וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים נשארו גבוהים

לרה רוטר

29.7.2008 / 17:58

מגניבות תל אביבית במקום פלצנות אוליגרכית ומעצבים ישראליים צעירים במקום מותגים כבדים, בחנות תכשיטים חדשה

חברת גולדפיין, המייצרת ומעצבת תכשיטים לחנויות ברחבי הארץ, החליטה לארח מעצבי תכשיטים צעירים, בחנות חדשה ברח' בן יהודה בתל אביב, שהוקמה במיוחד לרגל הפרויקט.

שמה של החנות הוא טאלינ'ס, והיא מתפרשת על פני שתי קומות, שעוצבו בהשקעה רבה, שלא מסגירה את העובדה שמדובר בתכשיטים של בוגרים טריים מבתי ספר לעיצוב, ולא במותגי תכשיטים בעלי מוניטין עולמיים.

המעצבים שנבחרים להשתתף בפרויקט, מגיעים ממגוון בתי הספר לצורפות בארץ והם נבחרים ע"י שאול עזר, המנכ"ל והבעלים של גולדפיין, בשיתוף עם דרור לי קראוס, מנחת פרוייקטים בשנקר, שהשתתפה גם בעיצוב המעניין של החלל. מראה החנות נמנע מלוק של חנות תכשיטים רגילה עם פוזה אוליגרכית, ונוטה יותר לכיוון של חנות עיצוב, המזמינה אותך לחלום על אחד הספסלים או להתרווח בספת הקפיטונז' המפנקת, לעלעל בספרי עיצוב או להרהר בטיבם של יהלומים.

מועמדים פוטנציאליים להצגת עבודות בחנות, הם סטודנטים שראו עולם, זכו בפרסים עולמיים ועברו סטאז'ים במקומות יוקרתיים. החנות נפתחה עם תצוגה של 4 מעצבים ובכל 3 חודשים תיבחר קבוצת בוגרים חדשה. המעצבים מצידם מביאים עיצוב יצירתי וגולדפיין מביאה את הזהב והכסף והופכת את הרעיון למציאות.

ארבעת המופלאים

דנה בלום (27), עבדה כמעצבת ב"קרטייה", היא בוגרת מצטיינת של "שנקר". הקולקציה: אוסף תכשיטים ממהלך שנות לימודיה ומפרויקט הגמר שלה שעסק בנושא גבולות. בפרויקט מהשנה הראשונה ללימודיה, מוצעים עגילים ותליונים, המשקפים ניסיון ליצור אבן חדשה מאוסף של אבנים קטנות. פרויקט נוסף משנת הלימודים השנייה, עוסק ברכיב מעולם התכשיטנות שנקרא "ציר קליפס", ממנו יצרה בלום שרשראות.

אורנית בר נס (32), בוגרת שנקר ומרצה במגמת עיצוב תכשיטים, זכתה במהלך לימודיה בפרסי הצטיינות מטעם ה.שטרן ובורסת היהלומים. הקולקציה: שני ענקים ושני זוגות עגילים מפרויקט הגמר שלה, שעסק בחיבורים. מקור ההשראה נלקח מסיכות ביטחון ואבזמים. בנוסף מציגה בר נס סידרת תכשיטים שנעשו בהשראת מוטיבים ארצישראליים, כמו קקטוס ופירות הדר.

גרגורי לרין (31), בוגר המחלקה לצורפות בשנקר. הקולקציה: מבוססת על עיקרון הפירוק והבנייה מחדש של חומרים כמו פלסטיק, אלומיניום, אבנים וזהב. טבעת מפתיעה במיוחד, היא "קורק רינג", בה ניתן להסיר את האבן המשובצת בעזרת קליפס ולהחליפה באחרת.

שעון קיר במתנה לחתונה

איתי נוי (36) מעצב שעונים, בוגר המחלקה לצורפות בבצלאל ובעל תואר שני בעיצוב פנים, תעשייתי וזהות מ-Design Academy Eindhoven, הולנד. הקולקציה: כוללת סדרות של שעוני יד ושעוני קיר העוסקים בקשר שבין ישן לחדש. שעוני הקיר, למשל, עשויים מצילום של שעוני קיר ישנים, עליהם מורכב מנגנון חדש של מחוגים. "רציתי להחיות את השעונים האלה. היום אף אחד לא יעיז להביא שעון קיר כמתנה לחתונה אבל את השעונים שאני עושה שהם בעצם ורסיה מודרנית לשעונים הישנים אפשר להביא בלי בושה".

מאחורי חברת גולדפיין, יוזמת הפרויקט, עומד דור חמישי למשפחת תכשיטנים שעלתה מסוריה. שמו של אב המשפחה היה סטאלין ואם תהפכו את האותיות, תקבלו את שמה של החנות.

מחירים

דנה בלום: 1,600-39,200 ש'
אורנית בר-נס: 9,500-300,000 ש'
גרגורי לרין: החל מ-29,200 ש'
איתי נוי: 9,200-72,000 ש'



TALIN'S, רח' בן יהודה 231, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • טאלינ'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully