וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיפה עד צומת ביל"ו

אדר ריכטר

30.7.2008 / 14:00

על שש חנויות אופנה חדשות

קאלה ברמת אביב

אחרי הבילט-אפ שבנו, פתחו בנות קאלה סוף סוף את החנות הרביעית, בלוקיישן המפתיע של קניון רמת אביב. החנות בעלת השטח הצנוע (30 מ"ר), תמשיך בקו הווינטג', הכולל יבוא פריטים מהמזרח הרחוק, ותוך התאמה לסביבה הרמת אביבית, תתמקד החנות בעיקר בבגדי ערב ובאקססוריז.

'קאלה', קניון אביב, רמת אביב.

עודפים של סיגל דקל בחיפה

סיגל דקל פתחה חנות עודפים חדשה בקניון סיטי סנטר בחיפה, בנוסף לסניף האאוטלט בבית טפר, בת"א. כמו הסניף התל אביבי, גם החנות בחיפה ממוקמת לצד חנויות עודפים אחרות ולרגל הפתיחה יוצאת דקל במבצע של 1+2 על פריטים מעונות קודמות. המבצע יתקיים מהיום (30 ביולי) ועד שבת.



סיגל דקל, עודפים, קניון סיטי סנטר, רח' בן גוריון 6, חיפה.

מכולת במלון מנדרין

חנות האופנה 'מכולת', שנפתחה לפני כשנה באבן יהודה, השיקה סניף נוסף בצפון-צפון תל אביב, במתחם "מנדרין שופ".

ענת מורשטיין ויצמן, מייסדת החנות, מסבירה למה דווקא לא בדיזנגוף: "פתחנו חנות נוספת דווקא במרכז חדש המאגד תחתיו עולם שלם של לייף סטייל מאופנה ועד קוסמטיקה וביוטי, קולנוע ואספרסו איכותי ועדיין לא נמצא בתוך הבלאגן של העיר אלא מחוצה לה, מה שמעניק למכולת את הייחודיות עליה היא שומרת, כחלל אופנתי הממוקם מחוץ לחנויות התל אביביות שנותן מענה לנשים שלא בא להן להגיע לתוך העיר".

'מכולת', "מנדרין שופ" (מלון מנדרין), חוף הצוק, תל אביב.

אאוטלט של נעלי סטיב מאדן וריפלי בצומת ביל"ו

סטיב מאדן וריפלי, פתחו חנות עודפים בת 330 מ"ר, בצומת ביל"ו. המקום מציע עודפים מעונות קודמות ופריטים נוספים במחירים מוזלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

MAC באילת ובכפר סבא

4 שנים אחרי שמאק, חברת האיפור הקנדית, פתחה חנות ראשונה ומרגשת בקניון רמת אביב, היא משיקה שני סניפים נוספים. האחד בקניון מול הים באילת, המתפרשת על שתי קומות של 100 מ"ר (למען צרפתיות מחו"ל וישראליות שנסחפו לחוף), וחנות נוספת בקניון ערים בכפר סבא.

חנות המפעל של נעמה בצלאל בגבעתיים

נעמה בצלאל פתחה בחלל הסטודיו שלה בגבעתיים חנות מפעל ראשונה, בעיצוב האדריכליות גילת בלום ולימור-מוג'ה (האחראית גם לעיצוב חנויות כתומנטה, רונן חן, קום איל פו, יעל אורגד ועוד). החנות החדשה מצטרפת ל-6 סניפים ותיקים יותר וניתן למצוא בה קולקציות קודמות במחירים נוחים, וגם את קולקציית הקיץ הנוכחי.

נעמה בצלאל, רח' תפוצות ישראל 6 ב', אזור התעשייה כורזין, גבעתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully