וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמוח או להרים גבה?

לירוי שופן

2.8.2008 / 9:49

הדי סלימן עיצב לדיור חולצה עם רישום אנטומי של כנפי ציפור לחורף 2007. שנה אחרי מפציעה חולצה דומה אצל "קסטרו"

חודשים רבים שתעשיית האופנה כולה קודחת אחר השאלה מה יעשה המעצב המוערך הדי סלימן בימים שלאחר "דיור הום", ויכול להיות שהתשובה הרבה יותר קרובה גיאוגראפית ממה שחשבנו. הוא כנראה התמקם במחלקת העיצוב של קסטרו, רק שהם מצידם שכחו להודיע לנו. דיפדוף מקרי על מדפי הקולקציה החדשה של "קסטרו מן" לסתיו 2008 שנכנסת בימים אלו לחנויות הרשת העלה קפוצ'ון אפור וחסר שרוולים עם ציור נאה של כנפי ציפור. אבל לא מדובר בהדפס רגיל אלא כזה שנראה כאילו נלקח מספר זואולוגי, כולל הסברים על חלקי הכנף. רישום מעניין לכל הדעות.

אבל היה משהו שעורר אי נחת בקפוצ'ון התמים. בתחילה לא היה ברור מה בדיוק, עד לרגע שבו נשמעה חבטת האסימון על קרקעית הראש שלי. הציור שמתנוסס עליו מאוד מזכיר חולצת טי מהקולקציה האחרונה של סלימן עבור דיור הום לחורף 2007, שעל חזיתה התנוססו שתי כנפיים, בתנוחה זהה ושגם הן נראות כאילו נלקחו מספר מדעי כזה או אחר (כולל האינדקסים לאיברים השונים).
מצד אחד נעים שחברת האופנה הלאומית מאפשרת לציבור הרחב לרכוש במחירים נוחים עיצובים שדומים לאלה של מעצבי על, שעולים הון. מצד שני, זה תקין לעשות דבר כזה?

תגובת קסטרו: "מעצבי קסטרו עיצבו את הסווטשירט קפוצ'ון מפרי דמיונם. יוצרים שואבים את השראתם ממקורות שונים ומגוונים ובמקרה הנ"ל מדובר בהשראה מעולם האנטומיה. האיור מגיע מאיורים של ספרי אנטומיה. במידה ויש דמיון, הדמיון אך מקרי. סווטשריט קפוצ'ון זה הינו פריט שעוצב על ידי מעצבי הבית של קסטרו".

מחברת יחסי הציבור של קסטרו גם הציעו לנו להקיש את המילים birds wings anatomy במנוע חיפוש ולראות שנקבל הרבה אימג'ים דומים. אם אכן סלימן ב- 2007 חשב על האימג' הזה ואז מעצב צעיר בקסטרו, שנתיים אחרי חשב על אותו אימג' באופן עצמאי, בלי לראות או לזכור שראה את החולצה של סלימן, אולי יש פה קייס לבקשת עבודה בבית אופנה עילי.

וואלה! אופנה תשמח לנסח עבור המעצב הצעיר את המייל, כדלקמן: "חשבתי על אותה חולצה כמו שעיצב הדי סלימן, שנתיים אחריו. אשמח אם תציצו בתיק העבודות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully