וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה המחודשת ברמת אביב

אדר ריכטר

4.8.2008 / 19:47

מחלקה חדשה לנערות, מלאה בפריטי אינדי-שיק לסתיו הקרוב, ומחלקת גברים בלוק רציני, בסניף הרחב מאוד של הרשת שנפתח השבוע

החנות של זארה בקניון רמת אביב דווקא נראתה עד היום בסדר גמור ולא היה ניכר עליה שהיא זקוקה לשיפוץ. חלונות הראווה שמקיפים אותה היו תמיד מתוקתקים באופן האירופאי של המילה והיו בה מחלקות לגברים, נשים וילדים. רק על הבגדים אפשר היה אולי להתווכח. כל חנות של הרשת בארץ בוחרת מהקולקציה הרחבה של זארה בספרד את הליינים שיתאימו ללקוחות הסביבה שלה, ונראה שהקניינים של הסניף בקניון אביב, חשבו משום מה שהקהל של רמת אביב יעדיף את הפריטים הקצת יותר טרחניים ומאופקים שיש לרשת להציע.

עד שהגיעה ההתרחבות. בימים אלה נפתח הסניף החדש, בגודל שונה והיצע הרבה יותר מלהיב. כל מחלקות החנות הורחבו (על חשבון שטח המחסנים) ונוספה להן גם מחלקה חדשה ומבורכת לנערות צעירות, אלה שתקועות בשלב שבין ילדות לבגרות ומתקשות מאוד למצוא בגדים שגם יתאימו לגוף משתנה וגם יהיו מגניבים מספיק ובלתי ילדותיים.

למחלקת הגברים נוספה גם כניסה חיצונית מהקניון, שמאפשרת לה לעמוד כחנות בפני עצמה והקונספט שלה התחדד: העיצוב כולל העמדה אלגנטית של הפריטים ובתוספת מדפי העץ הכהים, היא דומה לאותן חנויות מעצבים ניו יורקיות, שמציעות בגדים במחירים עממיים, אבל בחנויות של מיליון דולר, כמו קלאב מונקו ובננה ריפבליק.

שטח כל החנות החדשה הוא 1,500 מ"ר, מה שנותן מעט תחושה של מיני-כל בו, אבל בלי מדרגות נעות. החנות נפתחה עם קולקציית הסתיו, מלאת פריטי אינדי-שיק מעולים, כמו למשל וסט דמוי פרווה וטייצים צבעוניים ובקולקציית ה-TRF לנערות יש סקיני צבעוניים בלוק משופשף מאוד, סניקרס לכה מגניבות (לא לנערות בלבד) ותיקים שידהימו את כולם כשתחשפו את מקורם. ובקרוב, מבטיחים בזארה, סניף בקניון עזריאלי.

  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully