וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחות האמיתית

לרה רוטר

5.8.2008 / 13:10

שני חוקרי צמחים עם קרמים חדשים ומוצרים ללא פטרוכימיקלים של "אוליה". וואלה! אופנה בעד קוסמטיקה נטולת שקרים

אוליה היא חנות מיוחדת ואמיצה ברחוב פרישמן בתל אביב. כל המוצרים שעל המדפים שלה מושתתים על חומר בסיס מרכזי אחד: שמן הזית וזה מרגיש כמעט אידאולוגי מרוב שהקונפסט כל כך נטוע בארץ ישראליות. צריך באמת לאהוב שמן זית ולהאמין בו עד הסוף, כדי לבסס עליו עסק שלם. הלה ונקרט ונמרוד זלצמן שהקימו את "אוליה" הם מאמינים מושבעים בשמן זית והחנות שלהם יפה, בהירה וסדורה כמו שמן צלול במיוחד.

המוצרים החדשים שלהם שנושאים את שם החנות "אוליה", כוללים שמן זית בכבישה קרה כמובן, ומרכיבים טבעיים נוספים כמו שמן דקל, שמן עץ התה ועוד. תוצרי לוואי של תעשיית הנפט שנותנים אשליה של לחות אבל בעצם מייבשים את העור ועשויים לתרום להתפתחות של מחלות עצביות ואוטו אימוניות - אין בהם.

בסדרה החדשה והעדינה שלהם, יש שמפו ומרכך על בסיס שמן זית עם תמציות אלוורה ורוזמרין שעשויים מ-81% מרכיבים אורגניים. הריחות של המוצרים לא חזקים ומרתיעים כמו שמקובל בתעשיית הקוסמטיקה הקונבציונלית שמכבירה בשימוש בבשמים סינתטיים והשמפו ניקה את השיער ביסודיות. המרכך השאיר כצפוי תחושה שמנונית מעט. בכל זאת, שמן.

בסדרה גם קרם ידיים וקרם רגליים מ-87% מרכיבים אורגניים שמבוססים על שמן זית ומעושרים באלוורה, שמן קוקוס וקרם גוף (87% אורגני) שבבסיסם שמן זית וחמאת שיאה והם מועשרים בחוחובה. קרם הגוף נספג במהירות והותיר עור מלוחלח (לא מלוכלך!) וחלק. את המדלייה מבחינתי קיבלה מסכת הפילינג (17% אורגנית) שמבוססת על שמן זית, חלב חיטה ואבקת גרעיני זיתים. היא היתה נעימה ומצננת, נספגה בקלות בעור והותירה את העור עשיר, חלק ונקי.

המוצרים שצריכים להקציף אכן מקציפים אבל ללא עזרת הסודיום לורל סולפט הידוע לשמצה אלא על ידי שמנים בלבד. חומרי השימור בקרמים השונים גם הם ממקור טבעי ומבוססים בעיקר על חמאת שיאה. הניחוח של המוצרים גם הוא מופק משמנים טבעיים בלבד, המוצרים לא נוסו על בעלי חיים והם באישור משרד הבריאות.

מחירים: ג'ל רחצה: 49 ש', סבונים מוצקים: 25 ש', מסיכת פילינג: 80 ש', קרם גוף: 65 ש', קרם רגליים וקרם ידיים: 45 ש', שמפו או מרכך שיער: 40 ש'.

"אוליה", רח' פרישמן 73, ת"א. טל': 03-5223235.

קוסמטיקה טבעית מהגליל - DARYA

עוד סדרת קוסמטיקה, עדינה, טבעית ובריאה באמת היא "DARYA”. יש בה קרם יום, קרם לילה, קרם מונע קמטים, קרם עיניים, קרם פנים לגבר, סרום פנים, שמן גוף, חמאת גוף, קרם גוף, שמן שיער וסבונים מוצקים ובכולם יש שמנים צמחיים ושמנים אתריים.

DARYA נוסדה על ידי חברת NATURAL TOUCH שבעליה הם שני בני דודים שלשניהם קוראים חאלד. האחד, חאלד אבו סאלח הוא חוקר בעל תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני במדעי איכות הסביבה מהטכניון בחיפה, מומחה באיכות הסביבה שפיתח במסגרת אגודת הגליל מחקרים בצמחי מרפא. השני הוא חאלד חולד שחוקר וחקר צמחי מרפא בגליל ובקנדה, בה התגורר מספר שנים. המחירים לא גבוהים כיאה לחברות שלא מוציאות הון על פרסום נוצץ ודוגמניות על ושינוע יקר של מוצרים בכל העולם לחנויות מעוצבות מדי.


מחירים: קרם פנים: 133-153 ש', סרום פנים: 163 ש', שמן גוף: 102 ש', חמאת גוף: 123 ש', סבונים מוצקים: 21 ש'
להשיג ברשת בתי המרקחת ש.ר.מ וברשת חנויות ניצת הדובדבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully