וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם וודי אלן היה אישה

לירוי שופן

6.8.2008 / 12:13

הוא היה לובש את זה. מיינסטרים מתוחכם, לביש למרחקים ארוכים ועשוי נפלא. כל פריט של APC שתיתנו לנו, אנחנו לובשים

ג'ינס משומש, זה מה שתמצאו בחנות של APC ברחוב מאדאם הפריזאי. מותג אופנת הקז'ואל שלקרוא לו "הטוב בעולם בתחומו" זו לא היסחפות, מתחיל את העונה הקרה עם מימוש אמיתי של סגנון הווינטג' המזוהה איתו.

לא עוד קולקציות בהשראת עשורים קודמים. עכשיו מוזמנים אוהבי המותג, שכבר המציא עבור הג'ינסים הנחשקים שלו "מתכוני כביסה בבית" לקבלת אפקטים בבד, להחזיר את הג'ינסים שקנו ולקבל זיכוי עבור ג'ינס חדש. כך נפתחת גלריה של ג'ינסים משומשים, עם אפקט USED אמיתי בשלבים שונים, שאפשר לרכוש. המוכרים טוענים שיש שם אפילו ג'ינסים ששייכים למעצב המותג ז'אן טואיטו.

אבל קולקציית הסתיו של APC היא יותר מההברקה מכירתית של הסניף הפריזאי. העונה רקחו שם בגדים במראה צבעוני יחסית אך לא חייכני, שמשמר את עגמומיות הנעורים האינטלקטואלית שכל כך מזוהה עם המותג. בפלטת הצבעים מופיעים אדום, ירוק וצהוב חרדל על נגזרותיהם ואלה מרפרפים למראה סטודנטיאלי–אמריקאי מהסיקסטיז.

למרות שמדובר בלייבל צרפתי למהדרין הרושם הוא שהעונה ניסו להשתלב דווקא באווירת העלים האדמדמים שנושרים בסתיו על מרצפות האבן בסוהו הניו יורקי וההתוצאה היא דיכדוך שובה לב של הרגע הזה, שמגיע שנייה לפני בוא החורף.

ואיזה מוצרים משלימים

הטקסטורה של הבדים נעימה לקצות האצבעות. המון קטיפה, צמר מרינו וקשמיר, שמרככים את המראה של הבגדים והופכים אותו ליומיומי. טואיטו, מעצב הבית, ממשיך לדבוק בצללית הדקה – נערית שמאפיינת אותו, כשהוא מעצב שמלות מכופתרות שמסתיימות מעל לברך, בדפוס ALL OVER, ג'ינסים בירוק כהה וחליפות קורדורוי מהודקות שנלבשות עם נעלי טניס ומעלות זיכרונות לנעלי הסטן-סמית' הקלאסיות של אדידס.

אבל אין כאן רק קולקציה. אחד הדברים הטובים, שרק מחדדים את ההכרה שמדובר בעשייה עיצובית טוטאלית, הם הפריטים הנוספים של המותג שיוצרים השלמה לאותו עולם אסתטי שב- APC יוצרים מתוכו: נרות ומבשמי אוויר בבקבוקי זכוכית קלאסיים, דיסקים עם אוספי מוזיקה אלטרנטיבית והעונה גם שמיכה צמרירית ומשובצת שיכולה להפוך בקלות לפונצ'ו נונשלאנטי.

"אלך עם כל דבר של APC" הפטיר הבחור מהגלריה הסמוכה לסניף הניו יורקי ואפשר רק להצטרף לאמירה הזו. הקולקציות שלהם, שעלולות להראות פשוטות למראה בתחילה, מתבררות מהר מאוד לא רק לבישות ובאיכות מעולה, אלא כמצטיינות בגזרות מחושבות עד הסוף. הג'ינסים שלהם (תשאלו את הדי סלימן שנצפה לובש זוג שלהם) נמצאים כמה שלבים מעל טרנדים חולפים, החליפות מעוצבות בדייקנות שבארץ אפשר רק לקנא בה והשמלות, שלרוב מצייתות למוטיב הטרפז, היו בוודאי הדבר היחיד שוודי אלן היה לובש לו היה אישה.

פשטות חכמה למבינים

מפתיע, אבל דווקא הפשטות החכמה הזו לא פונה לכל אחד. יש סיבה מסויימת מאוד שבחנויות שלהם מבקרים רק החברים במיינסטרים המתוחכם – אחרי הרשתות ההמוניות, לפני המוזרויות הגדולות. בערך במקום שבו האמנים הטובים נמצאים בו. מעניין איך יצליח הסניף החדש יחסית שלהם בווסט הוליווד. לא יהיה קל לאופנה אינטליגנטית כל כך להתרומם בעיר שבטוחה שאד הארדי זו אופנה משובחת.


מחירים לדוגמא:
ג'ינס: 140 ארו
חולצות T: 45 ארו
סודרים: 120 ארו
מעילים: 290 ארו
מגפיים 320 ארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully