וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינט לואיז

אלישבע כספי

7.8.2008 / 13:04

כבוד: ג'ניפר הדסון, היא לואיז העוזרת האישית של קארי בסרט "סקס והעיר" הצטלמה לעטיפת האלבום שלה בשמלת אמריקן אפרל זולה

היום כשהעולם הוא כפר קטן וגלובלי, דרך האינטרנט המרחקים מתקצרים עוד יותר ומה שראיתם אתמול על השטיח האדום או במגזין אופנה מחו"ל, אפשר להזמין ברשת מיד ובקליק אחד. מובן שהמגבלה הגדולה באמת, היא לא השינוע אלא מגבלת המחיר. ובכל זאת אפשר למצוא ברשת מציאות שוות במחיר סביר ומטה.

ג'ניפר הדסון גילמה בסרט "סקס והעיר" את לואיז העוזרת המסורה של קארי ברדשו אשר עוזרת לה לארגן מחדש את חייה ומושה אותה מתוך תהומות הדיכאון בהם היא שרויה אחרי ביטול החתונה עם ביג.


ברדשו מחליטה לשכור את שירותיה של סיינט לואיז - לואיז הקדושה, כך היא מכנה אותה כעוזרת אישית, מיד לאחר שלואיז מתוודה כי הלואי ויטון שלה למעשה שכור ומגיע מאתר המתמחה בהשכרת אקסוריז יקרים עבור דמי שימוש נסבלים.

הדסון, למשעה זמרת, שהתפרסמה לראשונה בתחרות המוזיקלית-טלויזיונית "אמריקן איידול" וקיבלה את אוסקר שחקנית המשנה על התפקיד הראשון אותו גילמה בסרט "נערת החלומות", זכתה ברגע שהפכה כוכבת ללבוש את הקולקציות של מיטב המעצבים, אשר שמחו להשאיל לה את בגדיהם היקרים.

אין ספק שיש לה היום בארונה כמה וכמה "לואי ויטונים" אורגינליים משל עצמה. על אף שלא בורכה במידות של דוגמנית, היו לה לא מעט הופעות מוצלחות ומרשימות על השטיח האדום. למעט ההופעה האומללה והמושמצת מאוד בטקס האוסקר של 2007 כשלבשה שמלה של אוסקר דה לרנטה בצבע שוקולד וציוותה אליה במה שנראה היה כעצת אחיתופל, ז'קט כסוף קצרצר בעל צווארון רחב ומחודד, שאמור היה לתת להופעתה נופך עכשווי ומודרני אך יצר למעשה הופעה מוזרה וחייזרית. אבל ג'ניפר התאוששה מהר מהביקורות שחטפה אז, והיום היא כנראה מספיק בטוחה בעצמה כדי לבחור רק את מה שעובד בשבילה ונכון לה מכל בחינה.

אוהבת מציאות תחיה

ניראה שהפרסונה הכנה והטבעית שלא עושה עניין מעצמה ומחבבת מציאות, איננה רק חלק מהתפקיד שהדסון גילמה ב"סקס והעיר" אלא קרובה מאוד למי שהיא במציאות. היא מודה שממש כמו דמותה בסרט היא אוהבת מציאות. ואגב אחד המותגים היותר חביבים עליה הוא טופשופ.

לעטיפת אלבומה החדש שעתיד לצאת בספטמבר, היא הצטלמה בשמלת פסים שחורה ונוצצת של אמריקן אפרל שמחירה 36$ בלבד. כמובן שלא צריך להיסחף יותר מידי עם עניין המציאות והחגורה המצוינת שמצוותת לשמלה באותה תמונה, עולה 475$. בכל זאת, מדובר בכוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully