וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיבות ארנבת

אלישבע כספי

7.8.2008 / 18:24

ניקול ריצ’י כבר הצביעה בעד הלהיט התורן הבא של דונה קארן, שמתומחר ב-2,295 דולר. בפנים מחכה לכם האלטרנטיבה השפויה

כבר כמה עונות שמעצבי העל מצהירים כי הטרנד הבא הוא החזרה לקלאסיקות, לתקופת "השמלה השחורה הקטנה", בהן המלתחה הורכבה באופן מתוחכם ממספר לא רב של פריטי איכות, עשויים ביד, שהגיעו לכאן כדי להישאר ולא להתמסמס במדפי הארון בתקופת חילופי העונות והטרנדים. בתקופה כזו תיק היה מלווה אישה לאורך כל חייה ועובר גם לבנותיה.

הריגוש האחרון מבית דונה קארן נוגע בנקודה הזו. ההברקה היא LEO - תיק צד קלאסי מקולקציית סתיו 2008, עשוי עור ארנבת, עם שתי רצועות המחוברות אל גוף התיק באבזמי מתכת בוהקים. העיצוב של התיק הזה הוא יותר קלאסי מטרנדי, כך שבהחלט הוא יוכל לשרת את המשקיעה בו במשך שנים רבות.

למרות המחיר הכבד של 2,295 דולר, נראה שמדובר בלהיט התורן והעכשווי שכבר נראה צמוד לכוכבות כמו ניקול ריצ'י, קלואי סבטיני וג'וליין מור, הידועות בחוש הסטייל המשובח שלהן. אני מהמרת שעוד תראו את LEO במהדורות הגדולות שיפיקו מגזיני האופנה הגדולים בחודש ספטמבר ולגבי המחיר: אם תפרשו אותו על פני הוצאות על כמה תיקים במשך כמה שנים טובות, אתם עשויים לגלות שזה אפילו יוצא משתלם.

לא פחות מגניב, במחיר יותר סביר

אם סיימתם לפנטז על התיק של קארן, אתם מוזמנים להתפנות לחלופה לא פחות מגניבה, אבל במחיר הרבה יותר סביר. התיק המפתיע הזה, מקולקציית הסתיו 2008 של Treesje, הוא תיק עור קלאסי למראית עין, שמגיע עם טוויסט: מבט מקרוב מגלה שהדוגמה המוטבעת על העור בנויה מעשרות גולגלות מחייכות (מזדהות כולן עם החיוך המתלהב שלי).

התיק הוא חלק מקולקציית mortal הפטאלית, מגיע בצבעי שחור וזהב, בגרסת תיק צד גדול ליומיום ובדגם קלאץ' לערב וכולם אטרקטיביים למדי. המחיר: 475 דולר, בדיוק רבע ממחיר התיק של דונה קארן. עדיין לא הכי זול, אבל בכל זאת 100 אחוז מגניב.

  • עוד באותו נושא:
  • דונה קארן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully