וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאר קואלטי

שני פישר

9.8.2008 / 0:47

שירלי איציק ל"רובי סטאר" היא עדיין מעצבת התכשיטים והאקססוריז הקולית ביותר בסביבה. גם היא פתאום קצת רומנטית

פעם היה נדמה לי שרק בחורות מחוספסות עם זיקה לרוקנ'רול יקחו הביתה את תכשיטי "רובי סטאר", וזאת בשל אותם אלמנטים מתכתיים מונומנטליים ושילובי עורות שמאפיינים את עיצוביה של שירלי איציק. איציק זאת, היא גם "רובי סטאר", נחשבת לאחת ממעצבות התכשיטים הבולטות והמעניינות בארץ. גם מי שלא הצליחה עד כה להתחבר אמוציונלית לתכשיטיה, תודה שיש להם קטע "רובי סטארי" חזק ביותר, כזה שאפשר לזהות אותו מקילומטרים.

קולקציית ONE PIECE החדשה של "רובי סטאר", הקרויה Time Killers ("מחסלי הזמן"), הפתיעה לא רק בשל שימוש חדש באותם אלמנטים מתכתיים מונומנטליים ועורות שמאפיינים את עיצוביה של איציק, אלא גם בשל אסתטיקה מעודנת יותר, שבהחלט יכולה לעניין בחורה רומנטית עם זיקה לג'סטין טימברלייק, שכמוני. "מחסלי הזמן" היא הקולקציה הכי קרובה לקונצנזוס שיצרה איציק עד היום, ולחשוב שהיא בכלל לא כיוונה למקום הזה, שכל שהיא ביקשה היה לעשות תכשיטים משעונים.

שרשרת של ארנב ממהר

המוטיב הדומיננטי ב"מחסלי הזמן" הוא השעון, שחוזר בכל אחד ואחד מעיצוביה. הבחירה במוטיב השעון היא גם צורנית וגם תוכנית, גם דקורטיבית וגם קונספטואלית. השעון מתחבר אוטומטית למושג הזמן, אבל גם אי אפשר לנתק אותו מקונוטציות כמו יצירותיו של האמן סלבדור דאלי וסיפור הילדים "עליזה בארץ הפלאות". עליזה ודאלי בהחלט נוכחים לצד המחוגים, הרצועות ויתר האלמנטים, ומוסיפים עוד מורכבות תוכנית. נוצר תכשיט שהוא ממש יצירת אמנות שימושית.

התכשיטים המעניינים ביותר בקולקציה הם אלה שמצטיירים גם כהכי פחות "לבישים" - מספר שרשראות בהן מספר שעונים (אותם רכשה איציק בשווקים בישראל ובפאריס) מולחמים יחד למעין דבוקה מתכתית, "לוח שעונים קוקטייל לשרשרת" כהגדרתה של איציק. את השרשראות הללו אפשר להגדיר יותר כ"קוטור", בשל עבודת היד הדקדקנית שניכרת בהן ובשל המורכבות המרהיבה שלהן, שדורשת טיפוס מאוד מיוחד בשמלה מאוד מיוחדת.

בקולקציה גם עגילים וחגורות מרצועות של שעונים, ושלייקסים צבעוניים ומקסימים. בכולם נוכחים אלמנטים משעונים, כולם פריטים חד פעמיים, עבודת יד של איציק.

המעצבת מתמחרת בגאווה

"מחסלי הזמן" של רובי סטאר בהחלט פתחה צוהר לקהל חדש שיכול למצוא עניין בתכשיטים ובאקססוריז שלה. עדיין המראה נשאר אנטי-שגרתי במתכוון. עדיין היופי, במובן הקלאסי, של התכשיט לא חזק כמו הקונספט שמאחוריו. עדיין יש רק מתכות ועורות, אך בקולקציה הזאת נחשף גם צד חדש של המעצבת המעניינת. הצד הנשי והמעודן אמנם מגיע במינונים קטנים, מתקיים בתוך תחומי הרוקנרול ונותר רחוק אלפי שנות אור מקיטש רומנטי, אבל הוא פה.

המחירים גבוהים ורחוקים מלהיות שווים לכל נפש, אך יש לקחת בחשבון את העובדה שכל תכשיט נעשה בעבודת יד ויחיד במינו. וגם אחרי שדיקלמתי על הכתב את ההסבר ההגיוני הזה, התסכול מתכשיט יפה ולא מושג, לא נעשה יותר נוח.

טווח מחירים: שרשראות: 260 ש' - 1,800 ש', עגילים: 300 ש' – 500 ש', חגורות: 650 ש' - 720 ש', שלייקס: 750 ש'.

Ruby Star, לבונטין 28 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully