וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתעמם מאמריקן אפרל

לרה רוטר

10.8.2008 / 13:26

פנטזיות על קרדיט בהפקות האופנה במגזינים ודמות מפתח שהתגלגלה לו אל בין הידיים. וואלה! אופנה עם הסטייליסט אייל אזרזר

הכנות של הסטייליסט אייל אזרזר (28), שובה את הלב. "מילדות" הוא מספר בחיוך של ילד "חייתי בפנטזיות שיום אחד אני אעבוד עם כל השמות הגדולים שראיתי בקרדיטים של הפקות האופנה במגזינים ובסוף הפנטזיה התגשמה. עד היום יש לי דפיקות לב מהתרגשות לפני כל הפקה".

בגיל 4 הוא כבר תפר לבד בובות אצבע, בגיל 5 ייעץ לדודות שלו מה ללבוש לאירועים, כנער היה קורא באופן יסוד מאד את "לאישה" ו"את" ומתעכב על הקרדיטים של צילומי האופנה. "נולדתי לתוך תחום העיסוק שלי, אין לי דרך אחרת לתאר את זה.

סוג הנשים החביב עליו הן אלה המודעות לעצמן שמשדרות עוצמה וכוח נשי. נשים שמרגישות שלמות עם עצמן כשהן עוזבות את הבית. כשהוא מלביש דוגמניות להפקות הוא אוהב להדגיש את הסילואטים של הגוף ולהגיע ללוק מוקפד ועשוי. הטרנד שהוא ממש לא מתחבר אליו הוא השילוב הנלהב בין בגד גוף מאמריקן אפרל, למשקפי שמש מגניבים מיד שנייה ועודף חשיבות עצמית. גם סטייליסטים או סטייליסטיות שעובדים על הרוח האקלקטית הזאת, הוא לא כל כך מעריך. "לפני שנתיים הלוק הזה היה יכול להיות מגניב, אבל היום הוא כבר משעמם לגמרי".

הוא גדל בנתניה ונחשב כילד ונער לעוף מוזר. על כיתות י"א ו-י"ב הוא החליט לפסוח ובמקום זה הלך ללמוד עיצוב אופנה בבית ספר "מרים" בת"א. ההורים תמכו. "יש ביני לבינם קשר קוסמי. כילד הם היו מאד קשובים לי, תמיד עודדו את הכישרון שלי ולא נבהלו כשתפרתי בובות במקום לשחק במכוניות".

דואני. הראשונה שלי

בגיל 23 הוא עבד כמוכר בחנות של רשת "גולף" וניסה לעזור לבחורה שנכנסה וביקשה ג'ינס מחמיא. הוא הציע לה שני זוגות, היא מדדה, יצאה נרגשת והודיעה לו בדרמטיות "אתה גאון, יש לך טביעת עין מצויינת, כל היום אני בחיפושים אחרי ג'ינס ואתה קלעת בדיוק למה שאני צריכה בשנייה. אתה חייב להיות סטיילסט".

אזרזר בטוח בחלום הילדות שלו השיב לה שהוא מתכוון ביום מן הימים להיות סטייליסט וכשזה יקרה זה יהיה רק בסוכנות "סקיי (שייצגה סטייליסטים, מאפרים ומעצבי שיער). "נעים מאוד" השיבה הלקוחה "אני אורלי חורש ואני סוכנות 'סקיי". "שיחררתי 'fuck'" הוא אומר "אבל אורלי אמרה "לא, לא פאק. קח את הטלפון שלי ונדבר'. ככה הכל התחיל. יום אחרי הפגישה במשרד של חורש, אזרזר קיבל את ההפקה הראשונה שלו כסטייליסט - שער למגזין "רייטינג" עם יעל דואני.

היום הוא עובד עם אסיסטנטית, מיטל כחלון, אותה שלף בזכות התסרוקת שלה, מנסיעה במונית שירות. "ראיתי מישהי מגניבה עם שיער כמו של איימי ווינהאוס, ירדנו יחד בקניון רמת אביב ושאלתי אותה אם היא מחפשת עבודה. היא אמרה לי שכן וביום למחרת כבר התחלנו לעבוד יחד. לצערי היא תיכף מתגייסת. אני אתגעגע".

הצלם שאני מעריץ

הוא מתעדכן דרך האינטרנט ועם מגזינים כמו "ניילון" ו- “TEN” ו-ווג איטליה. המעצבים הבינלאומיים שהוא אוהב הם קום דה גרסון, ויויאן ווסטווד, מארק ג'ייקובס, טום פורד, גליאנו ויוז'י יממוטו. מבין המעצבים המקומיים הוא אוהב את יוסף פרץ כאדם וכמעצב, את לילך אלגרבלי מ"לילה מיסט" ש"עושה ממש בגדי קוטור", את דורין פרנקפורט- על כך שלא נכנעת לטרנדים ונשארת נאמנה ללקוחות שלה, את לוסי דויד - "אני קרוע עליה" ולטובל'ה הוא זוכר חסד נעורים מהימים בהם היה נער שהגיע לתל אביב והיה טורח תמיד לבדוק מה השתנה בחלון הראווה שלה. ויותר מהכל הוא מחכה שוויקטור בלאיש יוציא כבר את הקולקציה שלו לאוויר העולם.

עוד אירוע אופנה שהוא היה שמח אם היה קורה הוא הפקת אופנה שבה הוא יעשה את הסטיילינג לרונית אלקבץ או לדוגמנית הגדולה סטלה. "אלה נשים שיודעות איך להשתמש בעוצמה שלהן" וכדי שהחלום הזה יהיה שלם, הוא היה שמח לעשות איזו הפקה מערכתית עם בגדים ואקססוריז מהאוסף הפרטי שלו שכולל בעיקר בגדים ישנים מהארון של סבתא שלו, שלדבריו היתה בעלת טעם אופנתי מדהים ואת כל הבגדים שלה היו תופרים לה במיוחד.

לעצמו, לעומת זאת הוא לא קונה הרבה בגדים ומעדיף לבזבז על אקססוריז. "יש לי אוסף שלם של נעלי נייקי מהלימט אדישן שלהם והפטיש הנוסף שלי זה תיקים ומשקפי שמש".

כששואלים אותו באיזו הפקה שלו הוא הכי גאה, הוא מתקשה לענות ובאותה נשימה מספר בהתלהבות על הפקה שעשה לאחרונה ל"פפסי" יחד עם הצלם אייל נבו, שבה צולמו 20 טיפוסים שונים. "התאורות של נבו גאוניות, אני מאד אוהב לעבוד איתו". רשימת הצלמים המועדפים עליו כוללת גם את איתן טל "יש בינינו חיבור בטעם", עידו איז'ק "אני קרוע עליו, הוא מצחיק בטירוף", אבי הראל "צלם מוכשר ואדם מדהים, הוא גם חבר טוב" ויניב אדרי ודודי חסון שאותם הוא ממש מעריץ.

אל תלך לפני שתתן תחזית לסתיו

"מטפחות על הראש או קשורות סביב הצוואר. גם המשבצות עומדות לחזור בגדול. אבל אצלי יש געגוע לקצת ניקיון, למה שהיה פעם כשלא היה כזה מאמץ להיות אופנתי. הדבר הכי יפה בעיני יהיה אם כולנו נירגע קצת ממודעות היתר לאופנה ואנשים ידעו לקחת מכל טרנד רק את מה ששייך ובאמת מתאים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully