וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

לרה רוטר; צילומים:ינאי יחיאל

13.8.2008 / 8:00

ינאי יחיאל מצלם את המעצבת בלי גונשורוביץ בדרך לעבודה בניו יורק, עם חצאית שעיצבה חברה אירנית והפרעה שקשורה בנעלי עקב

בלי גונשורוביץ (בלה במקור, ירושה מסבתא), בת 24, נולדה בארץ ובגיל 18 נסעה בפעם הראשונה ללונדון, לעשות בה מכינה ללימודי עיצוב. היא התאהבה קשות בעיר וסיימה זה עתה תואר בעיצוב אופנה במרנגוני קולג' בלונדון. בעוד כמה ימים היא שוב נוסעת, הפעם לניו יורק, שם תתחיל לעבוד כמעצבת טכנית למותג "טרי אס פור", לייבל שנחשב לדי אוונגרדי יחסית לתפוח הגדול.

העולם של בלי עשוי כולו אופנה. היא שואפת לעצב מתך הדברים שמזינים אותה, מוזיקה, ספרים ואפילו האוכל שהיא אוכלת. מהאהבה שלה לרכיבה על אופניים, למשל, נולד ליין של וסטים זרחניים לבטיחות ברכיבה לילית, שמשווק בכמה חנויות בלונדון. "רציתי לשלב אופנה עם בטיחות בדרכים. זה נראה מגוחך ללבוש את הווסטים הרגילים שמחזירים אור, אז עיצבתי אחד שמצידו האחד עשוי ג'רסי ומצידו האחר הוא מחזיר אור והגזרה שלו היתה הרבה יותר קצרה מהווסטים הרגילים".

ההסתכלות שלה על אופנה היא מעבר לטרנד. היא מעצבת מתוך סיפורים שהיא בונה בראש. קולקציית סיום הלימודים שלה, למשל, עסקה בשאלה איך אנשים שלא יכולים לראות חווים את הבגדים.

בין התמונות אפשר לראות את גונשורוביץ עם השמלה מפרויקט הסיום, שנקראת "בליינד לייט". גווני השמלה מאד חיוורים והיא מורכבת מהרבה שכבות וחלקים קטנים. בחלקים הפנימיים ובכיסים משולבים הדפסי כתב ברייל. הבדים שמרכיבים את השמלה הם כותנה בשילוב בד של חליפות צלילה (ניאופרין). עוד בתמונות: חצאית כחולה שעשתה נאווה, חברה אירנית של בלי מהלימודים וחולצה שנקנתה בארה"ב במחסן עודפים של בננה רפבליק, לה חיברה בלי סיכה בצורת ספר, שעליה כתוב "סוביניר אופ לונדון". "כיווצתי את החולצה ותפסתי אותה למעלה ויצרתי חולצת טוניקה כזו". שמלת מיני חומה מחנות צדקה בלונדון: "קניתי המון בחנויות צדקה בלונדון, הכל שם נמכר ב-20 פני והמוכרות עוד היו עושות לי הנחה כי אני סטודנטית" ושמלה שחורה נוספת בעיצובה, שגם היא עשויה מהרבה חתיכות.

חוץ מזה אוהבת בלי נעלי עקב גבוהות. "זה סוג של הפרעה. יש קולקציית נעליים של מיו מיו מ-2001, ממנה הצלחתי לאסוף עד עכשיו 7 זוגות והם הנעליים היומיומיות שלי. השילובים שאני עושה עם בגדים הם מפתיעים. אני הולכת עם גרביים שקופים שמגיעים כמעט עד הברך עם נעלי עקב או משלבת בין גרביונים ירוקים לשמלה כחולה של לאקוסט, עם נעלי עקב באמצע היום בת"א, וזה נחשב לבוש רגיל בעיני".

מתחום האופנה היא הכי אוהבת את חוסיין שאליין, מעצב טורקי שפועל בלונדון, מארק ג'ייקובס, טרי אס פור, אנדר קובר מפריז, קולקציית הקוטור שריקרדו טיצ'י עשה לג'יבאנשי ואת בגדי הגברים של טום בראון. היא נורא אוהבת את ניו יורק, לונדון ותל אביב ויום אחד תקים באחת מהן ליין בגדים משלה וגם בית נחמד עם כלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully