וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות

לירוי שופן

12.8.2008 / 0:17

יושב לו לירוי שופן בחדר מיוזע בברודויי מנהטן ומפנטז על 7 המופלאים – הפריטים שיעסו לו את החורף. אחד אפילו מגיע מת"א

החנויות והבוטיקים כבר מקפלים סטוקים אחרונים של סוף עונה, ועונה חדשה של יצירות מעצבים נכנסת לחנויות. אמנם במחוז ישראל צניחת הטמפרטורות צפויה לקראת דצמבר, אבל זה לא מה שימנע לפתוח מחברת ולהתחיל להרכיב את רשימת חלומות האופנה לחורף. אלו ברובם פריטי אייקון, קלאסיים יותר ופחות, שיכולים לתת השראה למלתחה בעונה הקרה.

מעיל - דיזל

החורף הבא מחזיר למותג האיטלקי את כבודו, שנעלם תחת הררי חולצות לוגו מיותרות. מעיל הטרנץ', ששייך לקולקציה המרכזית של בית האופנה, הוא אחד הדברים הכי נכונים שמסתובבים עכשיו על המדפים.

לקחו בדיזל את אחד הפריטים הכי קלאסיים וחשובים בארון הגברי והצליחו להפיק ממנו גרסה צעירה ובלתי מתאמצת. הצבע בז' ונאמן למקור, העיצוב צר מימדים ותוספת הרוכסנים שאינה בולטת יתר על המידה נותנת מגע פאנקי מתבקש.

אמנם מרבית בתי האופנה הציגו מעילים בחגורות מותניים נמוכות יחסית, אך טוב שלא נכנעו בדיזל לגחמה החולפת הזו והשאירו אותה במקומה. הרי אף אחד לא רוצה להיראות כאילו הוא לובש חצאית.

מחיר: 290 דולר

תיק - דיור

רק הצגנו את קולקציית האקססוריז "לומייר די נורד" (הזוהר הצפוני) וכבר טרחו ב"דיור הום" להוציא סדרה מוגבלת של תיק הצד שלהם בסגול מבריק ומפתה. התיק עשוי מקנבס מצופה, בעל רצועות בצבעי טון על טון לכל אורכו, ונראה מרשים במיוחד.

העיצוב הגאוני שלו מתבטא בכמה רמות. חוץ מהצבעים המעושנים והמבריקים שתיק ניחן בהם ושבדרך כלל נעדרים מעיצובים לגברים, הוא גם בעל צורה א-סימטרית חדשנית שהופכת את העיסוק וההתבוננות בו למעניינים פי כמה. לואי ויטון הוא מרצדס קלאסית, כאן מדובר בחללית.

מחיר: 790 אירו.

קרדיגן צמר - H&M

נכון שברגע שעולה צמד המילים "רשת המונית" מדמיינים באופן אוטומטי סניף עתיר אנדרלמוסיה של השבדית? אז כנראה שגם להם נמאס מזה. כמו שכתבנו כאן לפני מספר חודשים, החברה מנסה להתרחק מעיצובי הרחוב הטראשיים ולעבור אל קולקציות מתוחכמות יותר ובוגרות יותר. זו הסיבה שהם משיקים קו גברים חדש, בתפוצה מוגבלת, שאמור לעלות בקנה אחד עם העיצובים של בתי האופנה הגדולים (במראה, לא במחיר או באיכות).

ואכן הפתעה. מישהו עשה שם שיעורי בית וצפה באופן דקדקני בתצוגות האופנה של פראדה ולנווין. מתוך כמה פריטים נאים במיוחד בולט קרדיגן אפור מצמר בסריגה רחבה, עם קשירת חגורה בחזית, שיכול לשמש בקלות כז'קט נונשלטי מרשים.

המחיר עדיין לא פורסם.

מכנסי צמר – YSL

קולקציית החורף הטובה ביותר לעונה הנוכחית היא בוודאות של בית האופנה הצרפתי איב סאן לורן. אחרי שהדהים סטפאנו פילאטי את התקשורת עם תצוגת אופנה שהייתה למעשה סרט עם דוגמן אחד, הוא משקשק את עולם האופנה כשהוא מציג כמעט אך ורק מכנסי פעמון מצמר בעלי מפתח מכפלת של 30 סנטימטרים. יחד עם מקטורן רחב דש וקצר יחסית, אנו מקבלים שדרוג יפה של חליפת הסמוקינג. הדבר שיראה הכי דנדי על הרחוב המרכזי ב"איל סאן לואי" בשעת ערב קרירה. לשדך לזה רק מטפחת סביב הצוואר.

ג'ינס – אקנה ג'ינס

אחרי בערך ארבע עונות שבהן שלט ביד רמה ואגרסיבית הדנים הכהה והלא מעובד, אנחנו חוזרים לשטיפות ולמראה שהוא הרבה יותר רך ומשומש. דיזל לדוגמה, הציגו כמעט רק ג'ינסים בהירים לעונת החורף, וכמוהם גם שאר מותגי הדנים.

אחד הג'ינסים הטובים שנצפו שייך למותג הסופר פרימיום "אקנה ג'ינס" (כן, אלו שישתפו פעולה עם אלבר אלבז) . MAX TRUE נקרא הדגם והוא משלב גזרה צרה וישרה, שטיפות שמעניקות לו מראה משומש אך לא לעוס, ויראה נהדר עם כל ז'קט צמרירי. הסתיו הוא העונה למראה מרוכך.

מחיר: 299 דולר

חליפה – מיזון רוז'

ולסיום משהו מקומי. אמנם אב הטיפוס לחליפה הזו הוצג הקיץ מכותנה, אבל עם צניחת הטמפרטורות אפשר לעבור לגרסה שעשויה מצמר קר. תפורה לפי מידה, החליפה של אלה איינברג היא בעלת ז'קט צר במיוחד, בעלת שני כפתורים שמתנוססים גבוה יחסית, והמכנסיים התואמים עוצבו במותניים נמוכים ורגל ישרה.

זו אינה חליפת סבא, אלא שידרוג מבורך מחמיא שיכול לתפקד בקלות כפריט קז'ואל חכם. משום העובדה שכל אחד מהחלקים שלה יכול לעמוד בפני עצמו, אפשרויות השילוב במלתחה הן אין סופיות. ולא, לא בצבע בז', ולא לחתונה.

מחיר חליפת הצמר: 3200 ש' (כותנה 2800 ש').

מגפיים – גוצ'י

ניטים, מטבעות זהב וצוענים הם האהבה החדשה של גוצ'י. חליפות קטיפה בכחול אלקטריק ועיניים עתירות בכוחל, יהיו קצת לא פופולריים בנוף המקומי ולכן מן הקולקציה המדהימה של ג'אניני נבחרו המגפיים הכי מייצגים של הקולקציה, באורך השוק, עם עיטורי כדורי ברזל כסופים על העקב ועור רך שמתכווץ על הקרסול. משהו שנמצא על קו התפר הדק בין רוק לאוריינטליזם, בין לבוש המוני מן השוליים ואופנה עילית. התכה קסומה של כל העולמות.

מחיר: 1,450 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully