וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוק באדמה

13.8.2008 / 22:07

גיליון ספטמבר של מגזין ELLE הבריטי, קורא להשאיר את הגולגלות בארון, עקב תחזיות חמות לחורף גותי עם פאנק עדין

תיק קלאץ' - אלכסנדר מקווין

תיק הקלאץ' שעיצב אלכסנדר מקווין, אמנם מסתובב בחוץ כבר די הרבה זמן, אבל ישמור על רלוונטיות גם בחורף הבא. מקווין אוהב להשתמש לשלב גולגלות בעיצובים שלו, לקח הפעם תיק קלאץ' רגיל והפך אותה לפריט יוצא דופן בעזרת תוספת של סוגר בצורת גולגולת, בשיבוץ קריסטלים מנצנצים של סברובסקי בתור עיניים ושיניים. 995-1,100 דולר ב-Net A Porter.

שרשרת - סופר דיזיין

תליון הגולגולת של בנות קבוצת סופר דיזיין, עשוי מתכת כסופה, מגיע עם הקריצה של הכובע שמעל ובתוספת כוכב פרספקס אדום. להשיג ב'עלמה', מרכז בעלי מלאכה 9, ת"א; 'בנקר', רח' דיזנגוף 210, ת"א וברשת "רזילי".

שעון - ג'ייקוב אנד קו

מותג היהלומים הסופר-יוקרתי ג'ייקוב אנד קו Jacob&Co, מתעסק בעיקר עם אנשים ברמה גבוה, כמו מדונה, סר אלטון ג'ון, דייויד בקהאם, ג'סטין טימברלייק, בונו, אנג'לה באסט ונעמי קמפבל. המותג מציע דוגמאות שונות ומאוד מאוד צבעוניות של שעוני יהלומים, ומפורסם בעיקר בשל שעונים המציגים ואזורי זמן של עד 32 מקומות שונים בעולם. בשביל מחירים שנעים בין 3,000 דולר למיליון, תוכלו לבקש את הגולגולת שלכם גם במבט צידי. להשיג ב'פורטופינו תכשיטים', יורדי הסירה 1, ת"א

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טבעת - דיור

באתר eluxury.com מציעים את הטבעת הזו של דיור ב-3,300 דולר, ויש להם גם כמה טיעונים משכנעים. קודם כל זו מתנה רומנטית, המעידה על התחייבות לאהבת נצח. חוץ מזה הגולגולת מזכירה לנו את עובדת היותנו בני אנוש חולפים בעולם והיא זו שתזכיר לנו לחיות כל רגע בצורה מלאה. והטיעון הכי משכנע: הטבעת עשויה זהב לבן 18 קארט ובמקום שיניים טמונים יהלומים.

נעליים - אלסטאר

זוג נעלי אלסטאר, מחזקות את העובדה שמדובר בסניקרס אלמותיות, עם דוגמה חוזרת של גולגלות. הגולגולת גרמו למעצבים של אלסטאר להתפייט באתר הרשמי ולספר שהגולגולת היא בדיוק מה שמביא לדעתם ניחוח פיראטי ממדינות רחוקות, למציאות אורבנית משעממת ונטולת הרפתקאות. עוד שני דגמים לבחירכתם באתר הרשמי. 35.99 ליש"ט.

טישירט - קסטרו

הדפס מושקע של גולגלות מעוטרות בזר של חמניות, על חולצה של קסטרו, הוא חלק מקולקציית קיץ 2008. קצת היפי-שיק, אבל לא לגמרי.

סניקרס - מרטין מרג'יאלה

הנעליים האלה הן חלק מקולקציה שלמה שהשיק מרג'יאלה לחורף 2008, והיא כוללת הדפסים של בע"ח על אקססוריז עשויים מעור – סניקרס, מגפיים ובעיקר ארנקים, לא מחזה נפוץ אצל מעצביעל. הדפס הגולגלות מופיע רק בנעל שמאל, מה שלוקח את זוג הנעליים לכיוון הקלאסי והפחות עמוס ופאנקסיטי. 260 ליש"ט ב-brownsfashion.com.

פרידה ודייגו - קלייר O

מעצבת התכשיטים הבריטית Claire Storrow, המכנה את המותג שלה קלייר O (קצת כמו ג'קי או, כמו שהיא אומרת באתר שלה), משלבת בקולקציות שלה בין ילדותיות מתקתקה לאפלוליות מסתורית, עם הרבה גולגלות חייכניות, שנוטלות חלק בתליונים, עגילים, צמידים ואפילו חפתים. פרידה ודייגו בתמונה הם שני תליונים, שמתנדנדים על שרשרת באורך 64 ס"מ. טלי שריזלי הייתה מצביעה בעד. 69 ליש"ט באתר הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • גולגלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully