וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לאתי

סנס אוף פאשן

14.8.2008 / 17:28

הבלוג "סנס אוף פאשן" ווואלה! אופנה עם מעצבי אופנה עצמאיים מהעולם. והשבוע עשר צעירות מהממות ואינטלקטואליות עם בגדים אתיים

הבנות מאחורי מותג הטישרטס ההורס 410 BC, הן עשר צעירות מהממות, בנות 19 עד 22 מלונג איילנד ניו יורק. העשר, שעובדות ממסצ'וסטס, לונג איילנד ומנהטן, הן לא רק מוכשרות להפליא, אלא גם מטפחות נטיות אינטלקטואליות חזקות. שם המותג, 410 BC (יעני 410 לפני הספירה) נקרא על שם השנה שבה הושבה הדמוקרטיה לאתונה.

בהתאם לכך, הצוות של 410 בי סי מייצר מה שנהוג לכנות היום באמריקאית "בגדים אתיים" (לא לבלבל עם אתניים). כלומר הבגדים מיוצרים בארה"ב - מה שמבטיח שהם לא מיוצרים על ידי ילדים הודים בתנאי רעב, 15% מהרווחים של דגמים מסוימים מועברים לצדקה, והמותג מייצר גם ליין של חולצות מ-100% כותנה אורגנית.

אחת החולצות עם מקדם הקוליות הגבוה ביותר בקולקציה של 410 בי סי, היא ה"קוגיטו ארגו סום", שפירושו בלטינית הוא "אני חושב משמע אני קיים" – אותה קביעה מפורסמת של הפילוסוף הצרפתי רנה דיקרט.

"הרעיון היה של ניקול", אומרת ויקטוריה מ-410 בי סי, "אחת המקימות והבעלים של המותג וגם אחת המעצבות הראשיות שלנו. היא סטודנטית לפילוסופיה שמתה על דיקרט". גם אנחנו אגב.

בנוסף, המותג לוקח חסות על אמנים אחרים בכל מיני תחומים – סקייטרים, מוזיקאים, אמנים פלסטיים וכל מיני יחידים וקבוצות יצירתיים. מי שרוצה לקבל חסות מוזמן לפנות אליהן דרך האתר שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully