וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי.וי שיא

טלי שריזלי

19.8.2008 / 6:55

קייט מוס ומישה ברטון אוהבות את טייץ הפי.וי.סי של הלייבל הפולחני Les Chiffoniers. אופציית טופשופ זולה יותר

כמעט והתחלתי להשלים עם רעיון הטייץ. למרות שאכן נראה שמדובר ברעיון של חורף, שנראה רחוק מאיתנו שנות אור, מכירות סוף עונת הקיץ והתבססותן של קולקציות החורף בחנויות, הצליחו לשכנע אותי שטייץ יכולים להיראות בסדר גמור עם הסוודר הענק הנכון או שמלה מחמיאה. כמה טעיתי.

הטייצים של המותג Les Chiffoniers האחראי בין היתר, על אספקת ספנדקס לרגליים של קייט מוס וג'ולייט לואיס, הפגינו נוכחות בכל המהדורות האחרונות של מגזיני האופנה בהן יצא לי לדפדף, עם סקאלת הצבעים נעה בין שחור, אפור כסוף או אפור מטאלי. מכנסי הפי.וי.סי שלהם נראו מלבד על אותה גברת מוס גם על מרי-קייט אולסן ואף מישה ברטון, כולן בחורות עם סטייל משובח ללא עוררין. נראה כי Les Chiffoniers קורץ מאותו חומר של חלומות או לפחות רשימות המתנה.

המעצבת העולה לינה סמיליו Leena Smiliu היא החתומה על המותג Les Chiffoniers ועל הרעיון שפי.וי.סי על הרגליים הנכונות יכול להיתפס כשיא השיק. לאחר שסיימה לימודי עיצוב אופנה בבית הספר הבריטי היוקרתי סנט-מרטין, סמיליו עבדה כמעצבת ראשית בבבית האופנה של סטלה מקרתני וכמעצבת בכירה בבבית האופנה ז'יל סנדר. ב-2007 היא הקימה את המותג העצמאי שלה.

הבת של הבעל של גוון

Betty הוא שמה של קולקציית סתיו-חורף 09 והיא בעצם הקולקציה הראשונה השלמה של המותג. למרות הזיהוי של המותג בחודשים האחרונים עם מכנסי הפי.וי.סי, דווקא התבוננות בקולקציה השלמה יכולה לספק מראה שלם ואחיד בעל מסר ברור, של יצירת מראה נערת הרוק הסופר-שיקית, שמצליחה להפגין לוק שהוא נשי וקול.

את קולקציית החורף מדגמנת דייזי לואו, אחת מהנערות הבריטיות הנכונות של הרגע, בתו הנעלמת של גאווין רוסדייל, (סולנה של להקת בוש ובעיקר בעלה של גוון סטפני), על קיומה נודע לה רק לפני שנתיים. סיפור ה"בת של" תרם לקידומה של דייזי הצעירה והיא הפכה לאחת מהדוגמניות המבוקשות כיום בבריטניה ולפרזנטורית מובילה.

באתר החברה, טוענת סמיליו כי הכיוון היא נשיות עליונה, ששואבת רגישות ורעננות, שהם ספציפיים לצרכים האופנתיים של האישה המודרנית מבלי להיות יומרניים. אותם טייץ מפי.וי.סי מהקיץ הקודם, שודרגו בחורף לחומרים נוספים כמו עור הפוך, גברדין ופאייטים. אליהם מתווספים ז'קטים קטנים מפי.וי.סי או מפאייטים כסופים וסריג מצמר אלפקה עדין.

כאשר קייט מוס הפציעה לראשונה לפני כשנה בפסטיבל רוק בריטי עם טייץ הפי.וי.סי שלה, הדעות היו חלוקות. אך כעת, המראה של נערת הרוק, הגראנג'ית ובעיקר האדג'ית תופס תאוצה, ונראה כי המותג הזה מספק את כל התשובות. אבל, כפי שמדגימה מוס יפה, המראה הצמוד יכול להיראות כמרענן או הגיוני רק על בעלות מידות זעירות, שניחנו גם בהעזה אופנתית ובעודף ממון - שילוש מתסכל במיוחד וקשה להשגה.

בנות "רגילות" מוזמנות לפחות לשאוב את ההשראה ולתרגם אותה למשאבים נגישים - ייתכן שאם אתם רוצים לחקות את קייט מוס, עדיף כבר להיכנס לטופשופ במקום לשלם כ-400 דולר על המכנסיים החלליות של Les Chiffoniers.

מחירים: 165-405 ליש"ט

  • עוד באותו נושא:
  • les chiffoniers

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully