וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשי את הגבר

לרה רוטר

28.8.2008 / 8:37

טל ברונשר הוא כבר לא היי-טקיסט מצליח, אלא שותף בעסק העיצוב של אישתו. וואלה! אופנה עם הגברים של המעצבות

18 שנים הם ביחד. נשואים 11 שנה והורים לשני ילדים. כשהם הכירו שרון היתה סטודנטית וטל גרף הצלחות בהיי-טק. הוא הקים סטארט-אפ בתחום המשחקים הסלולאריים מכר אותו בסכום יפה ואז שולב בדרג הניהולי של עוד שני סטארט אפים שגם הם נמכרו. התפקיד האחרון שלו בתחום, היה ניהול מחלקת המוצרים בחברת "נוקיה". במקביל שרון הקימה את העסק שלה לעיצוב מצעים, כובעים, בגדים, צעיפים ואריזות של מוצרי הספא מיובאים. זה התחיל בפתיחת החנות "שרון ברונשר" והמשיך לפתיחת חנות שנייה ובשיווק לכ-150 חנויות בארה"ב. בימים אלו הם מנסים לחדור גם לרוסיה ולאירופה".

"בהתחלה עזרתי לה מהצד" טל מתאר "אבל כשהעסק גדל עמדו בפנינו שתי אופציות : להכניס שותף חיצוני או שאני אהפוך לשותף. באותו הזמן כבר קצת נמאס לי מההיי טק ומהנסיעות הרבות לחו"ל והחלטנו שאני אתפוס את המקום הזה. לא היה כאן הימור מבחנתינו. אני מאמין בשרון כמעצבת ושרון מאמינה בי כמנהל. לא היה לנו ספק שביחד נוכל לפתח את העסק בצורה הטובה ביותר".

"חשוב לשמור על סדר בחיים, בעיקר כשעובדים יחד" טל אומר "בשעה ארבע אחה"צ, אנחנו שוכחים מהעסק. אפילו המוכרות שלנו יודעות שרק במקרים דחופים ביותר מותר להן לצלצל אלינו אחרי השעה ארבע. מבחינתי, עדיף שהמוכרת תפעיל שיקול דעת אפילו כזה שעלול להוביל לטעות קטנה מאשר שתטריד אותנו בשעות שמוקדשות למשפחה".

היא מפנטזת, אני מכמת

"לפעמים קורה שכן מדברים על עבודה בבית, אבל ממש משתדלים שלא. אנחנו כבר הרבה שנים ביחד וכבר יודעים לוותר אחד לשני כשיש מחלוקות. הקונפליקט העיקרי תמיד סובב את השאלה מה חשוב יותר התשוקה העיצובית של שרון או הפרגמטיות שלי. זה ויכוח טוב, אפשר לצמוח ממנו. אבל הסוד של ההצלחה הוא בעיקר בכך שהקפנו את עצמנו בעובדים טובים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם".

טל מאד שמח שהוא לא זה שצריך להיות תחת אור הזרקורים "זה מאפשר לי לטפל בדברים בצורה הרבה יותר יסודית ושקטה. אני חושב שאם כבר, מי שמעצב צריך להיות בפרונט. אצלינו בכלל יש נסיון להאיר את המוצרים ולא אותנו.

גם שרון לא מרבה להחשף ולהצטלם. התפקיד שלי הוא לדאוג לכל הצד הניהולי ולהשאיר לשרון עיסוק שבנוי ממאה אחוז עיצוב. אני זה שדואג למשכורות העובדים, לתפעול, לייצור, לשיווק ולפרסום, לתמחור וכיו' אני משאיר את המעצבת עם עולם הפנטזיה שאני מכמת בסופו של דבר".

למרות שטל טוען שהתמונה היא לא אידיליה שלמה, לכותבת שורות אלו לא נותר אלא להעריך את הזוג ואולי אפילו קצת לקנא. כשטל אומר "מאחורי כל אישה עומד גבר מצליח", עולות בי תקוות שאולי באמת לא כל הגברים הם רק עוד ילד שצריך לטפל בו ושיש כאלו שגם עומדים מאחורי האישה שלהם ונותנים לה את מלוא המרחב לו היא זקוקה על מנת לבטא את עצמה. הסיפור הזה הוא אילוסטרציה טובה למה שזוג צריך כדי לא למצוא את עצמו ברבנות בפעם השנייה. הרבה אמון, מידת הקשבה והבנה שכשצועדים יחד אפשר להגיע הרבה יותר רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully