וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסים זה מרזה

אלישבע כספי

24.8.2008 / 14:36

בסוף שנות ה-80 סינדי קרופורד ולינדה אוונגליסטה היו מכורות ל"שמלת התחבושות", שחוזרת לסצנה. כתבה לבנות הגוף החטוב

השמלות הצמודות, הסקסיות והמחטבות מבית האופנה Herve Leger, אשר זכו לכינוי "שמלות תחבושת", על שום הרצועות האלסטיות הצרות המרכיבות אותן, הפכו בשנות ה-80 המאוחרות למדים הרשמיים של הסופר-מודלס ולשם נרדף של בית האופנה שהגה אותם.

מאחורי "הלוק הרפואי" עמד אז מר לאז'ר, ג'ינגי,' צרפתי ומקסים, שהפך לסלברטי מוכר לא פחות מהדוגמניות שהלביש. לאחר שבסוף שנות ה-90 נקלע בית האופנה שלו לקשיים כלכליים, נאלץ לאז'ר למכור את בית האופנה שלו למעצב האמריקאי מקס עזריה מקבוצת BCBG.

בשנתיים האחרונות כבש המותג שוב ובגדול את קהל היעד ההוליוודי שלו, בניצוחו של מקס עזריה, כשלאז'ר עצמו ממשיך לפעול תחת השם הרווה לרו (רק לפני שבוע בבכורת סרטה החדש בניו יורק, לבשה פנלופה קרוז שמלת ערב כחולה ויפיפייה בעיצובו).

מיטב הסלבס ממשיכות לנצל את היכולת האלסטית של השמלות לארוז ולחטב את הגוף ובפרמיירות הנחשבות ביותר אפשר לראות אותן על צעירות כמו היידן פנטיר ("גיבורים"), בלייק לייבלי ("אחת שיודעת"), לורן קונרד, ואשלי סימפסוו וגם על ותיקות התעשייה כמו קטרין זיטה ג'ונס, שרליז תרון ואווה מנדז. הכוכבות מצידן אוהבות את הנוכחות הסקסית, הזוהרת והדומיננטית, שהשמלות האלה מעניקות באופן מידי ללובשת אותן, כמעט ללא צורך באביזרים נוספים.

השמלות המרכיבות את קולקציית חורף 2009 מגיעות בעיקר בגוונים כהים עם טייקאופים לחצאיות עיפרון, שמלות עם אפליקציות ויש אפילו מעיל מסוגנן אחד, כשהרצועות האופקיות האופייניות נוכחות תמיד.

הגזרות דורשות כמובן מימדי גוף מדוייקים ולא מעט השקעה כספית. לאלה מכן שרוצות לנסות על עצמן את המראה הזה וסבורות שהן יכולות, מציעה רשת Bebe כבר כמה עונות מס' שמלות המבוססות על אותו עיקרון עיצובי, במחיר ממוצע של 98 דולר, לעומת כמה מאות דולרים על שמלה של Herve Leger. גם כאן השמלות עשויות מרצועות בד צרות וצפופות על הגוף, אומנם לא בגימור המלוטש ובתפירה המשובחת של אופנה עילית, אך במראה מחמיא בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully