וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק עם עצמו

לירוי שופן

27.8.2008 / 0:01

קרל לאגרפלד עושה לעצמו מסאז' לאגו ומשיק דובון-צעצוע שנראה בול כמוהו ועולה 1,500 דולר. חירפון כללי או שובבות בריאה?

אחרי שעטה על עצמו ווסט צהוב בטיחותי-אופנתי והשתתף בקמפיין צרפתי ללוחמה בתאונות הדרכים, מתפנה הדוכס של עולם האופנה כדי להשקיע בדרך מקורית שתגרום לניו יורקים להוציא בהינד עפעף 1,500 דולר, עבור דובי צעצוע, בדמותו.

סדרת הדובונים המעוצבת בדמותו של הדיווה הבלתי מעורערת של עולם האופנה, מגיעה במהדורה מוגבלת הכוללת 2,500 דובים בלבד, המיוצרים בשיתוף עם חברת סטייף (Steiff), מותג הצעצועים הגרמני הוותיק. דובי-לאגרפלד הוא התאום הפרוותי של קרל ומגיע מצוייד בדיוק כמוהו במכנסי סיגר שחורים וצרים, חגורה עם אבזם KL, בלייזר תואם, חולצת כפתורים עם עניבה שחורה, שרשרת לשעון וכמובן הסמל האגדי של משקפי השמש של לאגרפלד – איתו ביום ובלילה.

לאגרפלד מחייך כנשאל על הדמיון בינו לבין הדובון. "דובונים הם נחמדים כל עוד אתה נחמד אליהם", אמר המעצב הצרפתי ספק ברצינות ספק כבדיחה, למגזין W. "דבר לא מפחיד אותי יותר מאנשים עם קולקציות של בובות. מחריד", ממשיך לאגרפלד בתשובה פארודית ומציין שלא מדובר בניסיון להפוך את ההברקה הנוכחית למשהו קבוע. כמו שזה נראה לנו, הוא פשוט מנסה לעורר את רוחו הצעירה בכל הזדמנות ולגרום למעצבים נוספים להדביק את הקצב ולמצוא עוד שיתופי פעולה מרעננים להשקיע בהם.

משעשע או דבילי? הקסם של הדובי הזה טמון בדיוק בתחושה שלא ניתן להכריע בסוגיה. הדובונים יוצעו למכירה החל מחודש ספטמבר, בחנויות "נימן מרקוס" האמריקאיות. אנחנו מקציבים בדיוק יום לחיסול את כל המלאי ולהפיכת דובון KL לצעצוע שיציץ מהתיק של כל ניו יורקית קלת דעת.

כתב: לירוי שופן

קרל לאגרפלד והדובי. מגזין W, אסור להשתמש
קרל לאגרפלד והדובי/אסור להשתמש, מגזין W

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully