וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריכה אופנה בארצות הקור

סנס אוף פאשן

28.8.2008 / 11:02

המעצבת מאינדיאנה שמעריכה אנשים שמצליחים להיראות מיליון דולר בתנאי כפור וממליצה גם לכם לשנוא פוליאסטר. וואלה! אופנה והבלוג "סנס אוף פאשן" מלקטים אופנת אינדי מכל העולם

"גיקית מחשבים ביום ושפחה של מכונת התפירה בלילה", ככה מתארת את עצמה תמי ליונס בת ה-26, שלמדה מערכות מידע ממוחשבות אבל בפועל מעצבת אופנה. "כשהייתי ילדה", מספרת המעצבת ילידת אינדיאנה, "האופנה השלטת היתה ג'ינס מגולגלים למטה וצבעים זרחניים. אני חייבת להודות שאני די מזועזעת מהמהירות שבה הם עושים קאמבק". בעיצובים של ליונס, שפועלת תחת המותג ת'ימבל-סקראץ' (Thimblescratch), אין זכר להשפעות אייטיז מסוג זה. במקום זה תמצאו פריטי וואן-אוף (אחד מכל אחד), נוחים, מגניבים וסקסיים.

בתור גיקית מחשבים, מה הרקע היצירתי שלך?

"אני באה ממשפחה של אמנים, כך שאני יוצרת כל החיים. אבל אף פעם לא הצלחתי להחליט מה הכלי האהוב עלי - צבעי שמן, עפרונות צבעוניים, גירים, חמר, עד שהתחלתי לתפור. אין ספק שכרגע בד הוא המדיום המועדף עלי, למרות שאני גם אוהבת לצייר ובעלי (www.jupiteroatmeal.com) גם הכניס אותי לקומיקס – תחום שאני לא מבינה בו כלום אבל ממש נהנית ממנו, כך שגם התחלתי לעשות ווב-קומיק בשם 'אורבן מונק'."

מה הבדים החביבים עליך?

"אני מתה על בדים ממוחזרים וסיבים טבעיים – כותנה, פשתן, המפ וכו'. אני ממש לא אוהבת ללבוש פוליאסטר, שהוא בעצם פלסטיק (אם משעמם לכם אני ממליצה לכם לקרב חתיכת פוליאסטר לאש ולראות מה קורה) כך שאני מנסה להימנע ממנו."

מה משמעות השם ת'ימבל סקראץ'?

ת'ימבל היה החתול האהוב שלי ומקור ההשראה שלי. הוא מת לא מזמן, ולצערי אף פעם כבר לא יהיו לי שריטות (סקראץ') של ת'ימבל על הידיים. אבל הוא ימשיך לחיות בתור שם המותג שלי. בנוסף זה גם ז'רגון של תפירה – כי ת'ימבל זה אצבעון, וסקראץ' זה גם כינוי ל"כלום", כלומר בגדים שעושים אותם מאפס, משאריות, כמו שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לדעתך, איפה סצנת האופנה הכי לוהטת כיום?

"כשביקרתי בשיקגו בחורף שעבר מאוד התרשמתי; בזמן שחיכיתי לרכבת בשלג ובקרח, נדהמתי מהלבוש של תושבי שיקגו. הם היו לבושים באופן שהתאים למזג האוויר הקר, ועדיין נראו כמו מיליון דולר. שזה נהדר, שלא לדבר על הגיוני, אבל משום מה די נדיר. אחרי הכל, בגדים נועדו בראש ובראשונה להגן עלינו מפני מזג האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully