וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום שבו קמטים זה אופנתי

אלישבע כספי

28.8.2008 / 23:20

לי קופר הוציאו לג'ינס את המיץ עד שקיבל את המראה המיושן המושלם, שנראה כמו אחרי ישיבה ממושכת בזמן המתנה לחורף 2009

אחרי שבעונה הקודמת הכריזו בלי קופר על פטירתו של הסקיני ג'ינס, באמצעות הקמפיין הבלתי נשכח אשר הכריז כי הסקיני מת, קאפוט, חלף עם הרוח, הבינו מעצבי הבית בשיתוף עם שאר עולם אופנה, שההכרזה התבררה כמוקדמת.

כמו בכל חברות הג'ינסים גם בלי קופר יודעים שהחורף הכל הולך ומציעים כ-40 דגמים שונים של ג'ינסים מכל הגזרות. במקום להתמקד בגזרת מכנסיים ספציפית ניסו המעצבים מינפולציות שונות על הג'ינס, שכללו צירופי חומרים משתנים, כמו סיליקון ושרף, שטיפות אין סוף להשגת המראה המשופשף ושטיפות בחומצה להשגת מראה האסיד-ווש, שילובי עור, אבזמים, ניטים של גולגלות ורוכסנים שכאילו הוזזו ממקומם הרגיל ונמתחו מהכיס האחורי לחזית.

אחד המוטיבים הבולטים בקולקציה ותוצאה של ההתעסקות המרכזית סביב הבד, הוא המראה המקומט. הג'ינסים המקומטים עוברים עיבודים שונים אשר שומרים על מראה משומש ובלתי מתאמץ, גם לאחר כביסה ואפילו אחרי גיהוץ. חלק מהדגמים מגיעים עם מראה של הקמטים הנוצרים אחרי ישיבה ממושכת.

קולקציית הנשים מתמקדת ברובה בגזרות ישרות, אבל כאמור תוכלו לאתר בה כל טרנד אפשרי, מסקיני ועד בוי פרינד. בין הדגמים המעניינים, יש גזרת "הרגל המסתובבת", מעין גזרת פאדלפון, רק מעט פחות רחבה בחלק התחתון וגזרת "הגזר" CARROT, המציעה ג'ינס רחב בחלק העליון ובעל מפשעה ארוכה בסגנון מכנסי דייגים, שהולך ונהיה סקיני צר למטה. את רוב הדגמים ניתן להשיג בגזרה נמוכה (SUPER RAVE) או גבוהה יותר (REILLY).

לגברים המבחר רחב ומרשים עוד יותר, בין הדגמים המעניינים ג'ינס בגימור סיליקון המקנה לו מראה של עור, ולראשונה בקולקציית הגברים, ג'ינסים בשילובי לייקרות לתוספת נוחות וגמישות. עוד חידוש מציעה הקולקציה, בחצאי סרבלים מוצלחים במראה משוחרר, בהשראת בגדי העבודה של שנות ה-40 עם כיסים חיצוניים ובציפוי סיליקון. הדגם הבולט בקולקציה הזו הוא ה-NEW MAX, המיוצר בטכניקה של תחילת המאה הקודמת בנול אריגה ובגימור התפר המסורתי המיוחד בשוליים.

מעל הג'ינס

לחלקו העליון של הגוף מציעים בלי קופר קפוצ'ונים מבדים דקיקים, במגוון צבעים והדפסים, במראה המיושן והדהוי החביב על מעצבי הבית ובמראות של בד הפוך ובד מגורד.

החולצות לנשים מגיעות בגזרות צמודות ומחמיאות לגוף, לעיתים בצרוף חגורה בילט אין (בלטה לטובה חולצת משבצות אדומה ומתוקה מבד פלנל דק, מהטרנדים החמים לחורף הבא). ליין טופים מיוחד בקולקציה הוא (R&R (Rock N Raw, המתאפיין בעומס ויזואלי מכוון של עיטורים ושילובים על חולצות מודפסות, בהם תוספות ניטים, יהלומים לצד קפוצ'ונים מקטיפה בצבעי אסיד-ווש של ורוד ואפור בתוספת הדפסים מנצנצים, שרוכי לורקס כסופים ועוד אפקטים רבים ונוצצים.

בקולקציית הגברים הדפסי חיות של ראשי איילים, ראשי קרנף, צבאים ונשרים, הם המוטיב החוזר בקפוצ'ונים ודגמ"חים ואפילו בהטבעה על הכפתורים, לצד מוטיב הגולגלות שמסרב להיעלם מהאופנה העולמית.

מי שמחפש את האופציה המוקפדת יותר יוכל למצוא את עצמו בליין "תלמידי בתי הספר באנגליה", עם חולצות משובצות שנלבשות מתחת לאפודות סריג, ומוטיב הדגל האנגלי שחוזר במרומז באופנים שונים. בנוסף מציעה הקולקציה מבחר מעילים בשילובי ניילון, בלייזרים מחויטים, העשויים מניילון, מעילי רוח וטרנץ' בצבעי שחור.

מחירים:
ג'ינסים: החל מ- 349.90-449.90 ש'
סריגים: 129.90-399.90 ש'
מעילים: 229.90-499.90 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully