וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולט - עלייה

טלי שריזלי

2.9.2008 / 0:01

בוטיק "קולט" הוותיק והנפלא הפך לפריזאית הכי מדוברת הקיץ, אחרי שעבר שיפוצים בווקאנס וחזר בשת"פ עם גאפ האמריקאית

הנשים הצרפתיות אולי לא משמינות, אבל גם הן זקוקות לאיזו מתיחת פנים מדי פעם, וכמוהן גם הבוטיקים שלהן. קולט (Colette), אולי הפריזאית המדוברת ביותר מבין כל הבוטיקים של העיר, נסגרה בתחילת הקיץ לרגל שיפוצים מאסיביים ועכשיו, אחרי פחות מחודשיים היא כבר עומדת מוכנה ומזמינה להראות את כל נפלאותיו.

מאז פתיחתו בשנת 1997, היה הבוטיק "קולט" שם נרדף לטעם טוב, עיצובים חדשניים ובעיקר הרבה סטייל. הוא שוכן ברחוב סן-הונורה (Saint Honore), הנחשב לאחד הרחובות החמים ביותר בכל הקשור לקניות אופנתיות, כשוקולט היא אולי ספינת הדגל. היא משתרעת על פני שלוש קומות ומגוון המוצרים בה כולל בגדים, מוצרי יופי, מוצרי ספורט, חפצים לבית, דיסקים, מגזינים ובאופן כללי כל מה שזועק עיצוב עכשווי עדכני ויוקרתי.

אמנם במשך השנים נעשו שינויים בחנות (בכל זאת 11 שנה), אך החנות מעולם לא נסגרה לתקופה כה ארוכה שהותירה בחוץ מציצים סקרנים וחסרי סבלנות. הארכיטקט היפני Masamichi Katayama שעיצב את המקום מחדש, קיבל יד חופשית בעיצוב שלוש הקומות. כמי שאחראי לכמה מהבוטיקים המעוצבים ביותר בעולם כמו סניף Uniqlo בניו יורק או ה-Original Fake Store בטוקיו, קולט ידעה שהיא בידיים אמונות.

בקומת הכניסה תמצאו עדיין מבחר עצום של מגזינים מכל העולם, איזור האזנה למוזיקה, דיסקים, די.וי.די ושלל אקססוריז כמו שעונים, תיקים ועוד דברים קטנים שאנחנו אוהבים. חלק נרחב מוקדש לתרבות אופנת הרחוב עם קיר סניקרס, חדר שלם המוקדש לטישירטס בלבד ומיני-חנות של מוצרים בעיצובו של Katayama.

בקומה השנייה תמצאו מיקס של אקססוריז ומותגי אופנה עכשוויים לגברים ולנשים, לצד מעצבים עצמאיים. שני החידושים שנוספו לקומה הם ה-Beauty Bar, עם מוצרי טיפוח ויופי וגלריה שתציג מדי כמה חודשים פרויקטים אמנותיים מתחלפים.

קומת המרתף, בה שוכן בר מים המוכר מים מינרלים מכל העולם, היא אחת מסימני ההיכר המעניינים של החנות, והיא לא עברה שינוי, לשמחת הדוגמניות ואנשי האופנה שפוקדים אותה.

אבל השינוי המדהים ביותר שעברה קולט הקיץ, טמון בהחלטה לצאת בשת"פ אופנתי עם החברה הכל-אמריקאית "גאפ", במסגרתו תקים "קולט" סניף ניו-יורקי לצד חנות הדגל של "גאפ" בשדרה החמישית, למשך חודש ימים. הפרויקט שמכונה "Colette x Gap" ייפתח ב-6 בספטמבר ובדומה לחנות הפריזאית, חנות הפופ-אפ האמריקאית תציע מגוון של מוצרי עיצוב, לצד פריטים שנולדו משני פרויקטים משותפים לקולט וגאפ: טישירטים של "גאפ" שעוצבו על ידי אמנים לצד פריטים איקונים של גאפ כמו מעיל טרנץ' או ז'קט ג'ינס שעברו טרנספורמציה על ידי מעצבים עכשוויים.

אלה מבינינו שלא עומדים להגיע בקרוב לפריז ולחזות בפלא החדש, וגם לא מתכננים לקפוץ לניו יורק כדי לחזות בפלא הזמני, יכולים להתרשם מאתר הבית של "קולט", שטכנולוגיית הקנייה האינטרנטית שלו, עברה גם כן שיפוצים. לאחרונה השיק הבוטיק מחדש אתר של קנייה מקוונת שמוכר בדיוק את הדובי של קרל לאגרפלד ושעוני "הלו קיטי".

Colette - colette 213 rue Saint-Honoré 75001 Paris

  • עוד באותו נושא:
  • קולט
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully