וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני תאכלי את הלב

לירוי שופן

9.9.2008 / 16:52

ויקטוריה בקהאם גרמה לחשוב שמוזיקאי פופ לא צריכים לעצב בגדים. אבל המותג של ג'סטין טימברלייק הוא סיפור אמריקאי, סקסי ומסתורי

כבר מספר שבועות שמסתובבים באינטרנט ובערוצי מדיה אחרים קמפיין מסתורי שבו מצולמים טימברלייק והשחקנית היפה ארין ואסון כשני צעירים אמריקאים אחרי ערב פרוע במיוחד. בסרטון אחד נראה טימברלייק עצור כשהוא מספר "שמי הוא וויליאם ראסט, ואילו הם חיי", בסרטון אחר מדברת וואסון למצלמה כשהיא אומרת "היה בו הכל". עוד ועוד סרטים מסוגננים עם קו עלילה מעורפל במיוחד נחשפים לרשת בקצב קבוע ואמורים לגלות לאט לאט את הסיפור של וויליאם ראסט. השבוע, במסגרת שבוע האופנה בניו יורק (שנפתח ב-5 בספטמבר) הגיע הסוף לבאז והפרוייקט נחשף.

וויליאם ראסט הוא מותג הדנים של טימברלייק והשותף שלו טרייסי איילה, הדגמים שלהם הוצגו באופן מכובד בשבוע האופנה של ניו יורק והותירו רושם גדול. לא רק בזכות הקמפיין האולטרה מושקע "וויליאם ראסט" שקדם לתצוגה וחתומים עליו שמות גדולים מתחום הצילום והתקשורת החזותית. הבגדים שטימברליק הציג שואבים השראה מהעיר ממפיס שבטנסי עיר הולדתם של טימברלייק ואלאיה ומפלרטטים עם עולם השראות מסצנת הרוק המקומית.

"אמרנו שאם נוכל לעשות את זה בדרך שלנו, בצורה אותנטית, אז נעשה את זה" כותב טימברלייק בעמוד המיי ספייס של המותג. טימברלייק ואלאיה עבדו יחד עם צמד המעצבים השבדי המפורסם, יוהאן לינדברג (בעל מותג j. lindeberg) ואישתו מרסלה (שעברו לאחרונה לניו יורק), מראה שיש בו קצת מכל המכלול האמריקאי – גראנג'יות, קצת קאנטרי והמון רוקנ'רול.

שדרג את שבוע האופנה של N.Y

אחרי התאונה האופנתית שויקטוריה בקהאם אחראית לה, כמעט אף אחד לא מאמין שאנשים מתחום הפופ יכולים לעשות את זה אבל תצוגת האופנה של וויליאם ראסט בניו יורק הייתה פשוט מפתיעה לטובה. קולקציית קז'ואל חזקה, עם עמוד שדרה ונוכחות, שעולים בקנה אחד עם סיפור הקולקציה הדרמטי.

הדגמים כללו הרבה מכנסי ג'ינס עם קרעים ובגזרה משוחררת, בלייזר של טוקסידו בסגנון קולג', שמלת גדילים לנשים שמזמזמות קאנטרי, חולצות טי גראפיות והמון מגפי בוקרים. כל אחד מפריטי האייקון האלו משודכים עם פריטים אחרים, כמו אותם פרנז'ים מה-"ווילד ווסט" עם חצאית סקוטית רוקרית, ונוצר ערב רב ומענג של פסיפס אופנת רחוב.

זאת הוכחה לכך שעבודה בקונספט מגובש, גם אם הוא לא סופר אמנותי ומתוחכם, יכולה לתת את ההרגשה שללבוש את הבגדים זה לקבל חלק קטן מסיפור סקסי ומסתורי שמישהו בעל דמיון כתב עבורך. בלי להתכוון, המותג החדש הזה עקף קולגות ותיקות ובקלות. לא תהיה זאת הגזמה לקבוע שאת שבוע האופנה המשמים של ניו יורק, הוא זה שהציל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully