וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה סיקריט

אלישבע כספי

11.9.2008 / 11:57

ויקטוריה בקהאם הציגה שמלות מחטבות בעיצובה ומארק ג'ייקובס הוכיח שוב שיש לו הומור וסטייל מנצחים. דיווח משבוע האופנה של N.Y

שבוע האופנה בניו יורק נפתח ביום שישי האחרון באוהלים של הבריאנט פארק עם רצף של תצוגות, כוכבים ומסיבות של אחרי התצוגה. בין עשרות המעצבים הצעירים והותיקים שהציגו עד עכשיו ניראה שמארק ג'יקובס מתבלט מעל כולם ונמצא בליגה משלו. הקולקציה שלו הייתה הרמונית, ממוקדת, וגדושה ברעיונות וציטוטים מההיסטוריה האמריקאית עם השפעות אסייתיות ועוד. הדוגמניות שלו צעדו בהיכל של מראות, לצלילי היצירה "רפסודיה בכחול" של גרשווין והזכירו את הסרט "אמריקאי בפריז" (שאת המוסיקה שלו כתב גרשווין). יחד עם ג'ייקובס עצמו כמעצב האמריקאי של בית לואי ויטון - המוסד הצרפתי, התגבש מסר ברור: עיצוב בהשראה אמריקאית עם ליטוש בשיק צרפתי.

ג'ייקובס הוא אלוף המיקס אנד מאץ', אין עוד מעצב שיודע לערבב מראות אקלקטים שונים כל כך ולהמציא מראה חדש ומלא סטייל כמוהו. המראות על המסלול היו בין השאר שילוב של מראה מרי פופינס עם לוק המזכירה משנות הארבעים. היו חצאיות ארוכות, צרות שמתהדקות במותן באמצעות חגורת בד עבה בסגנון ההובי היפני. מראה מעניין נוסף היה בהשראת החליפה הגברית של איב סן לורן וכלל מכנסי באגי באורך שבע שמיניות, עם ז'קט צמוד במותן וכתפיים מחודדות.

שילובי הבדים המבריקים והבלתי אפשריים לכאורה, הביאו לתוצאות צבעוניות מקסימות ונוצצות. העושר של האביזרים בינהם צמידים עבים, ענקי צוואר מודגשים וארנקים שהדוגמניות החזיקו ביד יצרו כולם יחד, קולקציה מבריקה, מודרנית ובעלת הומור.

החברות של מארק

מיטב הסלברטיז ישבו אצל ג'ייקובס בשורה הראשונה, ביניהם, ג'ניפר לופז, ווינונה ריידר, סופיה קופולה, ניקול רי'צי וויקטוריה בקהאם, שכמעט גנבה את ההצגה בתספורת החדשה, הקצוצה והנועזת. המראה האדג'י החדש שפוש אימצה לעצמה, הלם היטב את שמלת הסטרפלס – מחוך השחורה שלבשה מתוך קו השמלות החדש שבעיצובה.

ביום הפתיחה של שבוע האופנה, השיקה ויקטוריה בקהאם לפני קניינים ועורכי אופנה, ליין אקסקלוסיבי ויקר של שמלות שעיצבה. לדבריה כל חייה חלמה להגיע לרגע הזה והקולקציה החדשה משקפת את הסטייל האישי והמאוד נשי שהיא נוהגת ללבוש, ואת סגנון החיים שלה. לבקהאמית כידוע, יש כבר ליין משקפי שמש מוצלח בעיצובה, שנידמה כי היא אף פעם לא מסירה מעליה, וליין ג'ינסים שמידת ההצלחה שלו לא ברורה.

מצד אחד לאחרונה דווח כי בבוטיק הטרנדי קיטסון שבהוליווד, החליטו לוותר על מכירת הג'ינסים של ויקטוריה. מצד שני, הג'ינסים שלה עדיין נמכרים בחנויות יוקרה רבות אחרות. כך או כך, ויקטוריה כאמור מסתערת על הפרויקט הבא שלה - עשר שמלות בעיצובה.

כולן מבדים משובחים ויקרים כמו משי וטאפט ובגזרת שעון חול צמודה, באורך שאחרי הברך. פלטת הצבעים רגועה: שחור, קרם, כחול כהה, כחול קובלט ובצבע טבעי, ולדברי ויקטוריה, התפירה נעשתה תוך הקפדה יתרה על המבנה הפנימי של המחוך והחגורה, כך שתחמיא למראה הלובשת מכל זווית שהיא.

בונוס שרק מי שרגילה לחיות תחת מטחי פלאשים של הפאפארצי תחשוב עליו. במפתיע המראה של הקולקציה כולה מאופק ואלגנטי, והשמלות בהחלט ניראות ככאלה שויקטוריה עצמה הייתה לובשת וגם ניראת בהן נשית וסקסית באופן מכובד.

המחירים יהיו בין 600$ ל- 1400$ לקניינים, בחנויות זה יעלה יותר. ויקטוריה מתארת את מקורות ההשראה שלה, כמשהו שלקוח מכל המעצבים שאת הבגדים שלהם היא נוהגת ללבוש, בשילוב עם אהבתה לסטייל שנות ה- 40 וה- 50 ובדגש על נוחות. שתסלח לי ויקטוריה, אבל מכיוון שמעולם לא ראיתי תמונה שלה בלי עקבים גבוהים, לעדות על מידת הנוחות של השמלות, אני קצת מתקשה להאמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully