וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות בעולם לתספורת החדשה של ויקטוריה בקהאם

לרה רוטר

10.9.2008 / 13:56

עיתונות האופנה העולמית מתחרה בהגדרות לתספורת החדשה של ויקטוריה בקהאם. פיית יער או שדונית?

תספורות של ויקטוריה בקהאם תמיד מתוזמנות נכון מאד עם כיוון הרוח של הטרנד. אחרי תקופה ארוכה של קארה מסותת ושפיצי, ויקטוריה מגיעה לשבוע האופנה בניו יורק ומנצלת את המומנטום ואת נוכחותם של הצלמים כדי להשיק תספורת חדשה ונועזת – קצרה מאד ונערית שמזכירה את התספורת של אודרי הופבורן, את התקופה הקצרה של אליזבת טיילור, את מיה פארו ואת התספורת הקצרה של מדונה בניינטיז.

בחורות שמסתפרות קצר זה מרשים ומעז תמיד. המסר הוא: יש לי פנים וגוף שיכולים להסתדר מעולה גם עם מסגרת שיער מינימלית ועם משקפי השמש הגדולים של בקהאם זה באמת עובד.

עד כה נרשמו תגובות אוהדות לשינוי. מל קורנפורד מהווג הבריטי סבורה שהתספורת של בקהאם מקרינה תחכום ברונטי ושדוני אבל טוענת שבתמונות מהתצוגה של מארק ג'ייקובס, שם יושבת הבקהאמית ליד ג'ניפר לופז, היא נראית כמו אודרי הופבורן או האלי ברי שהשתזפו יותר מדי.

בדיילי מירור לעומת זאת סבורים שויקטוריה ניראת כפיה של פיטר פן ונרשמה הטענה שהתספורת הזו היא הדרמטית ביותר מכל אלה שהבקהאמית נשאה על ראשה עד היום וכידוע, היו לא מעט כאלו.

ויקטוריה מצדה, אמרה למירור "הרגשתי שזה הזמן לשינוי אמיתי ואני אוהבת את זה" ומסרה שבעלה חושב שהיא ניראת מאד סקסית בקצר.

בהרולד טריביון טוענים שויקטוריה קיצצה את תספורת הבוב שלה כך שתתאים לקולקציית השמלות החדשה שעיצבה ותשבור את הכיוון הנשי של העיצובים.

התספורת עלתה 400 יורו! ובוצעה על ידי GARREN, אחד ממעצבי השיער המובילים במנהטן שמחזיק בלקוחות המשתלמות מדונה, ניקול קידמן ושרה ג'סיקה פרקר. גארן מסביר את הלוק החדש שעשה לויקטוריה כך: "הייתי צריך לשחרר אותה מהבוב סטייל שלה וליצור לה לוק חדש לגמרי". ואנחנו אומרים: דיוויד ניראה יותר טוב עם ארוך.

(טקסט: לרה רוטר. צילום: AP)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully