וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה יוצא הקצף

לרה רוטר

16.9.2008 / 17:32

משפ' ברונר היהודית מייצרת בארה"ב סבונים טבעיים ומופלאים ומכניסה אותם עכשיו לישראל. האג'נדה הירוקה שלהם היא טוטאלית

סבונים נוזליים ומוצקים בניחוח אקליפטוס, עץ התה, מנטה, ורד הבר, תפוז ולימון ליים, לבנדר או נטולי ריח לתינוקות ולבעלי עור רגיש, עלו בימים אלו על המדפים של חנויות הטבע. מדובר בסבונים המיוצרים מזה 60 שנה בארצות הברית, על ידי משפחת ברונר היהודית, שמתעקשת על סבונים המכילים רכיבים טבעיים ואורגניים בלבד.

האריזה עשוייה מפלסטיק ממוחזר ומעוצבת בפשטות בסגנון שנות ה-50, ההתעקשות של המשפחה לא לערוך ניסויים בבעלי חיים ולהשתמש אך ורק בחומרים טבעיים והריחות, שמופקים משמנים אתריים בלבד וכשמתרגלים אליהם אין להם תחליף, גרמו לסבונים האלה לזכות בתהילה ברחבי ארצות הברית ויפן.
"את המהלך להגיע גם לארץ, התחלנו כבר לפני שנים. הבירוקרטיה היא זו שהכניעה אותנו עד כה. השנה, החלטנו להעזר באקו גרין שהם הייבואנים שלנו שעזרו לנו להגשים את העלייה הנכספת עוד מהימים שסבא שלנו, עמנואל, מקים החברה, היה בחיים".

מספרים דייוויד ומייקל, הנכדים שמנהלים היום את העסק. בשביל הצרכניות הישראליות מדובר במהלך משמח ביותר. בסיסו של הסבון עשוי שמן זית אורגני המיובא זה שנים מישראל. את הריח מעניקים לו שמנים אתריים שייוצרו מגידולים אורגניים, על ההקצפה אחראי שמן הקוקוס האורגני ומלבד אלו מכיל הסבון גם ויטמין E שמן המפ אורגני העשיר באומגה 3 ו-6, שמן חוחובה אורגני וחומצת לימון.

סבונים טבעיים תמיד מריחים ומרגישים קצת אחרת על הגוף. הסבון הנוזלי של דר' ברונר למשל, הוא מימי יותר מסבונים אחרים והריח הטבעי שלו דומיננטי ונהדר. כשמתרגלים לעסק הזה, אין דרך חזרה. שבוע של הסתבנות בסבון האקליפטוס, הותיר את העור חלק, ריחני ובזמן הרחצה התקבלה רעננות הנובעת מהריח הזה שפותח כל סינוס בראש.

גם סבון הלוונדר, המנטה ועץ התה גורמים לאפקט דומה. למי שמעדיף ריחות מתונים יותר נמליץ על סבון התפוז ולימון ליים, על סבון ורד הבר או על סבון התינוקות שנטול שמנים אתריים וריחות.

האג'נדה של משפחת ברונר היא טוטאלית. מעבר לייצור סבונים שיהיו טבעיים ואורגניים "על אמת" גולשת הפילוסופיה של העסק לנקודת מבט שהכל הוא אחד על פני כדור הארץ. מתוקף כך, מתמקדת המשפחה בעקרונות של סחר הוגן. הם שומרים על מחירים נגישים לצרכן, מעסיקים חקלאים ממדינות העולם השלישי ומקפידים לשלם להם על פי שוויים של המרכיבים בארצות הברית, את הרווחים מהמכירות הם מפרישים בנדיבות לעובדי החברה ואחרי כל זה הם גם דואגים לתרום לקהילה.

בימים אלו אף מנהלת המשפחה מאבק משפטי כנגד ענקי הקוסמטיקה הבינלאומיים המגדירים את מוצריהם כטבעיים וכאורגניים, אבל בפועל משלבים תוצרים של התעשייה הפטרוכימית וחומרים שלצורך גידולם השתמשו בזבלים כימיים וחומרי הדברה.

כצרכנים מודעים רצוי לחבק את הסבונים שנחתו זה עתה בארץ כדי שלא יעלמו לנו פתאום מחוסר ביקוש. והמהלך הבא שמתבקש הוא למצוא את סדרת הסבונים המופלאים האלה גם בכל רשתות הפארמים ולא רק בחנויות טבע.

טווח מחירים:
סבון נוזלי 472 מיל': 38.90 ש'
סבון מוצק 140 גר': 18.90 ש'
להשיג בבתי ורשתות הטבע השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully