וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומה אופנתית

טלי שריזלי

16.9.2008 / 13:15

התאומות האופנתיות אולסן מעצבות להמונים בגדים שהם הגרסה העממית לאוצרות שהם מצטלמות בהם. מסקנות: עדיף להיות עשירות

כשאתה מתחיל את הקריירה שלך בגיל שמונה חודשים, לא קשה להיות הבעלים של תאגיד בידור ואופנה בגיל 22. התאומות אולסן, הצעירות הכי עשירות כיום בעסקי הבידור בארצות הברית, עושות את זה שוב. השתיים, שכבר מזמן לא מזוהות רק כ"תינוקות מהסדרה ההיא", מתגלות בשנים האחרונות כמובילות אופנתיות ועכשיו גם מביאות מטעמן האופנתי להמונים.

למותג הקז'ואל החדש שלהם קוראים "אליזבת' וג'יימס" על שם אחותן הצעירה – אליזבת' ואחיהן הבכור – ג'יימס. הבחירה בשמות האלה היא דרך להפוך עוד שניים מבני המשפחה למפורסמים אבל גם דרך לסמל את המפגש של הגברי והנשי המונצח בקו. המותג מתווסף לעוד שורה של ארוכה של עסקים מבית היוצר של החברה בת 14 (!!!) השנים של השתיים – "דואל-סטאר", אשר קיימת מאז שיצאו התאומות לקריירה עצמאית אחרי סדרת הקאלט בכיכובן "צער גידול בנות".

ב"אליזבת וג'יימס" שותף יחד עם התאומות גם תאגיד האופנה "L'Koral" שאחראי בין היתר על ניהול מותג הג'ינסים "Seven For All Mankind" ועל מותג האופנה העכשווית "LaRok".
הקו האחרון שהשיקו השתיים The Row נמצא בבעלותן הבלעדית והוא יוקרתי, אדג'י ופופולארי בקרב סלבריטאות חובבות אופנה העילית, למרות שהוא כולל אך פריטים בודדים וסופר–יקרים כמו סריגי בייסיק פשוטים או קרדיגן צמרירי באורך הרצפה.


עכשיו, אחרי הפנייה לקהל הלקוחות האקסקלוסיבי הן מתפנות לקהל קצת יותר צעיר ועממי (לפחות במונחים שלהן). מי שחתומה כמעצבת ישירה על הקו הצעיר היא מוזת האופנה הגדולה מבין השתיים, מרי-קייט שידועה בסגנון האקלקטי והלא-שגרתי שלה. אבל למרות זאת, שתי התאומות אולסן מתפקדות כמוזות בוגע לסגנון של הקו.

מילים טובות

לטענת הבנות הבגדים של "אליזבת' וג'יימס" מביאים את הרגישות והחדות של אופנה עילית ללקוח העכשווי ושואפים לסגור את הפער בין הרעיונות של בגדי-מעצבים לסגנון יומיומי. הן מדברות על שילוב בין גבוה ונמוך, בין נשי וגברי ובין יומיומי לחגיגי.

ואכן, המותג אליזבת' וג'יימס הוא ייחודי בערבוב שלו של בגדי גברים אנדרוגיניים, בלייזרים וחולצות רבות השראה לצד שמלות מיני עדינות, דגש על פרטים שופעי נשיות, נגיעות של פאייטים ובגדול מראה לא בהכרח קונבנציונלי. הפונים לאליזבת' וג'יימס הם כל אלה שרוצים להיות מאד אופנתיים מבלי להיראות שהתאמצו יותר מדי.

דה קוזי

עם חילופי העונות, ניגשתי לבחון את קולקציית הסתיו שהציגו הבנות. בבגדים החדשים שלהן יש שילוב טוב ומעניין של בדים, קטיפה, עור, ואף צמר. הגזרות גדולות ועוטפות והאורך של השמלות קצרצר. יפה במיוחד הוא "The Cozy" - קרדיגן קטיפה גדול מימדים עם שוליים א-סימטריים מקדימה ומוצלחת גם חליפת שני חלקים במראה גברי מיוחד מבד צמר משובץ.

הבגדים מתכתבים עם שלל הטרנדים שיהיו חמים החורף, יש שלל וריאציות משובצות, שמלות מיני בהשראת שנות השישים עם נוצות או פייטים, בדים נשפכים על מכנסי סקיני וגם הרבה מלמלות, שכבות של בד ופרינג'ים. לצד הבגדים יש גם תכשיטים שלכאורה משלימים את הבגדים, אך אין בהם באמת לראות שם מראה קוהרנטי, אחיד.

לסיכום, גם אם יש בים הטקסטיל הזה בגדים נחמדים, לא מורגשת השראה מרי-קייטית על הקולקציה. התוצאה לא ממש מגיעה לקרסוליים האופנתיים של השתיים וקשה להאמין שמישהי מהן בכלל לובשת "אליזבת' וג'יימס". למה ללבוש עממי אם הן מסוגלות ללכת עם הדבר האמיתי?

מחירים –
שמלות – 300-500 דולר
חולצות – 90-300 דולר
ז'קטים – 200-700 דולר
מכנסיים – 200-300 דולר
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully