וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי כתיאטרלית

לרה רוטר

22.9.2008 / 16:50

יש בגדים שלא ניתן להגיש אותם בלי מיצגי וידאו ארט מסביב ומופעי ריקוד. עינב גווילי הציגה קולקציה בבניין נטוש ביפו

ענבל גווילי (29) שהשיקה את קולקציית סתיו חורף שלה באירוע יששילב אומנות ונערך בבניין נטוש ביפו. על משרה קבועה כאסיסטנטית של אסיסטנטית של מעצבת אצל אלכסנדר מקווין, היא ויתרה. גם להצעה להיות אסיסטנט דיזיינר אצל ויויאן ווסטווד. במקום זה היא פשוט עשתה סטאז'ים בבתי האופנה האלה והבינה שהיא לא רוצה לעבוד בשביל אחרים ורוצה מאד להתחיל עם קולקציה משלה.

גווילי היא בוגרת המגמה לעיצוב אופנה בשנקר שעברה ללונדון מיד אחרי הלימודים. אחרי הסטאז'ים היא גיבשה קולקציה ראשונה ושיווקה אותה לחנויות בוטיק. הקו שלה מושפע מדברים שהיא אוהבת: פאנק, גראנג' וארט נבו. הגזרות תמיד אלגנטיות ונשברות עם פאנקיות ואלמנטים של סטריט. היא אוהבת לעבוד עם בדים קשים ומחוייטים לצד בדים רכים ונשפכים וליצור איזון. לעצב גזרות קלאסיות ולשבור אותן עם הדפסים שהיא עושה בעצמה בהשראת גראפיטי ולוחות מודעות. כך למשל, קבלה שמלת ערב בגובה הברך, הדפס טוטאלי ברוח לוח מודעות עירוני.

קולקציית החורף שלה מחברת בין אפרוריות אורבנית לכתמי הצבע של העיר. יש הרבה גזרות ותחרות בהשראת שנת 1910, שידועה כתקופת הארט נבו, באות בה לכדי לביטוי בעיקולים האדריכליים של הביניינם דאז המוצאים את דרכם גם לשמלות ולחולצות של ענבל. לפן הקלאסי היא מחדירה שיפשופים, הדפסים וכיסים גדולים שנותנים את הביטוי של הרחוב של היום.

חברים, זיגוטה

לאור כל זאת, בחרה גווילי להשיק את הקולקציה שלה באירוע ששילב אומנות צבעונית בתך חלל של בניין נטוש ואפור. הקולקציה הוצגה על ציורי נשים בגודל טבעי בשחור לבן. בנוסף היה חדר אמנות עם מסר דומה לזה של הבגדים ועליו היו אחראים קבוצה של צלמים, גרפיקאים, ארט וסטיילינג בשם DAX GROOP. עבודת וידאו ארט של האומן חיים יפים ברבלט הוקרנה בחלל וכן התקיימו במקום שלושה מופעי מחול של סטודיו זיגוטה.

טווח מחירים:
מ- 350 ש' לחצאיות או גופיות ועד- 2500 ש' לשמלת ערב קייצית עם הדפסות דיגיטליות.

לפרטים נוספים: 077-5590372

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully