וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחת - זאת עם המטפחת

לרה רוטר; צילומים: גלעד בר שלו

21.9.2008 / 13:14

אמרו "גג תל אביבי" ו"הפנינג אופנה וגלאם". וואלה! אופנה חיפשה ומצאה מתלבשים ששימחו אותה ביריד עיצוביין בשישי האחרון

בתמונה 1 - טן- טאו לה. במקור מוויטנאם, בת 28. סיימה לימודי סטיילינג בקונספט. לובשת חולצת כפתורים ירוקה של זארה, חצאית מיני שחורה "לא זוכרת מאיפה, היא ישנה", עניבה סקוטית מחנות ברח' כפר גלעדי בת"א, נעליים מ-TO GO, אקססוריז מוויטנאם, תיק מרח' אלנבי.

בתמונה 2 - רננה אורן, בת 24. לובשת חולצה וחצאית שהיא עיצבה למותג שלה “TOORA”. נעליים מ-TO GO, את העגילים עשתה לבד, האקססוריז הנותרים של המעצבת שני מנחם.

בתמונה 3 - אלה לוי, בת 25. סטודנטית לעיצוב אופנה בקונספט, בוסט שמצאה במחסן תחפושות בקיבוץ, גופיה לבנה וג'ינס מברצלונה, נעליים של TO GO, שרשראות משווקים של יד שניה בארץ, שעון מכיכר העתיקות בדיזנגוף ומשקפי שמש של LEE COOPER.

בתמונה 4 - טל דקל ואיתי גורביץ', בני 32, מרצים במכללת קונספט. טל לובש חולצה שחורה ללא שרוולים ומכנס בייבי דריל בעיצובו, נעליים של NIKE, שרשרת מתאילנד ומשקפי שמש של ארמאני. איתי לובש חולצה של טל דקל, ג'ינס של LEE COOPER, משקפי שמש של טום פורד ונעלי NIKE.

בתמונה 5 - קארין ציקל, בת 29. באה להירשם ללימודי עיצוב פנים בקונספט, בגופיית סבא, שרשראות שחורות מ- DIVA, חצאית של ATOMIC, נעלי בובה שחורות משוק בת"א, צמיד כסף ממגנוליה ושרשרת רגל מחנות בראשון לציון.

בתמונה 6 - מעיין למברטי (22), סיימה מגמת עיצוב אופנה בקונספט, בחצאית שחורה עם תחרה בעיצובה, גופייה לבנה של TOP SHOP, נעליים מ- REPLAY, משקפי שמש, מטפחת ראש ושרשראות מהשוק, עגילים וטבעות מדייב, מעצב תכשיטים מרח' שנקין ושעון של FENDI.

בתמונה 7 - פולינה ויאנה, בנות 25. פולינה בחולצה "לא זוכרת מאיפה", שרשראות מדנמרק ומוסקבה, משקפי שמש מהשוק, חצאית מחנות של דתיות, נעלים ושרשרת צד של NOX. יאנה בגופיית סבא ותיק גולגולת מאלנבי, מכנסיים מ- GRIP, חגורה של NOX, צמיד כסף משוק הכרמל, שרשרת מהטיילת באילת, נעליים של גזית ועגילים ממגנוליה.

בתמונה 8 - עיסאם שחאדה בן 23, סטודנט לסטיילינג בקונספט, בווסט של CELIO, חולצה שחורה של CATCH, מכנסי ג'ינס אפורים של ליווי'ס, נעליים של SCOOP, חגורה של GOLF ומשקפי שמש של PORTOFINO.

בתמונה 9 - רביד מנשה, בת 29. סטייליסטית אישית ומרצה בקונספט, בחולצה ממנגו עודפים, חגורה בעיצובה, ג'ינס של פיש אן דאג, נעליים מ-ART, שרשראות של סבתא, צמידים מ"אקססורייז" ומשקפי שמש מהעץ באלנבי.

רננה אורן - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
רננה אורן - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
אלה לוי - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
אלה לוי - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
טל דקל (מימין) ואיתי גורביץ - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
טל דקל (מימין) ואיתי גורביץ - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
קארין ציקל - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
קארין ציקל - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
מעיין למברטי - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
מעיין למברטי - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
פולינה (שמאל) ויאנה - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
פולינה (שמאל) ויאנה - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
עיסאם שחאדה - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
עיסאם שחאדה - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו
רביד מנשה - מתלבשים בעיצוביישן. גלעד בר שלו
רביד מנשה - מתלבשים בעיצוביישן/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully