וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים זה מצחיק

טלי שריזלי

23.9.2008 / 0:02

בברלין פועלת חנות המותג starstyling לאנשים חיוביים, אינדבדואלים וחצופים שלא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות

הבוחנים את האופנה בברלין יתרשמו מסגנון שנראה מעולם אחר, מעין תשובה חוצנית לכל מה שאנו מכירים כקונבנציונלי באופנה. בקרב המתלבשים בעיר רואים מבחר רחב של סגנונות, המשקפים גם מגוון תרבותי, שמתבטא במגוון חנויות אוונגרד, בוטיקים מעניינים של מעצבים צעירים ובעיקר חנויות יד-שנייה טובות. אבל אם תבקשו מבקיאים בנוף הברלינאי למצוא עבורכם בגדים מעניינים במיוחד, סביר להניח שהם ימליצו לכם להתחיל ברובע המיטה (Mitte) ועבור בגדים חד-פעמיים בהחלט, יפנו אתכם לרחוב Mulackstrasse לחנות StarStyling.

כבר שמונה שנים שהלייבל הברלינאי הזה מוכיח לנו כמה החיים נראים טוב יותר, כשלא לוקחים אותם יותר מדי ברצינות. את הבוטיק הקימו צמד המעצבים Katja Schlegek ו-Kai Seifried, והם מציעים בגדים אוונגרדיים, במובן הטוב והלא נדוש של המילה, המוגשים בעטיפה מעט הזויה וארטיסטית.

מדי עונה הם מצליחים להשתעשע בצורה מקורית, אירונית והומוריסטית עם אלמנטים של אופנה עכשווית. נראה שהשניים מאמינים שמשימתם היא ניתוח מחשבתי וביקורתי של טרנדים אופנתיים ושל החברה בכלל.

בכלל לא עושים אופנה

המותג שלהם הפך במהרה מסוד כמוס השמור למיטיבי לכת למותג ממוסד. השניים טוענים שהבגדים שלהם, למרות הקוליות הרבה, דווקא לא מנסים לתת "אופנה". להיפך, הבגדים שלהם קצת לועגים למגמות האסתטיות שכופה עולם האופנה על המתלבשים. התוצאה היא חתימה צבעונית שהיא מרדנית אך מלאת חיים, כמו למשל פריטים פשוטים מבדי ג'רסי, עם הדפסים או מעוטרים בפסי ניאון צבעוניים, כפתורים ממפות מטבח וינטג' וצעיפי ענקיים עם כתמי צבע שכמו כאילו נשפך בטעות.

באתר האינטרנט שלהם הם מגדירים את את קהל הלקוחות שלהם כ"אנשים חיוביים וחצופים שלא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות, אוהבים להיות כמה שיותר אינדיבידואליסטים ולבטא את עצמם דרך הבגדים. למרות הצלחת המותג בשנים האחרונות, הצמד לא מפתח אדישות ולא נצמד לקונספט של חולצות שהולכות עם מכנסיים מעולים. במקום זה StarStyling ממשיכים הלאה עם סטייל מתקדם ושלם שאולי מותח קצת את הטעם המיינסטרימי, אבל מנצח את כל הפריטים של מותגי אופנת הרחוב האורבניים דרך יצירתיות, תחכום והרבה אומץ.

מחירים –

טישירטס: החל מ-40 יורו
סווטשירטים: החל מ-80 יורו
שמלות: החל מ-100 יורו
מכנסיים: החל מ-200 יורו
צעיפים: החל מ-70 יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully