וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדונית הפליסה

לרה רוטר

26.9.2008 / 6:58

לרה רוטר מדדה את אחת השמלות החדשות של מירית וינשטוק והרגישה שהיא יכולה לעוף. התקדמות במחקר מחשוף הגב והפליסה

מירית ווינשטוק מכניסה אותי לסטודיו החדש שלה, שאליו עברה לפני כשלושה חודשים. היא לובשת מכנסיים מחוייטים ושחורים, וסט שגבו קצר מחזיתו וחולצת כפתורים ארוכה ושחורה משיפון דק. הסטודיו ממוקם בבניין ישן ושמנוני בקומה השנייה של גראג'. יש בו רהיטים ושטיחים עתיקים, ובגדי וינטאג' שתלויים לאורך הקירות לצד צינורות המטפסים מהמוסך שלמטה. החלל גדול ופתוח ויש בו תחושה קלאסית. גם הבגדים.

הגוונים בקולקציית החורף של ווינשטוק מזכירים חיטוט בנרתיק איפור נשי מסאטן והבגדים ניראים כאילו יראו נהדר לצד אריזות קוקטיות של ליפסטיקים, צלליות, פודרות וסומק. יש סגולים עמוקים ומעושנים בגוון מבריק או מאט, כחול נייבי וכחול רויאל, אפורים, ורוד NUDE, פוקציה וארגמן.

היא מוציאה פלטת צבעים, מסבירה ש"כל אחד יכול להזמין את הבגד שלו באחד מהשילובים שהסקאלה הזו מציעה" ואומרת ש"שלושה דברים הנחו אותי בבניית הקולקציה הזו: המשך המחקר על פליסה ולקפלים שהפעם לקחתי למקומות יותר אקסטרימים מבחינתי; דיאלוג בין קדמי ואחורי בבגד וה-COLOR BLOCKS שהם שילובי הצבעים".

שלושת המוטיבים נמצאים בכל אחד מהבגדים שהיא עיצבה. בכל פריט משולב הפליסה, יש משחקי גיזרה בין הפנים והאחור ולפחות שני גוונים של צבע, לעיתים במשחקים שבין מאט למבריק.

באה מהגב

פריטים מוצלחים במיוחד שמירית וינשטוק עיצבה לסתיו הם שמלה המשלבת צמר ומשי ובנוייה כחצאית מבריקה שבתוכה חולצה צמרירית. שלושה גוונים משחקים יש בה: גוון החצאית, גוון החולצה וגוון של סרט מבריק שתפור ליד מפתח הצוואר. לשמלה אחרת יש גב שעשוי כולו מקפלי פליסה. הקפלים מחולקים לשלוש חתיכות מבדים בשני צבעים ששונים מגוון השמלה עצמה. לשמלה נוספת, חלקה וקלאסית מקדימה, מויסקוזה או צמר מוהר יש בגב פפיון נהדר. מבין הטופים מומלצים במיוחד טופ מצמר עם צווארון קשירה ממשי וז'קט חסר שרוולים עם ביטנה מבריקה בגוון בהיר ותוספת של פליסה צבעוני בגב, מצמר אנגלי, בגזרת A.

אך שמלה אחת בלטה ביופיה וייחודה מעל כל השאר. היא לא הכילה שילובי צבעים וגם לא קפלי פליסה אלא היתה עשויה כולה מבד משי מבריק וגיזרתה נראתה כאילו מי שתלבש אותה תוכל ממש לעוף. "זאת שמלה שהיא התחלה של קו חדש אותו אני ממשיכה לחקור גם בקולקציית האביב שאני מציגה עכשיו בניו יורק" מסבירה מירית "אלו הן צלליות של שנות ה-50, עם גב גדול ופיסולי שנאסף באיזור המותן".

הנחות, כתובות וווינטאג'

מלבד הקולקציה החדשה של ווינשטוק מוצעים למכירה בסטודיו פריטים מעונות קודמות בהנחה של עד 70% ופריטי וינטאג' של מעצבים בינלאומיים ידועים. את פריטי הוינטאג' אוספת וינשטוק בעצמה בשווקים בחו"ל והיא עושה גם החלפות עם INA , חנות לבגדי וינטאג' בניו יורק.

טווח מחירים: שמלות- 1200-2040 ש"ח, חולצות- 695-745 ש"ח, מכנסיים- 675-745 ש"ח, ג'קטים- 1099-2270 ש"ח.
פריטי וינטאג': עד 500 ש"ח.

להשיג בקום איל פו רדיקל, נמל ת"א, האנגר 26. פאצ'ולי, שד' הנשיא 99, מרכז הכרמל, חיפה. זנוקה, רנס 8, קרית מוצקין. אלזה, דרך בית לחם 53, ירושלים.
ביקור בסטודיו של המעצבת ייעשה בתיאום מראש לטל': 052-8949378.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully