וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדי מדי

לירוי שופן

27.9.2008 / 0:52

בטאג וומן טוענים שהלקוחה שלהם בת 25-40 אבל לפי הבגדים היא בקושי בת 18. דיבורי המנכ"ל על הבגדים יפים יותר מהפריט עצמו

מענג להקשיב לאילן בז'ה, המנהל הקריאטיבי של TAGWOMAN בחצי השנה האחרונה, מדבר על אופנה. האיש טווה סיפור שלם על השראות ומדמיין את הבגדים משתנים על הגוף וסופגים את האווירה בה המתלבשת שלו חיה. הוא מסוגל להחזיק ביד סריג רך ולהסביר למשל, שהעיצוב שלו מושפע בהשראת משהו שקרה לו בשלושת ימי פסטיבל וודסטוק כלשהו. זה מרתק לקחת היפיות סגנונית ולבנות לה עולם סיפורי מעמיק, אבל מה עושים כשהחשיבה היצירתית הזו לא מקדמת את הקולקציה למקום המיוחל?

הבעיה בקולקציה של טאג נעוצה בתגובה האדישה שהיא סוחטת. לא נעשה פה שם שום דבר רע וכמעט כל הפריטים אכן מעוצבים באופן שממחיש את השינוי המקיף שעבר המותג בשנה האחרונה. קל גם להתרשם שיש כאן רצון אמיתי להשתלב באופן נרחב בשוק האופנה המקומי, אבל נראה שמהכוונה הזו התפתחה קולקציה שמגשימה את הפרדוקס "טרנדי מידי". מרוב שהיא מעודכנת היא הופכת להיות בלתי רלוונטית. למעט ניואנסים בדיטיילים או גימורים, אין בה דבר משל עצמה.

מילים טובות

ארבע קבוצות לבוש מרכיבות את הקולקציה של טאג לחורף הקרוב, כל אחת נמצאת בדיוק מוחלט על משבצת הטרנד אותה היא אמורה לכסות: בגדי תחרה ושיפון שחורים מעולם הקברט (איזכור לדארק גלאם השולט העונה), משבצות בתרגום לגיק – פאנק; הטרנד האקולוגי וכמובן הדפסי פייזלי היפי להמונים. זה לא שקשה למצוא בחנויות פריטים נאים, בעיקר בקבוצה הראשונה, למשל גופיית מחוך שחורה ומפתה וחולצות בשילוב אריגת קרושה.

יש גם מאמץ מיוחד בכל הקשור לטיפול באיזור הצוואר על ידי צווארונים כפולים או סגירות ייחודיות. יפה היתה גם חצאית ג'ינס עם חיתוך וי אחורי או מעיל טרנץ' שקיבל פרופורציות משתנות בשרוולים. גם קבוצת האקססוריז היתה מושקעת בעיקר החגורות האיטלקיות.

סייגת

יחד עם זאת, כל זה אינו מספיק כדי לבסס קולקציה מסעירה או מרגשת אחרי שכל כך הרבה קולקציות של חברות אופנה מקבילות משתמשות באותו די.אן.איי עיצובי. יותר מכל היה חסר, לצד סיפורי הקולקציה הקיימים, סיפור אחד מפתיע.

בז'ה נסחף אחרי עולם הרעיונות שהטרנדים העונתיים מביאים לו, אך נדמה שהוא נתקל בתקרה שקופה הנקראת "מסחריות יתר" שלא מאפשרת לו לצאת אפילו במעט מן המשבצת והתיאורים שלו יותר מעניינים מן הקולקציה. בטאג מתעקשים שהלקוחה שלהם, האישה שלה נבנתה הקולקציה, היא בטווח גילאי 25-40. אחרי שבוחנים את הפריטים ואת הקטלוג הנלווה, נראה שזו הסחפות. האישה שלהם היא מקסימום בת 18.
מחירים:
חולצות: 149-169 ש'
ז'קטים: 349-899 ש'
מכנסיים: 229-399 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully