וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלונדינית לוקחת

לרה רוטר; צילומים: גלעד בר שלו

25.9.2008 / 14:57

גלעד בר שלו ולרה רוטר שוב מצליחים ללקט מתלבשים מפתיעים בארוע תל אביבי צפוי. אל תפספסו את מכנסי החיתול לגברים

השנה החדשה היתה תרוץ מעולה להתחככות ברנז'ה ומוזמנים אחרים, במסיבת קוקטייל שנערכה בבית העיצוב "גבריאל". המעצב ארצי יפרח הציג קולקציה חדשה, והמוזמנים נתנו בראש האופנתי בליווי בקבוקי הוודקה החדשה של רוברטו קוואלי:

תמונה 1 - רויטל אינדיק, בת 33. מעצבת פנים, לובשת שמלה כחולה של RELIGION, כפכף כסוף ומתוכשט של קנת קול, תיק של FURLA וטבעות וינטג' מפריז.

תמונה 2 - ליז וולפסון, בת 25. עורכת אופנה ויחסים במגזין נוער, בשמלה שחורה מ- AQUA בתחנה המרכזית בת"א, חגורה עם אבזם מוזהב מ-twentyfourseven' שרשרת פרח אדום מ"אקססורייז", נעלים מחנות בשם צוריאנו, תיק פרחוני, שרשרת לב וצמיד מחנות במגדל העמק.

תמונה 3 - אליה ברגר, בת 24. דוגמנית מתחילה למידות גדולות, בשמלה שחורה של TAHARI שנרכשה במייסיס, נעליים של GUESS BY MARCIANO, שרוולון מסריג ורוד שנרכש במייסיס, תיק של ליז קלייבורן ושעון של אן קליין.

תמונה 4 - ליבי (מימין) ועמית אלוני. היא סמנכ"ל במשרד יחסי ציבור והוא מעצב רהיטים. היא בשמלה שחורה בעלת מחשוף גב עמוק של קום איל פו וכפכפים מנומרים מעמנואל. הוא בסריג אפור עם הדפס גב של ארמאני, ג'ינס דיזל ונעליים של הד הארדי.

תמונה 5 - ספיר בכר, בת 23. סטודנטית לעיצוב אופנה בשנקר, בחצאית שחורה של H&M, חולצת משי תכולה מטופשופ, תיק לבן יד שנייה מאמסטרדם, נעליים של פורנרינה, שעון CASIO ומטפחת על התיק מ- H&M.

תמונה 6 - ניצ'ו גל, בן 35. מאפר, מעצב שיער וסטייליסט, במכנסי צמר מפריז, סריג ורוד עם מחשוף "מאיזו חנות בארץ", חגורה של דיור, שעון רולקס, טבעת יהלומים של פדני ומוקסינים של TOSI .

תמונה 7 - דורון בידר, בן 26. סטודנט לארכיטקטורה בבצלאל, בקפוצ'ון אפור של ALL SAINTS, ג'ינס של דיור, נעלי לק שחורות של לנווין, שעון לבן של שאנל, תיק של פראדה וצמידים וטבעות של הארי ווינסטון.

תמונה 8 - בן פישל, בן 28. מנהל חנות בגדי גברים, בגופיית קולר מלורקס, וסט ומכנס פסים של ששון קדם, נעליים מאוסף פרטי, צמיד כסף שמצא ברחוב שעון כיס של סבא שלו ושאר האקססוריז של קרין ווינרב.

תמונה 9 - מעצב האופנה ארצי יפרח (מימין), בן 37 ומעצב השיער אמיליו לוי, בן 33. ארצי לבוש טישירט עם דגל אנגליה מפריז, מכנסיים בעיצובו, ז'קט שחור מפריז, נעלי לק מפריז, משקפיים מפריז וגורמט מתאילנד. אמיליו בגופייה לבנה מודפסת, וסט שחור ומכנסי ג'ינס אפורים בעיצוב ארצי יפרח. הנעליים של גוצ'י.

תמונה 10 - דליה ישראלי נחמני, בת 41. בעלת חברת תוכן, בשמלת קימונו של טובהל'ס, עגילים מקסטרו, כפכפים של BINGO ותיק שחור לבן של זארה.

ליז וולפסון. גלעד בר שלו
ליז וולפסון/גלעד בר שלו
אליה ברגר. גלעד בר שלו
אליה ברגר/גלעד בר שלו
ליבי ועמית אלוני. גלעד בר שלו
ליבי ועמית אלוני/גלעד בר שלו
ספיר בכר. גלעד בר שלו
ספיר בכר/גלעד בר שלו
ניצ'ו גל. גלעד בר שלו
ניצ'ו גל/גלעד בר שלו
דורון בידר. גלעד בר שלו
דורון בידר/גלעד בר שלו
בן פישל - מתלבשים בארוע גבריאל וארצי יפרח ארצי. גלעד בר שלו
בן פישל - מתלבשים בארוע גבריאל וארצי יפרח ארצי/גלעד בר שלו
ארצי יפרח (ימין) ואמיליו לוי. גלעד בר שלו
ארצי יפרח (ימין) ואמיליו לוי/גלעד בר שלו
דליה ישראלי. גלעד בר שלו
דליה ישראלי/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully