וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שנת שופינג

לרה רוטר

29.9.2008 / 9:35

הקנייה המוצלחת והמתסכלת של השנה. וואלה! אופנה מנסה להמנע בעתיד מזריקת כסף ואוספת טיפים מאנשים שאוהבים לדבר על בגדים

כן - זארה. לא - זארה

ליאת אשורי - סטייליסטית.

קנייה טובה: "ג'ינס של זארה בצבע שחור אפור שהלכו ודהו עם הזמן ונהיו עוד יותר מגניבים. זה פריט שלבשתי כמעט עם כל דבר כי הוא היה בצבע הנכון לעונה. המכנסיים עלו 249 ש"ח".

קנייה רעה: "בדיוק אותם מכנסיים אבל בצבע כחול מולבן שלא לבשתי אפילו פעם אחת. רציתי מכנס לבן ובדרך כלל אני לא הולכת עם כאלה, זה היה נסיון ששוב לא הלך. הם יושבים לי בארון עם הטיקט והכל. אני אשתמש בהם כדי להלביש מישהו בעבודה. מבחינתי הם גמורים”.

איך נמנעים מבחירות גרועות: "לא מידרדרים למצב של קורבן אופנה. את הג'ינס הבהירים קניתי רק כי הם היו אופנתיים”.

כן - זארה. לא - שופינג במילנו

ויקטור בלאיש, מעצב אופנה.

קנייה טובה: "סט של סריגי משי בעלי וי שייפ מזארה. קניתי בכמה צבעים, איזה חמישה סריגים. הם מתאימים לכל דבר. שילמתי 250 ש' לסריג".

קנייה רעה: "מכנסי נגרים יפנים בצבע שחור. יש להם צללית מהממת אבל אי אפשר ללכת איתן כי הן כבדות וחמות מדי. הם עלו 150 יורו במילאנו ועדיין מחכות בארון שלי עד שאני אוציא מהן גיזרה ואכין חדשים רק בבד עדין ודקיק יותר".

טיפ לחיים: "בקנייה של משהו קלאסי ובייסיק לא צריך לדאוג. צריך להמנע מקניות שנעשות מתוך התלהבות רגעית”.

כן - נייקי. לא - זארה לונדון

אסי עזר, מנחה ומגיש.

קנייה טובה: "עשיתי אותה אתמול. זוג נעליים הורסות, שחורות, חורפיות מנייקי שגם נעלתי אותן לשידור. הן נראות כמו נעלי יציאה וגם אפשר ללבוש אותם עם ג'ינס. ממש 'אול אין וואן'”. הן נקראות נייק בלייזר ועולות 700 ש"ח. כל הנעליים שלי הן של נייקי”.

קנייה רעה: "מעיל שקניתי בזארה בלונדון. הוא מהמם ביופיו אבל מחמם לאללה. הוא לא מתאים לחורף הישראלי והוא גדול מדי בשביל לסחוב אותו לנסיעות לחו"ל. עלה 200 לירות סטרלינג".

מה למדנו: "כשאתה רוכש בחו"ל, תמיד תחשוב על האקלים בארץ”.

כן - אנאיס.ב. לא - אנאיס.ב

נילי לנדסמן, סופרת, עיתונאית ומורה ליוגה.

קנייה טובה: "מעיל טראנץ' בצבע בז' של המעצבת הצרפתייה אנאיס ב. הוא עלה 200 יורו והוא מוצלח מאד כי הוא מעוצב פשוט כמו שמעיל טראנץ' צריך להיות - דקיק, קליל ומתאים להכל”.

קנייה רעה: "שמלה שחורה, ארוכה של אנאיס ב. כבר כשקניתי אותה הרגשתי שזה לא זה, אבל המוכרת שיכנעה אותי שהיא יושבת טוב. לא לבשתי אותה אף פעם ובסוף תרמתי אותה למעון לנשים מוכות".

קחו טיפ לחיים: "לא לחשוב שאת הופכת להיות מישהי אחרת בגלל הבגדים אלא לבדוק אם מה שבחרת באמת מתאים למי שאת”.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כן - פופיסיד, לא - טריפ פייב סול

ראובן כהן, סטייליסט

קנייה מוצלחת: "סט גופיות של פופי סיד. היה לי נעים כל כך ללבוש אותן בחום הזה שפשוט לא הורדתי אותן ממני. הן עלו לו בערך 200 ש"ח לאחת".

קנייה שנכשלה: "הפריט שנפלתי בו זה נעליים שקניתי בחו"ל של 'טריפל פייב סול', הן היו הורסות בעיניי אבל לא נעלתי אותן אפילו פעם אחת כי הן קצת מוגזמות ליום יום. הן עלו 250 $, הן עדיין בארון שלי והשימוש שלהן יהיה רק לצילומים”.

קבלו טיפ מראובן: "להסתכל טוב על הפריט, לדעת מי אתה ולחשוב אם זה באמת ישמש אותך. אם אתה יודע שתלבש את זה רק פעם או פעמייים עדיף להמשיך הלאה”.

כן - מסימו דוטי, לא - שקפקוף מקסטרו

נעמה קסרי, עצמאית.

קנייה מוצלחת: "מכנסי ג'ינס של מאסימו דוטי שסניף שלהם נפתח החודש בארץ בקניון רמת אביב. אלה מכנסיים שהם בין ג'ינס למכנסים מחוייטים, בצבע כחול כהה. הם מוצלחים כי הם מתאימים גם לערב וגם ליום. עלו 350 ש"ח”.

הקנייה המפוספסת: "חולצה שחורה, רחבה וקצת שקופה עם חגורת מותן, של קסטרו. קיבלתי עליה ביקורת לא טובה ומאז אני לא אוהבת אותה. היא עלתה לי 250 ש"ח והעברתי אותה לחברה”.

טיפ לקניות מניבות: "פשוט. מה שאתה לא אוהב אל תקנה".

כן - שופינג במילנו. לא - שופינג בניו יורק

לילך אלגרבלי, מעצבת אופנה, המותג לילה מיסט.

קנייה טובה: "תיק ערב קטן שנעשה בעבודת יד ומשולבות בו המון אבנים שקניתי בחנות ליד שנייה במילאנו בלא פחות מ- 250 יורו".

קנייה רעה: "נעלי סירה בצבע סגול עם שרשרת אבנים מקדימה שפשוט הורגות לי את הרגליים ולכן קבורות בארון. קניתי אותן בניו יורק ב-12 $ ואם אני נועלת אותן אני תמיד מצטיידת בעוד זוג בתיק”.

טיפ ממקצוענית: "אם זה לא נוח לך, אל תתפשרי ואל תקני, גם אם זה יפה עד מוות".

כן - שופינג בפריז. לא - אוברזון לא נופל

גדעון אוברזון, מעצב אופנה.

קנייה טובה: "מכנסיים משובצים בשחור ובז' שקניתי בפריז לפני כחודשיים ב-190 יורו. אני מקבל עליהם הרבה מחמאות ולכן הן מוצלחות בעיני. אני לא מוריד אותן למרות שהן מאד בולטות וכל הזמן אומרים לי שכבר לבשתי את זה”.

קנייה רעה: "אין לי כאלה. אני קונה מהיר מאד ומדוייק”.

טיפ מאייקון: "מה שמוצא חן במבט ראשון, זה הקטע שתמיד הולך”.

  • עוד באותו נושא:
  • שופינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully