וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשתם אתמול?

לרה רוטר. צילומים: גלעד בר שלו

30.9.2008 / 11:00

רגע לפני, צילמנו כמה אנשים יקרים בבגדי ארוחת החג שלהם. היה טוב לגלות שבניגוד אליכם, הם לא נכנסו לחולצת כפתורים לבנה ומבאסת ומכנסיים מגולף

קארין דרסה (28), מעצבת אופנה - המותג "פיו פיו". לובשת חצאית של פיו פיו שעיצבה יחד עם שותפתה מור, חולצה משוק יד שנייה בפריז, תיק קלאץ' מיד שנייה, סנדלי עקב צבעוניים של רוקט דוג, הפרח בשיער משוק הפשפשים ועגילי וינטג' שקנתה דרך e-bay. "את בגדי החג אני אוהבת בלוק חגיגי, אני בעד משהו בהיר עם נגיעות של צבע".

רפא נאמן (30), בעלים של חנות סקס. לובש מכנסיים בהירים של אפריל 77 מפריז, נעלי קטיפה שחורות של SCHMOOV, קרדיגן כחול כהה עם פסים שחורים של גאפ, חולצת וי של טופ מאן, חגורת וינטאג' שחורה. וגורמט עבודת יד בוינטאג' סטייל. “כל יום אני מתלבש חגיגי כי ככה כיף לי. כל יום הוא חג חדש".

מור באואר (27), מעצבת אופנה - המותג "פיו פיו", בשמלת סטרפלס בלבן ותכלת של פיו פיו, נעלי סטילטו מעור לק אדום, קרדיגן מיד שנייה מהחנות "היה היה", שרשרת של טאטי דיוויין וסרט לשיער מחנות יד שנייה ברח' רש"י בתל אביב. "בחג אני חושבת שהבגדים צריכים להיות כייפים ונוחים במידה".

אלונה רודה (29), אמנית. לובשת מכנסיים אפורים בהירים של VOLCOM , נעלי אדידס, חגורה מיד שנייה, חולצה בהירה מכופתרת עם פסים דקים מיד שנייה, שרשרת עשויה בול עץ בצורת חסידה משוק הפשפשים, שרשרת כנף שקיבלה מחבר ושרשרת שהרכיבה בעצמה מחנויות בכיכר המושבות, שעון של קאסיו ומשקפיים מהונג קונג. “בחג צריך להתלבש באופן שמרצה את ההורים".

אוהד עוזיאל (38), יוצר, עורך ומפתח תוכניות טלוויזיה. לובש מכנסי פסים של זארה, חולצת טי וינטג' עם הדפס של מיקי מאוס, נעליים של FESSURA ומשקפי ראייה של ETNIA. “בחג צריך להתלבש כמו שמתלבשים כל יום אבל טיפה יותר יפה”.

אביב שטיין (35), פרסומאי בעל חברת אינטראקטיב ומו"ל ספרים. לובש נעליים של ASP שקנה בלידס אנגליה, מכנסיים של SPHERA שקנה במדריד, חולצת טי מרח' בוגרשוב, ג'קט של באזיל איטליה וחגורה של H&M. “בגדי החג צריכים להיות חגיגיים, צבעוניים ונוחים”.

פיני סילוק (25), צלם אופנה, פירסום ומוזיקה. לובש ג'ינס כחול כהה של פול אנד בר, נעלי אדידס NRTN שנקנו באמסטרדם, משקפי שמש עגולות של בולגרי, חולצת פולו וינטאג' מיד שנייה, שעון של טומי הילפיגר וחגורה של כאוס. “בגדי החג לדעתי צריכים להראות בלוק קז'ואל אלגנטי ולא מתאמץ מדי. רצוי לא ללבוש לבן כי מתלכלכים וללבוש בגדים משוחררים כדי שהבטן תוכל להתרחב”.

רפא נאמן - מתלבשים לערב החג. גלעד בר שלו
רפא נאמן - מתלבשים לערב החג/גלעד בר שלו
מור באואר - מתלבשים לערב החג. גלעד בר שלו
מור באואר - מתלבשים לערב החג/גלעד בר שלו
אלונה רודה - מתלבשים לערב החג. גלעד בר שלו
אלונה רודה - מתלבשים לערב החג/גלעד בר שלו
אוהד עוזיאל - מתלבשים לערב החג. גלעד בר שלו
אוהד עוזיאל - מתלבשים לערב החג/גלעד בר שלו
אביב שטיין  - מתלבשים לערב החג. גלעד בר שלו
אביב שטיין - מתלבשים לערב החג/גלעד בר שלו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully