וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט וינסלט תגלם את ווסטווד

אדר ריכטר

6.10.2008 / 12:22

וינסלט תגלם את דמותה הפרועה של המעצבת המוערכת, בסרט קולנוע שצילומיו יחלו בקרוב

מעצבת האופנה הרעננה והמהפכנית תמיד, ויויאן ווסטווד, תזכה בקרוב לכבוד שמעט דמויות בעולם האופנה של השנים האחרונות זכו לו - סרט המבוסס על חייה יצולם, בכיכובה של קייט וינסלט.
ווסטווד בת ה-67 היא בריטית, התחילה לעצב בלונדון של שנות ה-70 ויוצרת מאז אופנה מרדנית, עם אמת אישית. היא ראויה לכבוד לא רק בזכות העיצובים שלה שהם תמיד אחרים ובעלי נוכחות, אלא גם בזכות אישיותה הקולנועית, ששווה צפייה גם ללא תסריטאי ובמאי.

בשנת 1992 למשל העניקה לה מלכת אנגליה את אות המסדר הגבוה של האימפריה הבריטית. בתמורה, ביקרה ווסטווד בארמון בקינגהאם, כשהיא לבושה בחצאית ללא תחתונים, כפי שהתברר לקהל המכובדים שנכח בחדר, כאשר התנופפה החצאית במהלך סיבוב חד שווסטווד לקחה.

בהזדמנות אחרת, ווסטווד קמה ועזבה אחרי 10 דק' את הקרנת הבכורה של הסרט 'סקס והעיר' למרות שהיא זוכה בו לכבוד מפליג וקארי ברדשואו בוחרת מבין כל שמלות המעצבים המופלאות שמציעים לה, בשמלה בעיצוב ווסטווד לחתונה בסרט. הטענה של המעצבת היתה שהבגדים והסטיילינג בסרט, משעממים.

לפי אתר IMDB ברגע שהתסריט יושלם תיפגש וינסלט עם המעצבת כדי לגבש רעיונות לסרט. הדובר של וסטווד אישר את הידיעה ואמר כי זה זמן רב שהם מתכננים את הסרט והוא שמח שהוא סוף סוף יוצא לפועל.

וואלה! אופנה רוצה גם סרט על איב סן לורן. בוזגלו, הרם את הכפפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully