וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם מהסוהו

לירוי שופן

8.10.2008 / 8:00

אח, אח איזה מותג בריטי יפה מצאנו בסוהו. תסיימו להתפעל מהתסרוקת של הדוגמנית ותעברו לבגדים, לנינוחות ולמשחקי הנפח

הכניסה לחנות מותג האופנה הבריטי ALL SAINTS שבסוהו הלונדוני מזכירה כניסה למרתף; הצבעים קודרים ונעים בין אפור עכבר, שחור ובז' מלוכלך, חלק מן הלבנים המקוריות של הבניין חשופות, צינורות הביוב עוברים מעל הראש והמעבר למחלקת הגברים נעשה דרך מדרגות תלולות וישנות. בראש לא מפסיקה להתנגן הרצועה הראשונה מתוך האלבום Fat of the land של להקת פרודיג'י.

משונה לגלות אסתיקה של סצינת אנדרגראונד בחנות ששייכת לרשת (אמנם קטנה יחסית), אבל ב"אול סיינטס" לא מכוונים למכנה המשותף הרחב. רק מפלרטטים ללא הרף עם המיינסטרים. אמנם לא מוצאים פה עיצובים חד פעמים ואוונגרדים, אבל אחרי שהתרגלנו ל"אופנת הכלום" שממחזרת אופנות חולפות ופשטניות, מותג עם קו עיצובי מובהק כל כך נראה כמו הדבר הכי אינטילגנטי עלי אדמות.

הקולקציה של אול סיינטס שואבת את ההשראות שלה מתמהיל מיליטריסטי – פאנקי – מונוכרומטי. קצת ניינטיז. אותה השראה משפיעה גם על מבנה הבגדים שלהם צלליות לא קונבנציונליות. בחנות מעילי פרקה צבאיים עתירי דייטיילים, סריגים עם צווארוני שאל גרנדיוזים ועוד פריטים במשחקי צורה ונפח שפורטים על המקומות הנכונים בראש. גם השימוש בעיקר בבדים טבעיים שעברו אין ספור עיבודים, תורמים לתחושה האותנטית (בלי להידרדר למינוח המשומש והמטופש "וינטג'").

מעיל לגבר הצבאי

קולקציית הנשים חזקה יותר ומסחרית פחות מזו של הגברים. יש בה הרבה יותר דרמה ועניין. הבריקו למשל גופיית כותנה פשוטה מבד טישו שהחלק הקדמי שלה שזור בחרוזי נחושת וברזל לא מלוטשים; סריגים דקיקים עם שרוולים נוזליים; גלימה גותית ארוכה ומעיל טרנץ' בעל שוליים החתוכים באלכסון, שכל כולו התרגשות.

אצל הגברים בולטים ביופיים בעיקר החלקים העליוניים: מעיל צבאי שחור עם קפוצ'ון שיוצר אשלייה של צינור סביב הצוואר, סריגים עם תוספות צעיף שסרוג עליהם, וטי שירט מדהימה בדפוס פרפר על רקע שעבר דיפ דאי.

כדי לשמור על הקשר ההדוק שיש לאול סיינטס עם תרבות האינדי המשפיעה רבות על הלך הרוח של העיצובים, מקדם המותג באופן קבוע להקות חדשות ומקומיות. גם כאלו שעדיין לא הוחתמו בשום לייבל. בחנות משמיעים כל הזמן מוזיקה טובה ויש עליה בהתאמה אינפורמציה שוטפת באתר הרשת. הזליגה הבלתי פוסקת של רעיונות ממגרש האופנה למוזיקה מוכיחה שכאן העשייה היא מתוך הנשמה.

מחירים לדוגמא:
מעילים: 150 ליש"ט ומעלה
סריגים: 70 ליש"ט ומעלה
טי שירטס: 35 ליש"ט ומעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully