וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יוצא מהכיס שלכם

לרה רוטר

9.10.2008 / 10:01

תיקים של המותג הישראלי "כיסים" לוהקו לסרט "סקס והעיר" ולסדרה "גוסיפ גירל". בזכות קשרים אבל לא רק. בקרוב החדירה לסין

לא רק שתיק שעיצבה יעל רוזן בן שחר הבעלים של המותג "כיסים", ביחד עם אורלי כהן אלורו, לוהק לסרט "סקס והעיר" וצולם על קארי בראדשו היא הצליחה עכשיו גם להחדיר תיק לסידרה האמריקאית המצליחה והמעניינת אופנתית - "גוסיפ גירל".

איך זה קרה?
"יש לי קשרים עם המפיקה של 'גוסיפ גירל', דאגתי שהתיקים מהקולקציה החדשה יגיעו למי שאחראי על הסטיילינג בסדרה. הוא התעלף כשהוא ראה את התיק והצמיד אותו לכוכבת הראשית. עכשיו כל העונה התיק האישי שלה הוא שלנו, מהקולקציה החדשה".

לתיקים של הקולקציה החדשה יש קו נקי, נשי ומאד אורבני. הטיפול בפרטים הקטנים ממשיך להיות מושקע. החומרים מהם עשויים התיקים העונה הם עורות קשיחים במראה גס, בדי ריפוד מיובאים מאירופה ובדים סינתטיים בסגנון לייט.

המעצבות ממשיכות לכוון לאישה העסוקה שהיא אמא ובעלת קריירה ורוצה להיראות נשית. "העונה שמנו דגש חזק על הצד החושני והחושי. ברוב התיקים שעיצבנו יש שילוב של חומרים שונים בקיפולים מפתיעים. למשל עורות עם בדים ויוצא מזה תיקים עם לוק קלאסי. המטרה שלנו היא שכשיראו את התיקים, ירצו מיד לגעת בהם".

מבחינת הגזרות "כיסים" ממשיכות להציע בעיקר תיקי נשיאה על הכתף או באלכסון. “אנחנו יוצאות מתוך הצרכים וההעדפות שלנו. לי לא כל כך נוח ללכת עם תיק גב למרות הטענה שהוא בריא יותר. אני אוהבת שהדברים שאני נושאת נמצאים בשלוף, לידי. גם תיק שנושאים באלכסון מבחינתי מתאים יותר לשעות הפנאי ולא לפעילות היומית כי אם הוא מלא ונוקש על הירך בעת ההליכה, זה לא נוח. כשאני עובדת אני צריכה תיק עור שנישא על כתף. אבל מההיכרות שלי עם הלקוחות שלנו, אני יודעת שלכל אחת יש את ההעדפה שלה וברור שלא לכולן יש את אותן ההעדפות כמו שלי, אז אנחנו תמיד משתדלות שיהיה הכל מהכל. השנה עשינו למשל שני תיקי גב, אחד מעור והשני מבד ויש גם הרבה היצע של תיקים שנלבשים באלכסון".

הדוגמנית בקטלוג החדש היא איזבל אדלר שהיא "יפה אבל לא ילדה. היא משדרת לוק של אישה בשלה, בעלת קריירה, אולי גם אמא, שיודעת להמשיך גם לחשוב על עצמה ועל מה שהיא אוהבת" אומרת רוזן. הקטלוג מדבר את המוטו "שלמה אך לא מושלמת" ומציג את איזבל בסיטואציות ריאליסטיות שמפגישות בין אישה, תיק ומקום. הסטיילינג המוצלח של הסטייליסטית אורי גלעדי, מקפיץ את הסצינות ואת התיקים.

לצד ההתרחשויות ההוליוודיות ש"כיסים" מרבה לקחת בהם חלק לאחרונה, ישנן גם אירועים מקומיים. בנובמבר הקרוב תפתח חנות דגל ברח' אוסישקין ברמה"ש. ובכל הקשור לסין, “כיסים" ממש לא מייצרות שם, אבל בעתיד הקרוב, מספרת רוזן, יפתחו גם שם סניפים של המותג.

טווח מחירים:
280 -1970 ש"ח.

כיסים, רח' החשמל 8, תל אביב 03-5604890. רח' אוסישקין 38 רמת השרון (הפתיחה במהלך חודש נובמבר).

צילומים: דוד עדיקא. סטיילינג: אורי גלעדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully