וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטון לאישון

12.10.2008 / 1:24

העין אחראית ליצירת קשר חברתי, אבל בני האדם בוחרים לקשט בתכשיטים את האצבעות, הצוואר, הפיטמות והאזניים. לא עוד

"אנשים עונדים תכשיטים כל הזמן ובכל מקום. עגילים, איפור, כתובות קעקע ופירסינג, אך למרבה הפלא אין שום תכשיט שאפשר לענוד על האיבר שחשוב כל כך לאינטרקציה חברתית - העין", כך טוענים באתר הרשמי שלהם חברי המכון ההולנדי לניתוחי עין חדשניים - Netherlands Institute for Innovative Ocular Surgery.

כדי לשפר את מצב הסטיילינג של העין, פיתחו במכון תכשיט חוץ עיני, הניתן להשתלה בלחמית העין ("החלק הלבן" של העין), שנראה כמו שקופית פצפונית ומעוצבת בתוך האישון.

התכשיט מגיע במגוון דוגמאות, ביניהן לב, כוכב, תלתן ותו או בעיצובים לפי בקשה מיוחדת. ההשתלה לא מפריעה לפי ההולנדים למנגון הראייה, לאיכות הראייה או ליכולת ההנעה של האישון והתהליך הכירורוגי נעשה במרפאות מורשות, תוך הרדמת העין באמצעות טיפות.

המעצב הההולנדי אריק קלרנביק Eric Klarenbeek לקח את העניין הזה כמה צעדים קדימה, ועיצב תכשיט תלת מימדי ללחמית, כחלק מפרויקט שבא לחקור חפצים שזרים לגופנו, אבל הופכים להיות חלק ממנו, כמו עדשות מגע למשל.

הוא פיתח תכשיט עין המחובר לעדשת מגע, ממנה משתלשלת בחוט שקוף דמעה דקורטיבית, שאמורה להיות קלילה ובלתי מורגשת ומשתלבת עם התפקיד האופטומטריסטי של עדשת המגע. "סימביוזה של אובייקט וגוף", כמו שרואה את זה קלרנביק. הוא עיצב כמה דוגמאות כאלה, אבל עדיין לא מייצר אותן באפן מסחרי. את הלב לאישון לעומת זאת, תוכלו להשתיל בשתי מרפאות הולנדיות מורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully