וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית הראשית והמלבישה

לרה רוטר. צילומים: ינאי יחיאל

13.10.2008 / 7:49

ינאי יחיאל מוצא ומצלם מתלבשת מסעירה שחיה בסרט קלאסי סליזי משנות ה-50. מידה 44 ולא מתכוונת להתחבא בשמלות אוהל

ליטל כהן, גרושה בת 30, גרה בפלורנטין בדירה שכורה עם נמליה החתולה. היא מעצבת גרפית, מאיירת ובעלת הסטודיו לעיצוב, מיתוג ומולטימדיה "שלושת הדובים".

העובדה שאת רוב היום היא מעבירה במשרד שלה, לא מפריעה לה לבנות לוקים טובים ושווים שאותם היא מגדירה כתחפושות. "אני מאד אוהבת להתלבש" היא אומרת "אני חיה בסרט קלאסי, סליזי משנות ה-50 שאני השחקנית הראשית שלו. כל יום בחיים שלי מתחיל בסצינה של עמידה מול הארון, אני מוציאה את כל מה שבתוכו ובוחרת אאוטפיט לפי מצב הרוח. בדרך כלל אני גם מאחרת לעבודה כי זה תהליך שלוקח זמן".

"התלבושות שלי עוזרות לי לא להשתעמם ולא לשעמם. אני דבקה בטקס הזה של ההתלבשות. גם כשעבדתי מהבית, דאגתי לקום, להתלבש, להתאפר ואז הייתי עוברת לחדר העבודה. אני עושה את זה בעיקר בשבילי. בתחושה שלי אני מרגישה כנמלה קטנה בעולם הגדול, לעומת זאת, צורת הלבוש שלי היא די אקסטרווגנטית. זה מתח שקיים ומתקיים בי. כנראה שאני צריכה לשמר אותו בכל מצב".

כמו כל תל אביבי טוב, כהן עושה בתי קפה בהנאה, אוהבת סרטי קולנוע ואוהבת לפגוש אנשים. כפולנייה טובה המוטו שעוזר לה לעבור את היום הוא הקלישאה "יהיה בסדר" שמשום מה מצליחה לצקת בה ביטחון. "אני מאמינה בגורל אישי, אני חושבת שכל אחד בונה לעצמו את החיים שלו. אין לי שום קשרים עם אלוהים, אני לחלוטין אתאיסטית".

את קניות הבגדים היא עושה בעיקר בשווקים ובחנויות יד שנייה, כי שם יש בגדים עם סיפור. לפעמים יש חריגות. "אני לא אקנה משהו בגלל שהוא של מותג או מעצב ספציפי, אני קונה ספונטנית, לפי מה שמוצא חן". ובכל זאת יש מקומות שאליהם היא לא תיכנס בחיים "למנגו למשל אין לי למה ללכת. אני מידה 44 ואין סיכוי שאני אמצא שם משהו במידה שלי. אני אישה ששלמה וגאה בגוף שלה ואני חושבת שמעצבות וחברות הלבשה עושות עוול לנשים במידות כמו שלי, בכך שמציעים להן תמיד גזרות אוהל שמשדרות את המסר שצריך להחביא משהו. אני ממש לא חושבת שזה נכון. כל אישה צריכה לדעת מה להבליט ומה להסתיר בגוף שלה ולא משנה איזו מידה היא. אני למשל נוטה להבליט את הגובה שלי (1.73) ואת החזה".

בתמונות:
- טוניקה לבנה משוק בצלאל.
- שמלה מכופתרת בצבע טורקיז בעלת שרוולים ארוכים מ"שתיים”, חנות לבגדי יד שנייה.
- חצאית שחורה של זארה ובגד ים טורקיז בגזרת סטרפלס שהיה של אמא שלי.
- סטרפלס לבן שהוא בעצם חלק מאוברול שאני לובשת מתחת לחצאית וחצאית שחורה "לא זוכרת מאיפה".
- סטרפלס וחצאית שחורה מיד שנייה.
- שמלה מנוקדת משוק הפשפשים. וסט שחור מ- H&M פריז ומטפחת מנוקדת גם היא מפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully