וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה החד פעמית

לרה רוטר; צילומים: גלעד בר-שלו

20.10.2008 / 11:30

מסתבר שגם אנשים עם סטייל משרכים לעיתים את דרכם לקניונים. מקבץ מתלבשים חינניים בפסטיבל האקססוריז בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

בשמלה חומה של מנגו, שעון של קרטייה ומשקפי שמש של COMFORT - מריה קליין, מעצבת פנים (35). בסרבל משובץ של זארה, חולצה ורודה פרחונית מזארה ונעליים של ברברי - מריאנה קליין (3).

בטוניקת מעטפת אפורה - טלי שפריצר (29), מעצבת תיקים. את הטוניקה היא עיצבה, המגפיים מחנות מעצבים בשנקין, חצאית הג'ינס של GATO, הטי שירט הלבנה של ZERO, שרשרת הפנינה בעיצובה. הקשת לשיער מרח' אלנבי בת"א, השעון של דונה קארן.

בשמלה שחורה קצרה - מעין חזן (25), סטייליסטית ומעצבת תכשיטים. השמלה היא של אימה ונקנתה ב-FLOWERS, נעלי הסירה הירוקות מפריז, התכשיטים הסרוגים הם בעיצוב ענבר שחק, חגורת העור השחורה היא משוק הפשפשים ותיק הוא של JACK JONNE מפריז.

בגופייה ורודה ומכנסיים לבנים - ולנטינה גרשמן (43), מנהלת חשבונות. הגופייה מזארה, המכנסיים מרנואר, הנעליים של BASIC, ג'קט הג'ינס הלבן של XOXO, התיק של דן קסידי, השעון של אנה קליין, העגילים והטבעת מרוסיה.

בשמלה מודפסת - כוכי אביטבול (45), בעלת חנות לבגדי מעצבים בנהריה. השמלה היא של המותג הספרדי "MALAS NENAS”, המגפיים השחורים מברצלונה, תיק העור השחור של המותג "כיסים", השעון מ-OOZOO ומשקפי השמש מאירוקה.

בחולצה משובצת ומכנסי חאקי - עומר שנער (36), מנהל רשת חנויות לביגוד וציוד גלישת גלים וסקייטבורד. החולצה היא של המותג VOLCOM, מכנסיים -בילבונג, כפכפי אצבע -SOLSURFER, משקפים - CUTTER&GROSS, קעקועים - VISION TATOO.

בשמלה שחורה וגופיית סבא - מירי גינזבורג אלוני (36), מעצבת תכשיטים. שמלה - קרן נפתלי, גופיית סבא מהשוק, טייץ - פראדה, נעלי לק שחורות עם פפיון - BALLY, שרשרת, צמידים ועגילים - OOLALAA.

בשמלה אדומה אגם זלצר (5) לידה, בחולצה מודפסת: ועומר סלוצקי (5). אגם בשמלה של גולף אנד קו, חולצה מחנות לבגדי ילדים בראשון לציון וקשתות לשיער מחנות בהרצליה. עומר בחולצה של FOX KIDS, מכנסיים מחנות לבגדי ילדים בהרצליה ומשקפיים עגולים מאופטיקה ארליך.

בחולצה שחורה וחצאית - ג'נין גולברט, מעצבת תכשיטים. לידה, בשמלה בצבע חאקי - דניאלה גולברט, רקדנית. האמא, ג'נין, בגופייה מרח' אלנבי בת"א, חצאית של ענבל גווילי, נעלי סירה שחורות מפריז, צמידים, טבעת, חגורה, עגילים ושרשרת של ENINAJDESIGN. דניאלה בשמלה של מאיה נגרי, כפכפי הוויאנס, צמיד ועגילים בעיצובה של אמא.

בסריג ללא שרוולים - שירה וייז (26), מעצבת תלבושות ותיקים. הסריג מחנות יד שנייה בקריית שמונה, ג'ינס - זארה, כפכפי אצבע מניו יורק, תיק שחור - LA-SAC.COM , עגילים ירוקים - חנות יד שנייה.

טלי שפריצר. גלעד בר שלו
טלי שפריצר/גלעד בר שלו
מעין חזן. גלעד בר שלו
מעין חזן/גלעד בר שלו
ולנטינה גרשמן. גלעד בר שלו
ולנטינה גרשמן/גלעד בר שלו
כוכי אביטבול. גלעד בר שלו
כוכי אביטבול/גלעד בר שלו
עומר שנער. גלעד בר שלו
עומר שנער/גלעד בר שלו
מירי גינזבורג אלוני. גלעד בר שלו
מירי גינזבורג אלוני/גלעד בר שלו
אגם זלצר ועומר סלוצקי. גלעד בר שלו
אגם זלצר ועומר סלוצקי/גלעד בר שלו
ג'נין גולברט ודניאלה גולברט. גלעד בר שלו
ג'נין גולברט ודניאלה גולברט/גלעד בר שלו
שירה וייז. גלעד בר שלו
שירה וייז/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully