וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת סנפלינג

לרה רוטר

19.10.2008 / 18:35

וואלה! אופנה ממשיכה ללטף על הראש את הגברים שמאחורי המעצבות. והשבוע, אמיר קסוטו , פעם גולש על קירות. בקרוב אצלכם כזה אח קטן

אמיר קסוטו, אחיה של מעצבת התכשיטים המוכשרת אפרת קסוטו מנהל לה את העסק, כשצריך גם עובד כמוכר ויש מאחורי הויטרינות גם כמה תכשיטים שהוא עיצב לבד.

לפני שאמיר (29) נכנס לעסק הוא היה הבעלים של חברה לעבודות שיפוץ בסנפלינג. תאונת אופנוע גרמה לו לפציעה בלתי הפיכה שאילצה אותו לוותר על העסק שלו. "במשך כמה חודשים הייתי מרותק לכיסא גלגלים. גרתי אצל אחותי הגדולה שהיא אדריכלית ואפרת טיפלה בי והיתה שם בשבילי. היא עבדה מהסטודיו בבית שלה באותה תקופה ודיברה על זה שהיתה רוצה לפתח את העסק ולפתוח חנות. הייתי אז בתקופה של אי עשייה והחלטתי לקחת את זה על עצמי ולעזור לה".

מהרגע שהתחיל לעבוד עם אפרת, הוא מתעקש לסנן את העצות שניתכות עליו מסביב, גם את אלו שבאות מבני משפחה ולנהל את העסק לפי ראות עיניו. חזותו המצ'ואיסטית היא בגדר אחיזת עיניים. מתחת לפני השטח מסתתרות עדינות ורגישות כאלה שמוצאים אצל בנים שגדלו בין שתי אחיות גדולות. "את עולם הנשים אני מכיר מקרוב ואוהב. מהבית. אני מאד שמח שאני עובד כדי לקדם את אפרת. זה לא מאיים עלי".

אחרי עידן המכות

הקשר בין שני האחים רק מתחזק מאז שהם מתפעלים ביחד את העסק. לפני שלאפרת היתה זוגיות, הם גם היו יוצאים לבלות יחד. "אנחנו כל היום ביחד, יודעים מה קורה אחד לשני בחיים, מדברים ומתייעצים. אנחנו הפסיכולוגים אחד של השני. כשהיינו קטנים לא דמיינו שזה מה שיקרה. אז הייתי בעיקר עסוק בלפרק אותה במכות".

את המעורבות של שאר בני המשפחה, אפרת ואמיר בקושי מרגישים. האחות הגדולה, האדריכלית, עזרה להם לעצב את החנות אבל מעבר לזה שניהם הקימו יחידה קטנה ובלתי חדירה. "ההורים שלנו עסוקים כל אחד בסרט שלו וזה גרם לכך שהתא המשפחתי שלנו מורכב בעיקר משלושת האחים. אם יש לנו בעיות אנחנו פונים אחד לשני ולא להורים. למרות שזה נשמע אולי מוזר, יש בזה דווקא משהו נחמד".

לנו קל יותר

מה אתה חושב על התכשיטים של אפרת?
"בעיצובים שלה יש משהו מאד מעניין. היא מצליחה לעשות דברים מאד עדינים שמתאימים לנשים שלא אוהבות תכשוט מסיבי. לפני שהכרתי את העיצובים של אפרת, לא אהבתי נשים מתוכשטות, אהבתי טבעי. ולמדתי מהעבודה כאן שאישה מתוכשטת היא לא בהכרח מישהי שנראית כמו סטנד תכשיטים".

מה מלהיב אותך בעבודה בעסק?
"כל ההתנהלות עם נשים והעיסוק בצד היפה ובאסתטיקה נחמד לי. מעבר להצלחות העסקיות שנותנות לי את הדרייב להמשיך למנף. אני גם מאד אוהב לעצב בעצמי".

אחים שעובדים יחד - ניראה לך קל או קשה יותר מעבודה של בני זוג באותו עסק?
"אני חושב שלבני זוג קשה יותר. העובדה שאנחנו אחים ושלכל אחד יש את הבית שלו והכבוד ההדדי שיש בינינו, מקלים על העניין. אם היינו בני זוג והיינו לוקחים את כל המטען של העבודה הביתה, זה לא היה מחזיק".

ובשעות הפנאי מה אתה עושה?
"אני מצייר כרגע כתחביב אבל לא הייתי פוסל להפוך את זה לקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully