וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור הוא השחור החדש

הגר ליינקרם

22.10.2008 / 7:46

מסביב יהומו משבצות וצבעוניות בועטת אבל ג'רי שי ממשיכה לעצב בגדים עם איכות נועזת אבל קלאסית . מיוחד למתלבשות אורבניות

ממבט ראשון וחטוף בבגדי הסתיו-חורף החדשים בחנות של ג'רי שי-שריג נראה שאם הייתי לובשת את הבגדים האלה מהבוקר עד הערב רצוף, הייתי מצליחה להרגיש בהם נקייה, אסתטית ומוקפדת במשך שעות. יש משהו נעים, שימושי, נשי, חזק ומעז בניקיון האופנתי של הבגדים שלה. כל הפריטים שהיא עיצבה לעונה הזאת טובים כדי שיחיו בהם מבוקר עד ערב. מבחינת הגזרות אין חלוקה בין דגמים ליום-יום או בגדים לנסיבות נמלצות. רק בחירת הבדים משייכת לפעמים את הבגד לקז'ואל או לחג.

שי לא נסחפה אחרי טרנד אורגני שדוגל בעיצוב עם בדים טבעיים בלבד, היא מודעת היטב לעובדה שכדי לעצב בגדים מחמיאים צריך לפעמים להשתמש בבדים שהם לא נוזלים אלא מעורבבים מחומרים טבעיים ותעשייתיים. כך בין הפריטים יש למשל מכנסי כותנה מבד מצופה שעווה שאורזים מצויין את הגוף.

היא אוהבת במיוחד לעצב מכנסיים והגזרות שלה מחמיאות. הבריקו בעיקר מכנסי סיגר מבדים גבריים בסגנון נשי ומכנסי רכיבה מבדי כותנה רכים, או מבדים נוקשים יותר במראה אדג'י, שנותנים לאלגנטיות טוויסט של אופנת רחוב. בין הפריטים הפונקציונלים המגוונים מתחבאת לה שמלה נהדרת עם משחקי כיווצים בגב וסדרה של כפתורים מלפנים. שמלה שאפשר ללבוש משני הצדדים. יפות במיוחד הן גם שכמיות העטלף היפהפיות שחלקן עשויות מבדי צמר עבים ויכולות בהחלט להחליף מעיל בחורף הישראלי. החורף הזה על פי ג'רי שי, השחור חוזר להיות השחור החדש והקולקציה היא מונכרומטית לחלוטין - שחור, אפור, שמנת וכחול. אין משבצות אופנתיות או כתמי צבע עזים. "הדגש שלי העונה הוא על משחקי נפח" שי אומרת "אני רואה את הדגמים בראש בתלת מימד, מתרגמת אותם לדו מימד ומחזירה שוב לתלת ואז נוצרים משחקים מעניינים של ווליומים שונים".

ניראה שהיא קשובה ללקוחות שלה, מכירה אותן באופן אינטימי ויודעת איך הן ירצו להתלבש, מה להבליט ומה לטשטש. "הגזרות שלי מאד מתחשבות" היא אומרת בגאווה "הלובשת יכולה ממש לשחק עם הבגד ולהגיע למצב שבו הוא יושב עליה ממש כמו שהיא רוצה". היא מדגישה גם ש"אני ממש פריקית בנושא ההקפדה על האיכות, חשוב לי שהבגדים יהיו בתפירה גבוה ושהגימורים יהיו מושלמים".

טוטאלית עם לקוחות

את לא קשובה לטרנדים?
"אני לא טרנדית, אני קשובה ונשארת מעודכנת, אבל יותר חשוב לי ליצור פריטים שמתאימים לכמה עונות. כל קולקציה שאני יוצרת בעצם ממשיכה את זו שקדמה לה. למעשה הייתי יכולה למכור שוב ושוב את אותם פריטים אבל אני אוהבת להמשיך הלאה, זה העניין שלי ביצירת קולקצייה חדשה".

התחלת לעצב את הקולקציה החדשה, מתוך פריט אחד או מרעיון כללי שהיה לך בראש?
"בעיקרון אני חושבת קודם עלי, מה אני הייתי רוצה ללבוש אבל גם על לקוחה מסוימת. אני ממש חושבת לפעמים על מישהי ספציפית, על לקוחה שאני מכירה. יש לי יחסים של קרבה והבנה עם הלקוחות ואני כבר מבינה מה הן היו רוצות ללבוש".

מי הלקוחות שלך?
"בעיקר נשים שיודעות להעריך אופנה ומוכנות להשקיע. לא ילדות".

איך את מסתדרת באבן גבירול שהוא מרוחק ממרכזי אופנה?
"אני אוהבת להיות קצת אוף, לא במרכז העניינים. היה לי חשוב שיבואו במיוחד אלי וזה אכן קורה".

לכבוד השקת קולקצית החורף תערך מכירה מיוחדת בסוף השבוע הקרוב. אז גם יחגגו שלוש שנים לחנות של ג'רי שי.


הזמנה להצצה ראשונה והנחות מיוחדות לקולקצית חורף
חמישי 23.10 10:30-20:00
שישי 24.10 9:30 -19:00
שבת 25.10 12:00-20:00

מחירים לפני הנחה:
חולצות: 420-780 ש', מכנסיים: 520-690 ש', שמלות וטוניקות: 580-980 ש', חצאיות: 550 ש', עליוניות: 650-720 ש'.

ג'רי שי, אבן גבירול 48, תל אביב , 03-6966058

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רי שי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully