וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מגל גדות

הגר ליינקרם

26.10.2008 / 15:08

לוצ'י מצלמים את רותם סלע משתוללת בלוק בוהמייני בלונה פארק ורוצים להיות אלטרנטיבה פרועה לקסטרו. ביקורת קטלוג וקולקציה

רותם סלע, הפרזנטורית של לוצ'י, המשיכה העונה לסיבוב נוסף עם החברה ומככבת גם בקטלוג החורף החדש שלהם. סלע היא כניראה התגלמות הסטייל שלוצ'י רוצים להיות מחוברים אליו. המטרה שלהם, ככה ניראה היא לשדר ללקוחות שמדובר בחברה צעירה ומעודכנת עם יד על הדופק. מעין אולי אלטרנטיבה קצת יותר מגניבה ופרועה לקסטרו.

סלע מצטלמת נהדר והיא אכן בחירה מדויקת עבור הבגדים של לוצ'י. בקטלוג הנוכחי היא ניראת אף יפה ורעננה מתמיד. מי שנראה דווקא חבוט, ישן ומוזנח הוא הלוקיישן של הצילומים – הלונה פארק בתל אביב. אתר השעשועים הזה על אף הפוטנציאל שלו להיראות זוהר ומסעיר, משל היו בו כרכרות סוסים רומנטיות כמו בפארק שעשועים אירופאי, נראה מיושן וחסר ברק ודווקא הוא יותר מכל היה זקוק אולי לאיזה טיפול מסור בפוטושופ.

כוונת הסטייליסט של הקטלוג ברורה. ליצור מראה עמוס, פרוע וסוער על רקע האורות המהבהים של פארק השעשועים הטראשי. כך נזרקו להם יחדיו לפריים שילובי בגדים בלתי אפשריים מכל הבא ליד. חולצות רומנטיות עם ראפלס בשילוב ג'ינסים קרועים; שמלות בוהו שיק עם וסטים של ג'ינס ועוד. הפריימים מארחים עומס רב של אקססוריז מיותרים לחלוטין ובסך הכל הניסיון ליצור לוקים מורכבים וסוערים עלה בתוהו. הרי כל צייר חובב יודע שכשמערבים יותר מידי צבעים, הגוון שמתקבל הוא חום עכור.

שווה לצלול בחנויות

מי שתבקש להשקיע יכולה להצטייד בפינצטה גדולה כי בחנויות של לוצ'י מסתתרים פריטים בהחלט ראויים. בין המון פריטים מקושקשים שסובלים גם הם מעודף של אקססוריז כמו חולצות עם שרשראות פלסטיק קומפלט וז'קטים שמגיעים עם סיכות דש זולות המחוברות אליהן, יש פריטי בייסק ראויים בהחלט ובמחירים נוחים. בגזרת המעילים, ישנן מספר הפתעות. בהחלט אפשר למוצא מעיל צמר ארוך וטוב שיכול ללות את מי שבחרה בו לכמה עונות. גם מעילי הטרנץ' מוצלחים בזכות ההברקה שבהם - הבטנה השחורה המעוטרת בדוגמה של דובדבנים מתוקים. בין הסריגים, טוניקות בצביעת בטיק מוצלחת שיכולות להתלוות לטייצים פשוטים ויפים.

הג'ינסים של לוצ'י מעט מיושנים ומגיעים בגוונים כחולים בהירים ובגזרה נמוכה שלא מחדשת. לעומתם ישנם מכנסי פנסים נינוחים וטובים בינהם זוג אחד בולט במיוחד, עם שלייקס, שהוא צר על השוק ומגיע בכמה צבעים.

פריט נוסף שראוי למחמאות היא חצאית מיני מבד ג'ינס דק בגזרה גבוה שמגיעה עם חגורה תואמת דקה. בין ההברקות הנוספות - אוברול מבד עבה שמגיע בשחור ובכחול ומזכיר סרבל עבודה. בשילוב עם חולצה נכונה מקבלים פה בגד שאפשר לבנות איתו לוק קולי נטול פגמים.

ככה עושים פה כיף

ועדיין, מספר ההברקות שבקולקציה הוא קטן יחסית. חבל שבחברה המבקשת לשווק עצמה כצעירה וכיפית, החליטו המעצבים להעלות חיקויים זולים כתגובה למה שקורה ברשתות האופנה המתחרות. במקום להתמקד במספר מצומצם של לוקים ולשמור על אופי ברור לרשת, בחרו בלוצ'י לטמון את ידם בכל ויצרו קולקציה עמוסה בטרנדים. כך בין הפריטים חסר חיבור אמיתי או איכות שתעבור בינהן כחוט מקשר ותיצור עמוד שדרה אמיתי.

טווח מחירים:
גופיות: 49.90-189.90 ש', חולצות וטוניקות: 69.90-219.90 ש', סריגים: 79.90-259.90 ש', וסטים: 149.90-299.90 ש', ז'קטים ומעילים: 289.90-569.90 ש', שמלות: 179.90-229.90ש', חצאיות: 139.90-239.90 ש', מכנסיים: 149.90-289.90 ש', ג'ינס: 189.90-319.90 ש', אביזרים: 49.90-349.90 ש'.

  • עוד באותו נושא:
  • לוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully