וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע זה תנעלו על שחור?

רוני מולה; צילומים: ינאי יחיאל

29.10.2008 / 8:45

אנשים שרוקדים ומשחקים, מורים למחול, אנשי יצירה, מה ילבשו לעבודה? הצלם ינאי יחיאל ומדורו "המשרד" במרכז ביכורי עיתים בת"א

מרכז ביכורי העיתים השוכן בת"א הוא מרכז מקצועי המאגד בית ליוצרים, מורים בהשתלמות, הפקות תיאטרון ומרכזה של להקת המחול תל אביב.

בחצאית צהובה - נטע קוטאי, בת 23. רכזת מחול, 3 חודשים במרכז. "אני לא לובשת ג'ינס, אני לא יכולה לסבול את זה שיש את אותו צבע בלבוש. את רוב הבגדים אני קונה באמריקן אפרל, טופ שופ, פול&בר ובחנויות וינטג'. בריקוד אני לובשת בגד גוף ומכנס מסמורטט."

בטייץ שחור ובגד גוף - דורית רומצקי, בת 28. מורה למחול מודרני בסגנון מרתה גרהם, שנתיים בסטודיו. "הלבוש שלי הוא תמיד שחור כי זוהי תלבושת יצוגית למורה. השיער יהיה תמיד אסוף ולעולם לא יהיה מרושל. את רוב הבגדים אני קונה בחנויות ריקוד ואני מאמינה שלעולם לא אלך עם שמלת מיני עם שסע ונעלי שפיץ."

בבגדים שחורים וכיס פרחוני - דינה לביא. מדריכת תיאטרון, 3 שנים. "משתדלת לבוא בשחור כי כך באים לעבודה בתיאטרון אבל זה לא אומר שאנחנו כופים את הלבוש השחור על הילדים. הדבר היחיד חוץ מלבוש שחור הוא עגילים גדולים שאיתם אני אוהבת ללכת איתם."

בחצאית פרחים כחולה וחולצה שחורה - נעמי פרלוב, בת 49. מנהלת אומנותית של המסלול להכשרת רקדנית, חודשיים בתפקיד. "אני לבושה מכף רגל ועד ראש ב-H&M שאני קונה כל פעם כשאני עובדת בחו"ל. בגלל שאני אוהבת את הרגליים שלי אני לובשת חצאיות, זה מאוד יפה ונשי."

במכנסיים בהירים וגופיית גולף ארוכה - רוני ננר-אפשטיין, בת 30. רקדנית בלהקת תל אביב, חודשיים. כל הרקדנים לובשים הרבה סמרטוטים, טרנינגים, טי שירטים והרבה גרביים. אני חושבת שגרביים מוחלפות אצלי בתדירות הגבוהה ביותר."

נשענת על פסנתר, עם תיק אדום - רעות ברן, בת 27. מורה ליצירה וקומפוזיציה, 3 שנים במרכז. "לרוב אני לובשת מכנסיים נוחים וגופייה, ולא אלבש ג'ינס, לבוש אלגנטי או חצאית ואת רוב הקניות שלי אני עושה אצל 'הפרסית' בדיזנגוף סנטר. זו חנות קטנה עם בגדים נוחים וזולים."

עם צעיף ארוך כחול - יונתן אבינועם, בן 27. שחקן בסדנת מערכונים במסגרת לימודים שמופיעה בצוותא, שנתיים בסדנא.
"אני משתדל שהלבוש שלי יהיה פשוט עם אביזר מקורי ומתוחכם. גם כשחם אז אני לובש משהו מגניב או מוסיף כובע. העיקר שיהיה לי משהו להתעסק איתו. בסופו של דבר זה קצת אופנה והרבה פוזה."

בטי שרט לבנה וברמודה - אופיר דגן, בן 29. מנהל המסלול להכשרת רקדנים בשנתיים האחרונות. "אם אני במשרד, אני משתדל רק כדי להרגיש שאני באמת לובש משהו. לעומת זאת, בסטודיו לובשים בעיקר טרנינגים וטי הכי זרוקים, שום דבר צמוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully