וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדר-וומן בשמלת ערב

מיכל צדיקי

28.10.2008 / 21:44

דיאן פון פירסטנברג משיקה ספר קומיקס חדש לעידוד העצמה נשית, לא לפני שדאגה לשפץ את הדמות שלה ולהפוך את עצמה לבת 20

אחרי שהשיקה המעצבת הבלגית המיוחסת דיאן פון פירסטנברג, קמפיין חדש, בשיתוף עם חברת הקומיקס DC, היא מוציאה לאור ספר קומיקס שלם, באווירת דמותה של וונדר-וומן, תחת השם "הרפתקאותיהן של דיוה, ויוה ופיפה".

הסיפור מתרכז סביב 3 דמויות נשים, ששמותיהן הם למעשה ראשי התיבות של של שמה של פון פירסטנברג. הן לובשות את העיצובים שלה ודואגות לעשות בחירות מעצימות. פון פירסטנברג עצמה מככבת בקומיקס, לא לפני שדאגה לשפץ קצת את הדמות שלה ולהציג אותה בספר בגרסה צעירה ורעננה יותר.

"אני דיוה, ויוה ופיפה ביחד. אני דו"פ DVF", הכריזה המעצבת בראיון לאתר האופנה WWD. "זה לא שאני מזדהה עם כל אחת מהן. הרעיון הוא שאם את מרגישה חסרת ביטחון, תסתכלי על עצמך במראה ודרך ההשתקפות תזכרי להיות הסופר-וומן שאת יכולה להיות. זה המסר שלי",

הקומיקס מלווה כל אחת משלושת הנשים בסיטואציות בהן הן מרגישות חסרות ביטחון. דמותה של גיבורת-העל מופיעה ברגעים אלו, נוסכת בהן ביטחון ומשכנעת אותן להעז ולפרוץ קדימה, ובכך למעשה להגשים את חלומן. מיותר לציין שהדמויות כולן נוטפות סטייל ושיק, שכן הן כולן לבושות בפריטים מהקולקציה האחרונה של פון-פירסטנברג.

כשנשאלה דיוות-העל איזה כוח על-אנושי היא היתה רוצה, ענתה פון פירסטנברג שהיתה רוצה להיות בעלת הכוח להרוס את כל כלי הנשק בעולם. אך כשנשאלה הגברת איך היתה הורסת את כל כלי הנשק בלי להשתמש בנשק בעצמה, ענתה "אני לא יודעת. פשוט הייתי עושה את זה". ובאמת, למה להיתפס לקטנות. מה זה משנה איך היא היתה עושה את זה, העיקר שהיא תלבש שמלת ג'רסי בזמן שהיא עושה את זה.

הספר אויר ע"י Konstantin Kakanias והוא יוצא במהדורה מוגבלת. מחירו 25 דולר, כל הרווחים ממכירת הספר ייתרמו לארגון צדקה הפועל למען העצמת נשים ברחבי העולם. ניתן לרכוש באתר הרשמי של פון פירסטנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully