וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שרף מדגמנת ל'עלמה'

אדר ריכטר

2.11.2008 / 10:41

הג'ינג'ית הכי שווה לכרגע נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה אי פעם של "עלמה", בקמפיין שיכלול גם קליפ אינטרנטי קצר

אחרי 6 שנות פעילות של המותג "עלמה", החליטה המעצבת קרן בנקר להשיק קטלוג ראשון ולקחת בפעם הראשונה פרזנטורית - יובל שרף. הקטלוג יציג את הבגדים שמעצבת בנקר לעלמה וגם את המותגים המיובאים שאפשר למצוא בחנות, כמו Religion ו- European Culture.

שרף, הג'ינג'ית התורנית ההורסת בת ה-23 (ובת זוגו של שלומי שבן), היא בוגרת בית הספר למשחק של ניסן נתיב, שיחקה בסרט הקולנוע "איים אבודים", בסדרה "סרוגים" ובסדרת המתח הישראלית "האמת העירומה". הקמפיין בהשתתפותה יכלול סדרת צילומי סטילס וקליפ בן 3 דקות שיעלה לאתר הרשמי של "עלמה", בו תופיע שרף כשחקנית המגיעה לאודישן ומחליפה בגדים.

לבנקר אין כל עניין לחשוף כמה תרוויח שרף מכל העניין הזה, והיא מדגישה שבחרה לקמפיין בחברה ולא בפרזנטורית. "מאז שהקמנו את המותג ועד היום, אנחנו מאמינים שהאופנה שאנחנו יוצרים ומביאים מדברת בעד עצמה, ואינה זקוקה לסלבריטאית שתציג אותה. בעצם, לא בחרנו להשתמש בפרזנטורית, אלא בחרנו ביובל. היא הפכה מלקוחה לחברה. הקונספט שאנחנו מצלמים בו, דרש הפעם מישהי עם יכולות משחקיות, ונתפר בדיוק למידותיה ולכישרונותיה של יובל".

יובל שרף מוסרת שהפניה מעלמה החניפה לה. "אני קונה ושואלת מהם בגדים בשנים האחרונות, כך שהחיבור היה טבעי וההצעה היתה כזאת שלא יכולתי לסרב לה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בפרויקט אמנותי שמגרה ומאתגר אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully