וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ינס היורד עולה

הגר ליינקרם

2.11.2008 / 12:13

ב- L.A הקים נתן מנשה את מותג הג'ינס "פרידום אוף צ'וייס" הם עולים 1000 ש' אבל המלצת הבית היא ללבוש משהו אחר לחתונות

בימים אלו נוחתים בארץ הג'ינסים של פרידום אוף צ'ויס לסתיו-חורף הקרובים. הם מגיעים היישר מקליפורניה ושייכים לז'אנר הפרימיום – מיוצרים במספר מצומצם, נתפרים מבדים איכותיים, מצטיינים בתיפורים וגימורים מובחרים ועולים כ-1000 ש' לחתיכה.

ההשראה העונה היא מלהקות הרוק של שנות השמונים, מה שאומר בעיקר שהסקיני מתבססים, נשארים לסיבוב נוסף ומפריכים את השמועות על מותם בטרם עת.

על המותג המנצח אחראי המעצב נתן מנשה, ישראלי יליד לוס אנג'לס שגדל להורים שעוסקים באופנה וחזר ללוס אנג'לס אחרי השירות הצבאי במטרה להגשים את עצמו ואת החלום האמריקאי. לפי השתלשלות הדברים ויופיים של הדגמים הוא בהחלט בדרכו הנכונה. המכנסיים שלו נמכרים בעשרות חנויות ובוטיקים בארצות הברית וזוכים להצלחה גם ביפן, באוסטרליה ובישראל.

"האמת היא שהקליטה בארץ היתה הפתעה" מנשה אומר בשיחת טלפון טרנס אטלנטית "הקולקציה הראשונה שיבאתי לישראל היתה הצלחה גדולה. בהתחלה היססתי כי תהיתי כמה אנשים בארץ יכולים להרשות לעצמם ג'ינס במחיר כזה".

מה שהסינים לא יודעים

את המחיר הוא מסביר בעלויות הגבוהות הכרוכות בייצור של כל זוג מכנסיים "הכל נעשה כאן בלוס אנג'לס כי אני חייב ללוות מקרוב כל שלב בהכנה ולוודא שהכל נעשה ברמת הקפדה גבוהה. מהעיצוב הראשוני ועד הפרט האחרון. השיופים והדיטיילים האחרונים נעשים בעבודת יד. אני לא יכול לשלוח לסין כי לטעמי אין להם שם ידע מספק בתחום העבודה עם דנים".

אם כבר השקעתי סכום כזה בג'ינס הוא יוכל לשמש אותי גם כפריט אלגנטי ראוי?
"ג'ינס בהחלט יכול להיות בגד יפה עם הסטייל הנכון. אבל אני חושב שצריך לעשות הפרדה. אנשים שהולכים לחתונה עם ג'ינס, זו תופעה שקיימת רק בארץ, בכל זאת יש בגדים מהודרים יותר ראויים".

הקולקציה הנוכחית שמושפעת מרוק מיועדת לנשים ובפרט לכוכבות וגרופיות של להקות רוק מה עם ג'ינסים לגברים?
"אני צריך לעשות את זה. אני מתעכב עם זה כי לגברים יותר קשה למכור ג'ינס פרימיום מלנשים. כשזה יקרה זה חייב להיות מושלם ואני חייב לפנות לזה המון זמן".

באתר האינטרנט של פרידום אוף צ'ויס אפשר לראות פריטים נוספים עשויים דנים מלבד מכנסיים. כמו חצאיות, ז'קטים וגולת הכותרת - מעיל טרנץ' יפהפה עשוי דנים.
"בינתיים לא היה ביקוש בארץ לפריטים האלה, בעיקר בגלל שעלויות הייצור שלהם גבוהות מאוד ומייקרות את המוצר המוגמר. אבל הייתי רוצה גם להוסיף בעתיד טי שירטס לצד הג'ינסים. כדי לעשות את המהלך הזה אני צריך לגדול יותר כחברה. אם אתה לא אימפריה של ג'ינס אנשים לא יתעניינו בטי שירטס שלך, בעיקר בגלל שיש כל כך הרבה היצע בתחום הזה."

רגע, ציונות

אז אתה ממש נאמן לדנים לא מענייין אותך לעצב בחומרים שונים?
"אני בעיקרון בעיקר משוגע על שטיפות. אני אוהב כל בד שאפשר להעביר אותו שטיפות" בקולקצית האביב הבאה השטיפות יבואו יותר לידי ביטוי. הג'ינסים של האביב יהיו חיבור בין אמנות לאופנה, הם ממש יראו כמו ציורי אבסטרקט".

אתה כבר אמריקאי לתמיד?
"החלום שלי הוא לחזור ארצה ואני אעשה את זה בקרוב. נכון שיותר כיף לעבוד פה, אבל אני רוצה להמשיך עם הג'ינסים בארץ. בישראל הולכים המון עם ג'ינס אפילו יותר מבארצות הברית. קודם אני רוצה להגשים את החלום האמריקאי ואז לבוא איתו בחזרה הביתה, לישראל."

מחירים:
ג'ינסים: 1,100 ¤, מכנסונים: 750 ¤.

להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ, ביניהן: "אמור", כיכר המדינה ת"א, "קולקט" הרצליה פיתוח, "פופס" נווה אביבים, "מוזה" ו"לה פולי" רמה"ש, "שנו" חיפה, "מובילה" בצרה.
בקרוב ב"בנקר" ת"א וב"טורקיז" אילת".

(צילומים: יחצ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully