וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג בהחייאה

לירוי שופן

2.11.2008 / 19:00

ליוויס פותחים חנות גדולה בת"א. לירוי שופן פוגש את המנהל הקריאטיבי שלהם ומשתכנע שה-501 זאת רק הסחת דעת

ליוויס, מותג הדנים המפורסם בעולם שנדחק קצת מחוץ למעגל האופנה בשנים האחרונות, שואף לחזור לעניינים. למרות שישראל נכללת במפת אירופה של ליוויס וזה מחמיא, לא ניתן להתעלם מהעובדה שהחל מסוף שנות ה-90 ניכרה היחלשות מסיבית במעמדו של המותג. העובדה שרוב הציבור, כמו שאפילו מודה יו נגוין המנהל הקריאטיבי של החברה, חושב שליוויס זה בעיקר דגם 501 מוכיחה את הנקודה שמישהו בקונצרן לא השכיל להפנים וליישם את התמורות החברתיות והאפנתיות שהתחוללו בסוף המילניום.

אחרי שכבר ניסו להדביק שם את הפער וליצור מראה קצת יותר מעודכן, זה היה מאוחר מידי. על הרכבת טיפסה חברת "דיזל" שהגיבה מהר לטרנדים והפכה למובילה אופנתית.

נעלי לכה עם כוכבים

מר יו לבוש בטי שירט מצוינת עם הדפס פנים כהה, מעליה בלייזר מחויט ברכיסה כפולה, לרגליו מכנסי דנים כהה בגזרת Carrot, נעול בנעלי לכה שחורות עם כוכבים – הוא גם סגן נשיא החברה ודמות מרתקת. הוא שואף להיראות שליוויס של 2008 היא אופנתית ומעודכנת כמוהו ועושה חשק גדול על המותג.

יו הגיע לתל אביב לרגל פתיחת חנות מושקעת של ליוויס, הראשונה בארץ מזה עשור. חשוב לו לנפץ מיתוסים על המותג ולהוכיח שיחד עם הרצון לשמור על הזהות ההיסטורית, ליווי'ס היא דינוזאור הרבה יותר מודרני ממה שנוטים לחשוב. בדרכו הכריזמטית והאינטליגנטית הוא מצליח במשימה כמעט לחלוטין ומספר על כך שגזרת 501 עברה כמה וכמה עדכונים מאז שהומצאה לפני כ-140 שנה (הפעם האחרונה היא השנה) ושלליוויס יש כמה קווים עיצובים, חלקם אוונגרדים וחדשניים כמו אלו שעוצבו יחד עם האמן דמיאן הירסט ובית האופנה House of Holland.

חפשו כוכב כחול

על רקע קולקציית חורף 2008-9 המוצלחת והמתפרצת, נוגעת ללב ההתעקשות לקדם ולחדש את ה-501 באינטנסיביות. אמנם הגזרה הקלאסית היא מסורבלת משהו ומכונה Anti Fit אבל בעיניהם אלה מכנסיים שמקבלים עם הזמן את דמות הלובש למרות שהם לא מלווים את קווי המתאר של הגוף (שימו לב לבד המיותר שנמצא באזור הישבן).

קצת מיותר. גרסת 2008 של ה-501, גם אם היא סבירה, מתגמדת ליד גזרות טובות יותר. אפילו השטיפות השונות או הקמפיין עם הסולן האלטרנטיבי ג'וש ביץ' (שצולם בעבר על ידי הדי סלימן ל'ווג הום אינטרנשיונל') לא מצליחות להחדיר קסם חדש בגזרה הישנה.

אבל מכנס אחד פחות אטרקטיבי לא מחבל בשאר הקולקציה. חוץ מאוברול בעייתי מאוד לגברים וחלקים עליונים מקושקשים מידי, יש לליוויס העונה דגמים מצטיינים שנמצאים כמה שלבים מעל קולקציות של לייבלים אחרים. הדגם המהונדס - האינג'נירד ג'ינס, מפציע עם גרסה מדהימה בשחור. שורות פסי בד צרים מלווים את התפר המסובב ויוצרים בו מראה ארכיטקטוני שחורג מהגבולות המוכרים של הדנים. גם גזרת ה-511, שנבחרה כאן פעם לאחת מחמשת הגזרות הטובות ביותר לגברים, מקבלת עיבודים חדשים שתואמים את הביקוש הגובר לדנים משופשף ועשוי.

משמח מאוד לגלות שקו ה- Blue star הזכור לטובה מלונדון האפרורית, עושה עליה מתונה לישראל. לבגדים שעוצבו לקו "הכוכב הכחול" יש מראה מתוחכם וחד, טונים של צבע כהה, צלליות משתנות ומוטיבים של אופנה גבוהה.

כך הגיתי את גזרת הגזר

אחת הגזרות המרתקות והמחושבות עד הפרט האחרון הייתה זו שלבש מר יו בעצמו. גזרה עם מפשעה "נופלת", שמתחילה רחב והולכת ונעשית צרה לכיוון כפות הרגליים. כשהוא מספר איך הגה את "גזרת הגזר", שהיא אהובה בחו"ל כבר מספר עונות (חפשו את הקולקציה של דולצ'ה וגבאנה מלפני שנה), זה מענג לא פחות. יו מספר שכשביקר בטוקיו הוא ראה נער שליח יוצא מבית קפה, לבוש במכנסיים רחבים. לפני שעלה לאופניים השליח קשר עם חבל את החלק התחתון של המכנס שיהיה צמוד לשוק וליו היתה הארה. כשאומרים שהרחוב הוא ההשראה האמיתית זה מקבל משמעות חדשה אם מדובר בטוקיו.

טווח מחירים:
429-3,000 ש' (לג'ינס בגימור כפתורי זהב אמיתי).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • ליוויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully