וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישו, זה מגניב

הגר ליינקרם

4.11.2008 / 12:47

צבעי ניאון אבל לא אייטיזי כמו כולם. קצת מונדריאן אבל כזה שהתטרלל באפריקה. GSUS שוב יודעים להשתגע כמו שצריך

מותג האופנה ההולנדי ג'יזוס ממשיך בתלם המוכר והטוב וחוזר שוב ושוב אל כור מחצבתו, שהוא שילוב עיצובים גרפיים פרועיים וחדשניים לצד איכות בבדים ובגזרות. החברה ההולנדית שהתחילה עם עיצובי אופנת רחוב באמסטרדם לפני כ-15 שנה, מצליחה להביא בכל עונה, וללא הפסקה, זרימה של רעיונות אופנה מצוינים.

העיצובים של ג'יזוס הם המילה האחרונה בתחום הגרפי. מעצבי החברה מצליחים לתרגם עיצוב שמופיע לרוב בז'אנר דו-מימדי ולהביא אותו לאופנה לבישה ויומיומית (אם כי ממש לא זולה). כך הפכה החברה לאהודה ביותר בקרב מעצבים גרפיים ובפרט בקרב מעצבים גרפיים שנוהגים להשקיע בסניקרס צבעוניות ממהדורות מוגבלות. לסתיו-חורף 2008 מביאים ג'יזוס תבשיל מופרע במיוחד, שמשלב בין אמנות הבאוהאוס הגיאומטרית והנקייה למוטיבים אפריקאיים קדחתניים.

התוצאה המתקבלת היא פטרנים של צורות גאומטריות משל היו הבגדים ציורים של הצייר ההולנדי פיט מונדריאן אחרי שזה יצא לאפריקה ופצח שם בריקודים שבטיים.

הברקה נוספת ששמורה לחברה ההולנדית, היא העבודה המרשימה שנעשית עם הלוגו של החברה, שטבוע כמעט בכל בגד. ההטמעה של הלוגו בעיצוב הכללי היא מחוכמת ומפתיעה בכל פעם מחדש ולא מורידה את החשק מתרבות הסמלילים, אלא להיפך. הסמליל מופיע לפעמים בכיתוב בקטן או בריקמה ענקית, ונמצא במרכזן של קומפוזציות מסעירות.

מעיל רוח מישהו?

מאז תחילת דרכם ג'יזוס, משולבים ברוב הבגדים שלהם צבעי ניאון בוהקים. בניגוד לחברות אחרות הם הם לא עושים את זה כדי לבטא את החזרה לצבעוניות של האייטיז. פה צבעי הניאון מתחבאים היטב ומשולבים בתחכום רב בתוך פריטי הלבוש. כך למשל בז'קט הדוק לבחורות, רוכסנים ודש מסתלסל, בבד משבצות בשחור-לבן. לכאורה מדובר בז'קט סולידי וקלאסי לכל עניין ודבר, רק שבפנים מסתתרת לה ביטנה צעקנית בצבע ורוד זרחני שהופכת את הז'קט מפריט בייסיק לפריט מסיבות.

בתחום בגדי הגברים החדשנות מעט עצורה יותר והיא באה לידי ביטוי בעיקר בהדפסים שעל החולצות והקפושונים. בולט בין כולם מעיל רוח מבד ניילון עבה שמגיע עם מגזרות גיאומטריות קטנות בצדו החיצוני, שדרכן מבצבצת ביטנה זרחנית בצבע ירוק. המגזרות העדינות מזכירות חיתוכי נייר אמנותיים יפנים ופשוט הופכות פריט לבוש בסיסי כמו מעיל רוח להצהרה אופנה עיצובית.

בתחום מעילי הרוח לנשים לעומת זאת, לא נצפו הפתעות מיוחדת וגם העונה ג'יזוס עובדים עם בדי ניילון בצבעוניות עזה והדפסים של דמיות נשיות בעיבוד גרפי.

מחירים:
מכנסיים: 629-899 ש' ,טי-שירטס: 329-489 ש', חולצות מכופתרות: 425-725 ש', עליוניות: 540-756 ש' מעילים:990-2,200 ש'. שמלות: 549-899 ש', ג'ינסים: 729-929 ש', חצאיות: 499-799 ש', סריגים: 590-750 ש' , סווטרשט: 620-850 ש'.

להשיג בבוטיק FM, אבן גבירול 132, ת"א / הירקון 317, ת"א / קניון גבעתיים/ טיילת מלון הרודס –אילת בית טפר- תל גיבורים 5, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • gsus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully