וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולמם של המגניבים

טלי שריזלי

11.11.2008 / 14:10

חנות בגדי גברים שווה (ודיסקים!) עם עיצוב "עליסה בארץ הפלאות" נפתחה ב-N.Y. חבל שאתם לא פה, אבל אפשר להזמין מהבית

חנות שמכוונת לגברים אינטלקטואלים ואופנתיים בעלי תקציב משובח אך מרוסן נפתחה בניו יורק - BBlessing שמה. הבוטיק הגברי קם ב-2006 ברחוב Orchard באזור ה-Lower East Side שהלך והתהווה באותה תקופה כמקום הנכון להיות ולקנות בו ובאותה תקופה הוא בהחלט נראה כאקט עליון של אל מכירות כלשהו.

לצד חנויות נוספות לגברים בלבד שקמו באותה עת כמו Odin (שקיבלה פה טור נפרד) או Cloak, גם BBlessing רוצה למצב את עצמה כחנות בגדים לגברים חושבים. לצד פריטי הלבוש המעודנים יש פה ספרים, דיסקים ושלל אקססוריז גבריים נוטפי סגנון וטעם טוב. ואם נראה שהקונספט לא יכול היה להיות יותר קול מזה אז BBlessing היא גם בית ל-Breakbeat Science, חנות תקליטים שיושבת בתוך חנות הבגדים.

כל הפריטים שנמכרים בחנות, מוצגים בתצוגה שהיא מופת של טעם טוב. העיצוב מזכיר גלנטריה או חנות דיסקית אלגנטית ויש וילונות קטיפה כבדים שמעוטרים ברקמה של עורבים. המגע הגותי אינו מסתיים שם ובחלל החנות מונחים משקפי וינטג' מתקפלים וטבעות ראש-צבי גבריות לצד מספריים שמיועדות לפתיליות או ערכות אבסינת'. המעצב דניאל ג'קסון שאחראי על הסגנון, כיוון לתחושה שמזכירה במשהו את עולמה של עליסה בארץ הפלאות. יש בחנות מנורות שמחוברות לתקרה בצורה הפוכה, שולחן שעומד על קצהו ומשמש כקולב לחליפות או תליונים שעליהם הנושאים מספריים מוכספים או טבעות רב-אצבעיות שניתן לבחון אותן על כפפות של מדען כור אטומי שטמונות במיכל זכוכית.

גותים חביבים

החנות מארחת ג'ינסים שלRag and Bone שנתפרו בעבודת יד, נעליים של Chausser או Raf Simons ואת מיטב הקולקציה המינימלית של חביבי המדור הצרפתים Surface To Air, ל-BBlessing ויש גם גם קו עצמאי של בגדי גברים בתפירה אישית שמותאם לכל אותם חובבי אדגר אלן פו.

יש לחנות גם אתר אינטרנט שמציע כמעט את כל פריטי החנות לקנייה אונליין. הגותים החביבים גם מסכימים לשלח את הרכישות לישראל. ככל שמזג האוויר הניו-יורקי הופך לקודר האופציה לרכוש מהסלון בבית ניראת מזמינה יותר. אלה שבכל זאת מזדמנים למנהטן ייהנו מצוות המוכרים רב תשוקה שמספק את הסיפור שעומד מאחורי כל פריט. אל תתביישו לשאול שאלות. אנחנו מאמינים שמברשות משיער סוס בצורת צלב או מקלות הליכה שמסתיימים בראש ברווז, הם בהחלט סיפור ששווה לשמוע.

מחירים :
טי-שירטס: החל מ-60 דולר
חולצות: החל מ-180 דולר
מכנסיים: החל מ-200 דולר
מעילים: החל מ--400 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully